Skip to content
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners – DigitalUp
(English) Digital Marketing
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUpΔημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Θέλετε να Συνεργαστούμε;
menu
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Η γραμμούλα φορτώνει… και ξαναφορτώνει και αν αργήσει … «φορτώνει» o χρήστης!
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, ναι, γι’ αυτό κι εμείς σας βάλαμε απευθείας στο θέμα. Έτσι και η πρώτη επαφή του πελάτη με το site ή το e-shop
σας είναι πολύ σημαντική. Όλοι ξέρουμε αυτή τη λεπτή μπλε γραμμή, πάνω από κάθε σελίδα, που εμφανίζεται όταν φορτώνει το site, όλοι επίσης ξέρουμε ότι δεν θα περιμένουμε να φτάσει στην άλλη άκρη της σελίδας, αν διαρκέσει αυτό παραπάνω από το «κανονικό».

Κανονικό; Ναι σωστά… κάπου εδώ πρέπει να μιλήσουμε με αριθμούς. Ένας χρήστης όταν περιηγείται στο Internet ή στα Social Media και τελικά, μπει στο site σας, είτε γιατί του κίνησε το ενδιαφέρον, είτε γιατί έψαχνε κάτι συγκεκριμένο, ο μέσος χρόνος που θα περιμένει να φορτώσει «η μπλε γραμμή» ή πιο απλά να φορτώσει η σελίδα σας είναι, 8 sec. Ναι, μόνο 8 δευτερόλεπτα.

Μέσα στην τρελά της καθημερινότητας, αλλά και την τεχνολογία που εξελίσσεται και κάνει τα πράγματα να γίνονται αυτόματα, αστραπιαία, εύκολα μόνο ένα κλικ(!), ο χρήστης έχει μάθει να να είναι ανυπόμονος, και θα περιμένει κάτι λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα. Σκεφτείτε το λίγο… Περιμένετε στην αναμονή, για να σας συνδέσουν με κάποιον στο τηλέφωνο, ή περιμένετε το φανάρι να γίνει πράσινο. Μέσα σε αυτά τα δευτερόλεπτα, που μπορεί να είναι κάτι λιγότερο από 8sec, δεν σας περνάει από το μυαλό, «Θα το κλείσω!», ή αντίστοιχα -και χειρότερα- «θα το περάσω!»; Πιθανολογώ πως, ναι.
Eίναι μόνο θέμα βιασύνης; Όχι! Είναι ότι ο χρήστης έχει πολλές επιλογές, και μπορεί να περιηγηθεί σε οποιοδήποτε άλλο site, που μπορεί να μην έχει το περιεχόμενο σας, αλλά, που φορτώνει με μόλις ένα κλικ. Για αυτό κάντε όλες τις απαραίτητες αλλαγές στoν ιστότοπό σας, ώστε να είναι γρήγορος και με σύντομες επιλογές , με μόλις ένα κλικ ο χρήστης να βρίσκεται εκεί που επιθυμεί.
Ελπίζουμε να κατανοήσατε για πιο λόγο είναι σημαντική μια γρήγορη και λειτουργική σελίδα για τον χρήστη.
Hliana Aroukatou20/05/20

Author: Hliana Aroukatou

Post navigation

PreviousPrevious post:E-commerce & Covid19NextNext post:Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;

Related Posts

Copy VS Content
29 March 2021
Black Friday & Cyber Mondey
27 November 2020
E-commerce & Covid19
19 November 2020
Instagram Feature
Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;
30 October 2019
Back to Digital School: 4 Tips πριν κλείσει το 2019
20 September 2019
Ένας Υπέροχος Designer
6 September 2019

Δημιουργία & Προώθηση E-shop και Ιστοσελίδων

grecagreca

Shipping Partner
dhl

Follow us on :

facebook
linkedin
instagram


  • Αλκμήνης 36-38, 11853, Αθήνα,

  • (+30) 210 6771802,

  • info@digitalup.gr