Blog

Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;

October 30, 2019

-

Ioanna Aroukatou

blog_5

Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;

 

Ανά καιρούς έχουμε αναφερθεί στο πόσο σημαντικό είναι να επενδύσει κάποιος στα Social Media, και ιδιαίτερα στο Facebook και το Instagram. Ας το παραδεχτούμε! Εκεί βρίσκεται ο καταναλωτής μας και εκεί θέλουμε να βρισκόμαστε και εμείς! Τι είναι όμως αυτό το επιπλέον που προφέρει σε μία επιχείρηση αυτό το κανάλι που ονομάζουμε Instagram, πέρα από τη δυνατότητα της διαφήμισης και της προβολής;

Tα Facebook Ads μας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε διαφημίσεις και να τις προωθήσουμε σε κοινό που βρίσκεται στο Instagram, χωρίς όμως να έχουμε προφίλ σε αυτό. Είναι όμως αρκετό; Ας δούμε τι παραπάνω μπορεί να μας προσφέρει ένα Instagram προφίλ…και μάλιστα δωρεάν!

1. Ίσως, την πιο ωραία προβολή των προϊόντων/υπηρεσιών και της επιχείρησής σας.

 

Αυτά τα πρώτα 3 χαρακτηριστικά κουτάκια με φωτογραφίες που συναντάμε όταν βλέπουμε ένα Instagram προφίλ είναι ο τρόπος. Δηλαδή; Λέμε ότι μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Τι λέμε όμως όταν οι εικόνες είναι τρεις…

 

 

@john_andy_com

 

…ή στις έξι;

 

@be_sexy_lingerie

 

Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να προβάλουμε προϊόντα, outfits, κατηγορίες, ειδικές εκπτώσεις, νέες collection και ό,τι άλλο επιθυμούμε με μοναδικό τρόπο!

 

@tango_boutique_shoes

 

2. Ένα διαδικτυακό κατάλογο προϊόντων.

 

Το Instagram προσφέρει τη δυνατότητα να δημιουργούμε καταλόγους από το eshop της επιχείρησής σας και έτσι μπορείτε να κάνετε tag τα προϊόντα πάνω στις φωτογραφίες. Όταν επιθυμείτε να δημοσιεύσετε μία φωτογραφία προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε από τον κατάλογο σας το προϊόν που προβάλλεται. Τι σημαίνει αυτό;  Απλά φανταστείτε ένα δεύτερο eshop με πιο δημιουργικές φωτογραφίες και δυνατότητες όπως cross-selling.

 

@ckontovaofficial

 

To Instagram Shopping μπορεί να είναι το κανάλι μίας αγοράς από το eshop ή να δώσει το έναυσμα, το οποίο με τις κατάλληλες ενέργειες marketing να οδηγήσει στην πώληση. Συνεπώς, κάθε eshop θα πρέπει να έχει έναν κατάλογο προϊόντων στο Instagram. Με αυτόν τον τρόπο ο δυνητικός πελάτης μπορεί μόνος του να μάθει αν αυτό το προϊόν είναι διαθέσιμο, πόσο κοστίζει και που μπορεί να το αγοράσει.

 

3. Το πιο διαδραστικό, εντυπωσιακό και engaging είδος δημοσίευσης: Instagram Stories!

 

Καθώς πλέον η πλειοψηφία των χρηστών στο Instagram περνάει τον περισσότερο χρόνο βλέποντας stories, αυτό σημαίνει πως η επιχείρησή σας θα πρέπει να δημοσιεύει και εκεί. Κάθε Instagram story μπορεί να είναι μία απλή φωτογραφία ή ένα βίντεο…ή πολλά περισσότερα. Το Instagram γνωρίζει πως οι χρήστες του βλέπουν τα stories και η ίδια η πλατφόρμα έχει φροντίσει να μπορούν αυτά να γίνουν πιο διαδραστικά, έτσι ώστε οι ίδιοι οι χρήστες να μπορούν να αλληλεπιδράσουν. Πως; Μπορείτε να κάνετε tag ένα προϊόν, να τρέξετε μία δημοσκόπηση, να κάνετε μία ερώτηση που θέλετε οι χρήστες να σας απαντήσουν ή ένα βάλετε μία αντίστροφη μέτρηση για δωρεάν μεταφορικά ή νέα collection. Αν πάλι οι followers σας είναι πάνω από 10.000, τότε μπορείτε να κάνετε swipe up, βάζοντας το link του eshops σας.

@mourtzi_shoes

 

@achilleas_accessories

 

Μια έμπειρη ομάδα που αποτελείται από Marketeers, Γραφίστες και Developers μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε όλα αυτά τα μυστικά και πολλά περισσότερα που θα απογειώσουν την επιχείρησή σας!

Comments are closed here.