Blog

2+1 Tips για το Κοινό Remarketing

May 18, 2018

-

Digital Up

blog-post-eikastika-18-1200x600

Η στόχευση στο κατάλληλο target group στις online διαφημίσεις είναι ένα από τα πιο βασικά κομμάτια στο Digital Marketing. Η επιλογή του κατάλληλου κοινού για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, βοηθάει σημαντικά στην καλύτερη απόδοση των διαφημίσεων μας.

Μπορούμε να στοχεύσουμε με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα των χρηστών, με βάση κάποιες συμπεριφορές και πολλά άλλα.

Μπορούμε να στοχεύσουμε επίσης στο Remarketing κοινό μας. Ποιο είναι όμως αυτό και πώς λειτουργεί;

Το κοινό Remarketing είναι αυτό που έχει ήδη αλληλοεπιδράσει με το site/eshop μας ή το έχει επισκεφθεί. Αυτό το κοινό είναι πιο εύκολο να πραγματοποιήσει αγορά στο μέλλον καθώς έχει δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Γιατί λοιπόν να μην στοχεύσουμε ξανά σε αυτό;!

Έτσι, αφού οι επισκέπτες του site/eshop μας έχουν εγκαταλείψει τη σελίδα μας, τους υπενθυμίζουμε την παρουσία μας και τους επαναφέρουμε στο διαδικτυακό «μαγαζί» μας με στόχο να αγοράσουν από εμάς.

Παρακάτω θα βρείτε 3 Tips που θα βοηθήσουν στη στρατηγική του κοινού Remarketing:

Τip 1: Στοχεύουμε στους επισκέπτες συγκεκριμένης σελίδας (Category-Based)

Αυτό είναι το λεγόμενο δυναμικό remarketing, στο οποίο οι διαφημίσεις σχετίζονται με συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν δει οι χρήστες στο site/eshop μας.

Για παράδειγμα, έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε σε χρήστες που είδαν συγκεκριμένα παπούτσια στο eshop μας και να τους τα δείξουμε μετά με διαφήμιση.

Εσείς δε θα αγοράζατε κάτι που έχει ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον σας και με έξυπνο τρόπο σας το επαναφέρουμε γρήγορα και εύκολα στην οθόνη σας;

Tip 2: Στοχεύουμε ξανά σε αυτούς που έχουν αγοράσει από εμάς (Converters)

Οι χρήστες αυτοί είναι πιθανότερο να αγοράσουν ξανά, καθώς γνωρίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας καθώς και το brand μας! Έτσι, στοχεύουμε ξανά σε αυτούς και δημιουργούμε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Μην ξεχνάτε! Το μεγαλύτερο στοίχημα είναι όχι μόνο να αυξήσουμε την πελατεία μας αλλά και να την διατηρήσουμε!

Tip 3: Στοχεύουμε αυτούς που σχεδόν έχουν ολοκληρώσει μία συναλλαγή (Cart Abandoners)

Είναι οι χρήστες που εγκατέλειψαν το καλάθι τους και δεν ολοκλήρωσαν ποτέ τη διαδικασία. Στόχος μας εδώ είναι να τους θυμίσουμε το προϊόν που ξέχασαν και να τους κάνουμε να επιστρέψουν ξανά στο site/eshop μας.

 

Το Remarketing είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο που μπορεί να φέρει τις πωλήσεις που επιθυμούμε εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά.

Οι διαφημίσεις μας εμφανίζονται μπροστά στους πελάτες – επισκέπτες μας τη στιγμή ακριβώς που είναι έτοιμοι να αγοράσουν!

Δε θέλει κόπο, αλλά τρόπο και με μικρές, σωστές και έξυπνες κινήσεις για να πετύχουμε αύξηση των πωλήσεων, επαναλαμβανόμενες αγορές και πιστούς πελάτες!

Comments are closed here.