Blog

10 Στρατηγικές για να μειώσετε τα Εγκαταλελειμμένα Καλάθια στο eShop σας

February 11, 2025

-

Digital Up

Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσες πωλήσεις «χάνονται» κάθε μέρα στο eShop σας; Πόσοι πελάτες φτάνουν μέχρι το καλάθι αλλά τελικά δεν ολοκληρώνουν την αγορά; Το φαινόμενο των εγκαταλελειμμένων καλαθιών είναι ένα από τα πιο συχνά προβλήματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με ποσοστά εγκατάλειψης που αγγίζουν το 50%-80%. Αλλά μην ανησυχείτε…γιατί κάθε εγκαταλελειμμένο καλάθι είναι μια δεύτερη ευκαιρία! Ο πελάτης ενδιαφέρθηκε, αλλά κάτι τον σταμάτησε. Το μόνο που χρειάζεται είναι οι σωστές στρατηγικές για να τον φέρετε πίσω και να μετατρέψετε αυτές τις «χαμένες» πωλήσεις σε έσοδα.

Ακολουθούν 10 στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τα εγκαταλελειμμένα καλάθια και να αυξήσετε τις μετατροπές σας.

  1. Βελτιστοποιήστε την εμπειρία στο checkout
    Ένα πολύπλοκο ή χρονοβόρο checkout είναι συχνά η αιτία εγκατάλειψης. Εξασφαλίστε ότι η διαδικασία είναι απλή, με ελάχιστα βήματα, και προσφέρετε τη δυνατότητα guest checkout.
  2. Προσφέρετε πολλαπλές επιλογές πληρωμής
    Visa, PayPal, Apple Pay, δόσεις; Όσο περισσότερες επιλογές πληρωμής δίνετε, τόσο πιο πιθανό είναι να ολοκληρωθεί η αγορά.
  3. Προσθέστε ζωντανή συνομιλία (live chat)
    Έχετε αναρωτηθεί πόσοι πελάτες φεύγουν απλά επειδή έχουν μια απορία; Ένα live chat μπορεί να λύσει τις απορίες τους σε πραγματικό χρόνο και να τους βοηθήσει να ολοκληρώσουν την αγορά.
  4. Προσαρμόστε το eShop σας για κινητά
    Το 50%+ των online αγορών γίνεται από κινητές συσκευές. Αν το eShop σας δεν είναι responsive, οι πελάτες θα φύγουν πιο γρήγορα απ’ ό,τι ήρθαν!
  5. Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά ή ξεκάθαρη τιμολόγηση
    Το κόστος αποστολής που εμφανίζεται την τελευταία στιγμή αποθαρρύνει τους πελάτες. Αν δεν μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά, ενημερώστε για το κόστος από την αρχή.
  6. Χρησιμοποιήστε exit-intent pop-ups
    Ο πελάτης πάει να φύγει; Τώρα είναι η στιγμή να τον σταματήσετε! Ένα pop-up με 10% έκπτωση ή δωρεάν μεταφορικά μπορεί να τον κάνει να αλλάξει γνώμη.
  7. Δημιουργήστε Remarketing Ads
    Φέρτε τους πίσω με διαφημίσεις! Οι πελάτες που εγκαταλείπουν το καλάθι δεν είναι χαμένοι. Χρησιμοποιήστε Google και Meta Ads για να τους υπενθυμίσετε τι άφησαν πίσω και προσθέστε ένα κίνητρο για να επιστρέψουν.
  8. Ενισχύστε την εμπιστοσύνη με κριτικές και εγγυήσεις
    Οι πελάτες συχνά διστάζουν να ολοκληρώσουν την αγορά αν δεν αισθάνονται σιγουριά. Προσθέστε εμφανείς εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων, κριτικές πελατών και πιστοποιήσεις ασφαλείας.
  9. Υπενθυμίστε τους την παρουσία σας με email
    Ένα καλά σχεδιασμένο email υπενθύμισης μπορεί να κάνει θαύματα! Προσωποποιήστε το μήνυμα, δείξτε τα προϊόντα που άφησαν πίσω και ίσως προσθέστε ένα μικρό κίνητρο για να επιστρέψουν.
  10. Αναλύστε τα δεδομένα σας
    Τα στοιχεία λένε την αλήθεια! Χρησιμοποιήστε Google Analytics και άλλα εργαλεία για να καταλάβετε πού ακριβώς εγκαταλείπουν οι πελάτες το καλάθι. Μήπως υπάρχει κάποιο εμπόδιο που δεν έχετε σκεφτεί;

Bonus Tip: Δοκιμάστε A/B Testing! Μερικές φορές, μια μικρή αλλαγή στο κουμπί «Ολοκλήρωση Αγοράς» ή ένα νέο CTA μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά.

Η μείωση των εγκαταλελειμμένων καλαθιών απαιτεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που συνδυάζει εμπειρία χρήστη, επικοινωνία και marketing. Με τις σωστές κινήσεις, μπορείτε να επαναφέρετε τους πελάτες σας και να αυξήσετε τις μετατροπές σας. Στη Digital Up, ξέρουμε πώς να μετατρέψουμε τις χαμένες ευκαιρίες σε πωλήσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και δείτε το eShop σας να Up-ογειώνεται!

Comments are closed here.