Έχετε επιχείρηση, ιστοσελίδα ή e-shop που θέλετε να προωθήσετε διαδικτυακά με τη χρήση καμπάνιας στην πλατφόρμα του Google Adwords; Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε, ότι η εταιρεία μας αναλαμβάνει για λογαριασμό σας την πλήρη διαχείριση της. Mε μεγάλη εμπειρία, πλήρη τεχνογνωσία και σημαντικό portfolio μπορούμε να κάνουμε την καμπάνια σας αποτελεσματική, ουσιαστική και άμεση.

Τα Social Media είναι μια μεγάλη ευκαιρία προβολής για μια επιχείρηση, αρκεί να θέλει να τα αξιοποιήσει με τον σωστό τρόπο και να επωφεληθεί από αυτά. Ποια είναι όμως η σωστή επιλογή? Facebook? Twitter ή Google Plus? Κάθε πότε πρέπει να αναρτάται ένα post? Η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού και τι είδους διαγωνισμό?

SEO

Στο δύσκολο δρόμο της κατάκτησης της διαδικτυακής πρωτιάς. Το διαδίκτυο θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως μια αρένα παγκοσμίων διαστάσεων, όπου πραγματικά επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας, δηλαδή ο δυνατότερος κι εξυπνότερος επιβιώνει και τα λάθη δε συγχωρούνται. Με τους ρυθμούς δημιουργίας ιστοσελίδων και των e-shop να αυξάνονται ραγδαία με γεωμετρική πρόοδο, το να ξεχωρίσει κανείς από τον ανταγωνισμό καταφέρνοντας η ιστοσελίδα ή το e-shop

Απλά και ξεκάθαρα, το Ε-mail Marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προβολής μιας επιχείρησης. Το κέρδος αλλά και το όφελος που μπορεί να αποφέρει μια καμπάνια E-mail Marketing είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με το πόσο μπορεί να στοιχίσει. Στην DigitalUp δημιουργούμε στοχευμένες καμπάνιες E-mail Marketing, τις οποίες συνεχώς βελτιστοποιούμε, ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών μας, με βάση τα παρακάτω κριτήρια:

Αν θέλετε να ελέγξετε τις αλλαγές που κάνετε στην ιστοσελίδα σας και να διαπιστώσετε αν αυτές παράγουν θετικά αποτελέσματα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα Α / Β test. Είναι μία απλή μέθοδος που μπορεί να σας βοηθήσει να βεβαιώσετε ότι κάθε νέος σχεδιασμός ή κάθε νέα αλλαγή κάποιου μέρους της ιστοσελίδας σας πρόκειται να βελτιώσει το ποσοστό μετατροπής (Conversion Rate), σας προτού κάνετε αυτή την αλλαγής τον κώδικα της ιστοσελίδας σας.

ROI

Τι είναι το ROI; Είναι το ακρωνύμιο του Return on Investment (Απόδοση της Επένδυσης).Προκύπτει από το εξής κλάσμα:ROI= (Έσοδα μιας επένδυσης – Κόστος της επένδυσης)/Κόστος της επένδυσηςΠρέπει πάντα να είναι θετικό και μεγαλύτερο τις μονάδας.Ένας δείκτης που επηρεάζει θετικά το ROI, είναι ο κύκλος ζωής ενός πελάτη.

Αν θέλετε να ελέγξετε τις αλλαγές που κάνετε στην ιστοσελίδα σας και να διαπιστώσετε αν αυτές παράγουν θετικά αποτελέσματα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα Α / Β test. Είναι μία απλή μέθοδος που μπορεί να σας βοηθήσει να βεβαιώσετε ότι κάθε νέος σχεδιασμός ή κάθε νέα αλλαγή κάποιου μέρους της ιστοσελίδας σας πρόκειται να βελτιώσει το ποσοστό μετατροπής (Conversion Rate), σας προτού κάνετε αυτή την αλλαγής τον κώδικα της ιστοσελίδας σας.

CRO

Για την DigitalUp και τα στελέχη της, ο εχθρός του καλού δεν είναι το καλύτερο, είναι το “εξαίρετο”! «Good to Great» by Jim Collins. Στη συνεχή προσπάθεια βελτιστοποίησης του στόχου που θέτουμε με τους συνεργάτες-πελάτες μας, ποτέ δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Συνεχής βελτίωση, είναι ο στόχος και στόχος είναι οι περισσότεροι πελάτες. Εφαρμόζουμε τεχνικές AB Test & Split Test, δημιουργούμε και βελτιστοποιούμε μοναδικές Landing Pages.