Blog

Πώς θα απογειώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας… με τη δύναμη του TikTok!

June 27, 2024

-

Digital Up

Πώς θα απογειώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας…με τη δύναμη του TikTok!

Έχοντας ήδη κερδίσει τις καρδιές 1,92 δισεκατομμυρίων καταναλωτών παγκοσμίως το 2023, το TikTok αναμένεται να αγγίξει τους 2 δισεκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του 2024​!

Και όμως ναι! Το TikTok αποτελεί μία από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, που η Gen Z κυριολεκτικά λατρεύει, καθώς ξεπερνάει σε δημοφιλία ακόμη και το Instagram και το Snapchat, με 37,3 εκατομμύρια χρήστες Gen Z στις ΗΠΑ, έναντι 33,3 εκατομμυρίων στο Instagram.

Οι χρήστες του TikTok είναι εξαιρετικά πιστοί στο περιεχόμενο που παρακολουθούν, με μέσο όρο παρακολούθησης βίντεο που ξεπερνά τα 60 λεπτά την ημέρα (!). Αυτό το καθιστά μια μοναδική πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προσεγγίσουν νέους καταναλωτές, αξιοποιώντας φυσικά μία στοχευμένη digital στρατηγική.

Πότε πρέπει οι επιχειρήσεις να εντάσσουν το TikTok στη στρατηγική τους;

Το κοινό-στόχος σας οδηγεί

Εάν το κοινό-στόχος της επιχείρησής σας είναι νέοι ηλικίας 16-30 ετών, το TikTok είναι η ιδανική πλατφόρμα για εσάς. Αυτή η ηλικιακή ομάδα ζει και αναπνέει για το TikTok. Το TikTok για εκείνη, είναι σαν να λέμε…η φράουλα στη σαμπάνια της. Με τη δυνατότητα να δημιουργήσετε σύντομες, εντυπωσιακές ιστορίες, μπορείτε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας, χτίζοντας μια κοινότητα που κυριολεκτικά…κρέμεται από τα χείλη σας!

Δημιουργικότητα σε συνδυασμό με στρατηγική

Το TikTok αγαπά τον αυθορμητισμό και την αυθεντικότητα, γι’ αυτό αν η επιχείρησή σας μπορεί να παράγει περιεχόμενο που συνδυάζει χιούμορ, προκλήσεις και “how-to” βίντεο, έχετε βρει την πλατφόρμα σας. Διερευνήστε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας και μη μείνετε πίσω – η παρουσία σας στο TikTok μπορεί να είναι το κλειδί για να κερδίσετε την προσοχή και την αφοσίωση του νεανικού κοινού, διαγράφοντας τον ανταγωνισμό από τον χάρτη σας.

TikTok has democratized creativity. We don’t create scrollable ads. Everybody is able to identify those. If you make content that’s engaging and connects with a consumer and integrates a product seamlessly, that’s when you create gold”.

Dalit Saad, Co-Founder & CCO, Kvell

Made For TikTok, Episode 4

Πώς η DigitalUp απογειώνει την ψηφιακή σας παρουσία;

Η DigitalUp διαθέτει την τεχνογνωσία και την εμπειρία να σας βοηθήσει να εντάξετε το TikTok στη στρατηγική σας με επιτυχία. Από τη δημιουργία περιεχομένου που θα απογειώσει το engagement, μέχρι τη συνεργασία με τους ιδανικούς TikTokers για το brand σας και την ανάλυση των αποτελεσμάτων της συνεργασίας μαζί τους, είμαστε εδώ, για να διασφαλίσουμε ότι η παρουσία σας στο TikTok θα…γίνει viral!

Επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να συζητήσουμε μαζί πώς μπορούμε να κάνουμε πραγματικότητα το όραμα της επιχείρησής σας, μέσω του πανίσχυρου καναλιού TikTok!

Comments are closed here.