Blog

Τα TikTok trends της χρονιάς

June 27, 2024

-

Digital Up

Τα TikTok trends της χρονιάς

-Tok tok!

-Ποιος είναι;

-TikTok!

-Ποιο TikTok;

-Αυτό που σε κρατάει ξύπνιο μέχρι τις 3 το πρωί!

Influencers that…stay true to delulu

Η #delulu αποτελεί μια μορφής νοοτροπία, που κλιμακώθηκε από την κοινότητα TikTok. Πρόκειται για την υιοθέτηση μιας fake-it-til-you-make-it persona, από την οποία το κοινό αντλούσε έμπνευση, προκειμένου να φαντασιωθεί το όνειρό του, να εκδηλώσει την αυτοπεποίθησή του και να συνδεθεί με το εκάστοτε brand, ξεπερνώντας τις δυσκολίες της καθημερινότητας. Αντιστοίχως, ambassadors και influencers – ιδιαίτερα οι micro που πλέον είναι trend – μπορούν να εμπνεύσουν το κοινό σας πέρα ​​από τα όρια της σημερινής συντριπτικής πραγματικότητας και να συνδράμουν στο “χτίσιμο” μίας κουλτούρας, που του χαρίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και το ωθεί να ταυτιστεί μαζί σας.

Έχοντας ήδη χτίσει μια δυνατή κοινότητα και έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των ακολούθων τους, οι influencers που ταιριάζουν με τους στόχους και τις αξίες του brand σας, μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της απήχησης και της αναγνωρισιμότητάς του.

Πες το μ’ ένα τραγούδι

Τα TikTok trends της χρονιάς αφορούν σε τραγούδια, hashtags και digital creators, που επικεντρώνονται σε video που ενθαρρύνουν την εμπλοκή της κοινότητας, καθώς και το user-generated περιεχόμενο. Αυτό περιλαμβάνει εκπαιδευτικό περιεχόμενο με συμβουλές, tutorials και πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες στην καθημερινότητά τους, καθώς και περιεχόμενο με δημιουργικά εφέ, όπως φίλτρα, που τραβούν την προσοχή των χρηστών και τους προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες.

Οι micro influencers, που κατά κύριο λόγο ανήκουν σε νεανικότερο κοινό, επίσης αποτελούν σημαντική τάση, καθώς δημιουργούν αυθεντικές σχέσεις με το κοινό τους. Μέσω της συνεργασίας μαζί τους, χωρίς την επένδυση μεγάλου budget, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο πελατολόγιο, να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση μαζί του και να δημιουργήσουν δυναμικό περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει τις τρέχουσες τάσεις.

Remember, this isn’t TV. It’s culture. It means that your brand is now stepping into [a creator’s] space, you have to look and feel like that. The instant you try to script it, it’s over”.

Ashley Rudder, Chief Creator Officer, Whalar

Made For TikTok, Episode 6

Πώς η DigitalUp απογειώνει την ψηφιακή σας παρουσία;

Για να φτάσατε ως εδώ, σημαίνει ότι είστε αποφασισμένοι! Εμπιστευτείτε, λοιπόν, την ομάδα της DigitalUp, η οποία έχει την εξειδίκευση και την εμπειρία, προκειμένου να σας υποστηρίξει στην επιτυχημένη ένταξη του TikTok στη στρατηγική σας. Διενεργώντας έρευνα αγοράς και παραμένοντας πάντα στην αιχμή του…social media δόρατος, ανακαλύπτουμε τους πιο δημιουργικούς τρόπους για να απογειώσουμε το engagement του λογαριασμού σας και παράλληλα, τη φήμη του brand σας.

Έτοιμοι να…γίνετε viral; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να συζητήσουμε μαζί πώς μπορούμε να προωθήσουμε την εικόνα της επιχείρησής σας μοναδικά μέσω του TikTok!

Comments are closed here.