Blog

3+1 Tips Για να Αυξήσεις τη Μέση Αξία Παραγγελίας του E-shop σου!

October 12, 2018

-

Digital Up

Increase-Average-1200x600

3+1 Tips Για να Αυξήσεις τη Μέση Αξία Παραγγελίας του E-shop σου!

Μάθατε τα μυστικά του χαμηλού CPA, μάθατε και πως να διατηρείτε τους πελάτες που με κόπο και κόστος προσελκύετε… Είστε όμως σίγουροι ότι το κέρδος σας δε μπορεί να αυξηθεί χωρίς να αυξήσετε τους πελάτες σας;

Η Μέση Αξία Παραγγελίας (Average Order Value – OVA) είναι ένα metric εξίσου σημαντικό με τις παραγγελίες και τον αριθμό πελατών σας. Πάμε λοιπόν να δούμε κάποιες πρακτικές που θα βοηθήσουν το e-shop σας να έχει ακόμα καλύτερη απόδοση.

Up-Sell and Cross Sell

Προσθέστε στη σελίδα του προϊόντος προϊόντα από συμπληρωματικές κατηγορίες και σχετικά προϊόντα ή προϊόντα που είδαν και αγόρασαν οι άλλοι πελάτες που είδαν το ίδιο προϊόν. Για παράδειγμα σε ένα e-shop με προϊόντα τεχνολογίας ένας πελάτης που ψάχνει για ένα laptop, θα έβλεπε στα σχετικά προϊόντα άλλα αντίστοιχα μοντέλα, ή μοντέλα που αγόρασαν άλλοι πελάτες που κοιτούσαν το ίδιο laptop και θα του εμφανίζονταν και ποντίκια, τσάντες μεταφοράς, ηχεία και λοιπά συμπληρωματικά προϊόντα. Σκεφτείτε πόσο πιο πιθανό είναι να κάνει έτσι μια πιο ολοκληρωμένη αγορά.

Δωρεάν Μεταφορικά

Παρακινείστε τους πελάτες σας με δωρεάν αποστολή για αυξήσετε τη Μέση Αξία Παραγγελίας του e-shop, αν αυτή είναι αρκετά χαμηλή. Προσθέστε πληροφορίες όπως το υπολειπόμενο ποσό αγορών για δωρεάν μεταφορικά ή ακόμα και προτεινόμενα προϊόντα με αντίστοιχο εύρος τιμής. Η δωρεάν αποστολή αποτελεί ισχυρό κίνητρο για να προσθέσει ένας πελάτης επιπλέον προϊόντα στην παραγγελία του.

Έκπτωση για Συνδυαστικές Αγορές

Ένας εύκολος και δοκιμασμένος τρόπος να αυξήσετε το μέσο καλάθι αγορών σας είναι να προσφέρετε στους πελάτες σας μια μικρή έκπτωση για συνδυαστικές αγορές. Οι αγορές αυτές μπορούν να αφορούν είτε την ποσότητα των τεμαχίων, είτε συνδυασμό διαφορετικών προϊόντων ή κατηγοριών το οποίο βοηθάει στο να γνωρίζει ο πελάτης όλη τη γκάμα που προσφέρετε.

Bonus Tip

Αν το e-shop σας έχει προϊόντα που ευνοούν τις επαναλαμβανόμενες αγορές, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης-πιστότητας για τους πελάτες σας με σύστημα απόδοσης πόντων και ειδικές προσφορές.

Το να αυξήσετε τη Μέση Αξία Παραγγελίας είναι ένα απαιτητικό εγχείρημα, όμως ακολουθώντας δοκιμασμένες τεχνικές το αποτέλεσμα είναι εγγυημένη αύξηση των κερδών σας!

Comments are closed here.