Blog

Πέντε Περιπτώσεις Engagement που έχουν περισσότερη σημασία από τα Likes.

January 18, 2017

-

Μαρία Δευτεραίου

5-periptoseis-engagement-pou-exoun-perissoteri-simasia-apo-ta-likes-Ta-private-messages-Digital-Marketing-DigitalUp--1920x960

Πέντε Περιπτώσεις Engagement που έχουν περισσότερη σημασία από τα Likes.

Η διαχείριση ενός επαγγελματικού λογαριασμού στα social media υπολογίζοντας το engagement δεν αποτελεί καινούργιο γεγονός. Ωστόσο, συχνά ένας τύπος engagement που πραγματικά μας ενδιαφέρει είναι τα likes. Ήρθε η στιγμή για να υπολογίσουμε το engagement που πραγματικά έχει σημασία.

Αναρωτιέστε τι άλλα είδη engagement θα πρέπει να σκεφτόμαστε; Παρακάτω θα δείτε 5 που σας προτείνουμε.

1. Social Shares

Τα shares είναι ένας από τους βασικούς τύπους engagement στο internet, καθώς έχουν μεγαλύτερη σημασία από τα likes.

Όταν κάποιος κάνει share ένα post, είναι σαν να βάζει την σφραγίδα του σε αυτό και να έχει την έγκρισή του. Οι χρήστες του internet είναι πιο πιθανό να κάνουν share μια δημοσίευση που το περιεχόμενο της είναι σχετικό με πράγματα που τους εμπνέουν, έχουν σχέση με τη κοσμοθεωρία τους ή θέλουν να τα αποκτήσουν.

Όσον αφορά τις μετρήσεις, όταν κάποιος κάνει share ένα post, οι περισσότεροι ή όλοι από τις επαφές του θα το δουν. Με αυτό το τρόπο αυξάνεται η εμβέλεια του post. Όσο περισσότερα share έχει ένα post, τόσο μεγαλύτερη εμβέλεια θα αποκτήσει.

Το καλύτερο απ’ όλα; Τα shares αυξάνουν την εμβέλεια χωρίς να καταβάλλεται αντίτιμο.

5 periptoseis engagement pou exoun perissoteri simasia apo ta likes - Ta social shares - Digital Marketing - DigitalUp

2. Comments

Τα comments είναι ένα άλλο κοινό είδος του online engagement. Ωστόσο, μπορούν να θεωρηθούν ιδιαίτερα πολύτιμα, καθώς επιτρέπουν στους χρήστες να εκφράσουν τη δική τους άποψη.

Τα σχόλια έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν ένα post σε έναν mini- message πίνακα, με πολλούς χρήστες να έχουν ποικιλία συνομιλιών. Αυτό το είδος engagement δίνει μια βασική εικόνα για τη πελατειακή βάση ενός brand, και ενθαρρύνει τις κοινότητες να σχηματίσουν ένα εμπορικό σήμα.

Αυτός είναι ένας άλλος τρόπος για να αυξήσετε την εμβέλεια ενός post, ιδιαίτερα στο facebook. Όσο περισσότερα σχόλια έχει ένα post, τόσο περισσότεροι χρήστες θα το δουν.

5 periptoseis engagement pou exoun perissoteri simasia apo ta likes - Ta social shares - Digital Marketing - DigitalUp

3. Private Messages

Τα προσωπικά μηνύματα αποτελούν μια άλλη μορφή engagement, αλλά συχνά δεν συμπεριλαμβάνονται σαν κατηγορία. Αυτοί οι τύποι μηνυμάτων μεταξύ των χρηστών και ενός brand μπορεί στη πραγματικότητα να είναι μια από τις πιο οικείες μορφές του online engagement.

Όταν οι χρήστες στέλνουν μήνυμα σε ένα brand, δίνει την ευκαιρία για σύνδεση one-on-one. Συχνά, με τα private messages σε ένα brand, οι χρήστες μπορούν να αναφερθούν λεπτομερώς σε μια κακή εμπειρία που είχαν με το συγκεκριμένο brand. Αυτό παρουσιάζει τη τέλεια ευκαιρία για το συγκεκριμένο προϊόν ώστε να δημιουργηθεί μια καλύτερη εμπειρία για τον χρήστη.

Τα private messages είναι πραγματικά μια ανάμειξη του engagement και της εξυπηρέτησης των πελατών. Μια κάρτα εξυπηρέτησης πελατών θα μπορούσε να δημιουργηθεί για κάθε προσωπικό μήνυμα με ένα χρήστη, επιτρέποντας στα brands να βλέπουν τα παράπονα και τα σχόλια που λαμβάνουν μέσα από τα social channels.

5 periptoseis engagement pou exoun perissoteri simasia apo ta likes - Ta social shares - Digital Marketing - DigitalUp

4. Συμμετοχή στις Λίστες E-Mail

Όταν ένας user ενεργοποιεί την υπηρεσία opt-in στο e-mail του για ένα brand, ζητάει από την συγκεκριμένη μάρκα να του στέλνει πληροφορίες. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας σχέσης με το εν λόγω brand.

Αυτό το είδος engagement, είναι πολύ σημαντικό, δεδομένου ότι οι users εκφράζουν ενδιαφέρον για ένα brand με πρόθεση την αγορά.

5 periptoseis engagement pou exoun perissoteri simasia apo ta likes - Ta social shares - Digital Marketing - DigitalUp

5.Η παρουσία σε Brand Events

Ένας offline τρόπος συνεργασίας με πελάτες είναι μέσω των Brand Events. Αυτά τα events μπορεί να κυμαίνονται από επιδείξεις προϊόντων μέχρι και εμπειρίες για νικητές διαγωνισμών.

Ένας απώτερος τρόπος engagement ενός ατόμου με ένα brand, είναι η παρουσία του σε ένα event αυτού του brand, η οποία δείχνει πως αισθάνεται αυτό το άτομο για το συγκεκριμένο brand.

Εάν σας ενδιαφέρουν τα brand events, βεβαιωθείτε πως έχετε έναν τρόπο για να μετρήσετε τη συμμετοχή σε αυτό. Μη μετράτε μόνο τoν αριθμό των ανθρώπων που συνδέθηκαν online αλλά να υπάρχει ένα άτομο να υπολογίζει πόσα άτομα παρευρίσκονται σε κάθε event.

Μπορείτε επίσης αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον μια ευκαιρία αγοράς για τους συμμετέχοντες στο event σε ένα προϊόν ή και την εγγραφή για ενημέρωση όταν θα υπάρχουν νέα προϊόντα.

Καθώς εισάγονται νέα social apps, θα πρέπει να είστε σε επιφυλακή για νέους τρόπους engagement του πελάτη με το brand σας.

5 periptoseis engagement pou exoun perissoteri simasia apo ta likes - Ta social shares - Digital Marketing - DigitalUp

Comments are closed here.