Skip to content
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners – DigitalUp
(English) Digital Marketing
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUpΔημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Θέλετε να Συνεργαστούμε;
menu
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Αρνητικό Review; Μάθετε πως να το Διαχειριστείτε!

Αρνητικό Review; Μάθετε πως να το Διαχειριστείτε!

 

Σε μια εποχή που η παρουσία μια επιχείρησης είναι σχεδόν εξ’ ολοκλήρου online, η σωστή διαχείριση των αρνητικών review και σχολίων είναι απολύτως απαραίτητη.

Μία αρνητική αξιολόγηση μπορεί να βλάψει την εικόνα της εταιρείας σας, που με τόσο κόπο έχετε χτίσει, και να σας κοστίσει μελλοντικές συνεργασίες και πωλήσεις.

Πώς λοιπόν θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε όταν αυτό συμβεί;

Εντοπίστε το πρόβλημα

Προτού απαντήσετε σε μια άσχημη κριτική, πρέπει να γνωρίζετε στο 100% τι ήταν αυτό που προκάλεσε την άσχημη εμπειρία στον πελάτη. Εξετάστε σε ποιο σημείο προκλήθηκε το πρόβλημα και βρείτε πως μπορεί αυτό να βελτιωθεί μελλοντικά.

Απολογηθείτε όσο πιο σύντομα μπορείτε

Παραμείνετε ψύχραιμοι και μην αφήσετε τη συναισθηματική σας φόρτιση να επηρεάσει την απάντηση σας. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχετε επιθετική στάση ή να επιμένετε στο να αποδείξετε το λάθος του άλλου.

Απολογηθείτε για την άσχημη εμπειρία που προκλήθηκε και διαβεβαιώστε ότι το πρόβλημα αυτό δε θα επαναληφθεί στο μέλλον, αφού με αφορμή την κριτική αυτή θα βελτιώσετε το σύστημα εξυπηρέτησης σας.

Προσπαθήστε να επανορθώσετε

Προσφερθείτε να επανορθώσετε για την άσχημη εμπειρία στον πελάτη με ουσιαστικό και προσωποποιημένο τρόπο και εφόσον το πετύχετε, ζητήστε να διορθώσει ή να αφαιρέσει το αρνητικό σχόλιο.

Επικεντρωθείτε στο να αυξήσετε τα θετικά σχόλια

Μην προσπαθήσετε να κρύψετε την αρνητική κριτική που δεχτήκατε. Αντίθετα, παρακινήστε τους ευχαριστημένους πελάτες σας να σας αξιολογήσουν, ώστε να βελτιώσετε την εικόνα σας.

Όσο η επιχείρηση σας μεγαλώνει την ψηφιακή παρουσία της, μια αρνητική κριτική είναι σχεδόν αναπόφευκτο να εμφανιστεί. Δεν χρειάζεται όμως να γίνει αιτία πανικού. Κινηθείτε γρήγορα, ψύχραιμα και ουσιαστικά για να ανακάμψει σύντομα η εικόνα σας.

Χρησιμοποιήστε την λοιπόν έξυπνα, για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας και να γίνετε ακόμα καλύτεροι στο μέλλον!

Markella Kritikou22/05/19

Author: Markella Kritikou

Post navigation

PreviousPrevious post:4+1 παραδοχές για τις σχέσεις πελάτη-agencyNextNext post:Νέα Επιχείρηση; Απλά Βήματα για την Digital Προώθηση της

Related Posts

Copy VS Content
29 March 2021
Black Friday & Cyber Mondey
27 November 2020
E-commerce & Covid19
19 November 2020
Κάτι… Λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα!
20 May 2020
Instagram Feature
Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;
30 October 2019
Back to Digital School: 4 Tips πριν κλείσει το 2019
20 September 2019

Δημιουργία & Προώθηση E-shop και Ιστοσελίδων

grecagreca

Shipping Partner
dhl

Follow us on :

facebook
linkedin
instagram


  • Αλκμήνης 36-38, 11853, Αθήνα,

  • (+30) 210 6771802,

  • info@digitalup.gr