Skip to content
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners – DigitalUp
(English) Digital Marketing
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUpΔημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Θέλετε να Συνεργαστούμε;
menu
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En

Η ιστορία της Black Friday & του Cyber Monday….

 

Τόσο η μέρα της Black Friday όσο και της Cyber Monday, θεωρούνται από όλους μας μέρες ευκαιρίας είτε βάλουμε τους εαυτούς μας στη θέση του εμπόρου είτε σε αυτή του αγοραστή. Πολλές φορές μάλιστα ο ρόλος μας δεν είναι αποκλειστικά ένας από τους δύο αλλά και οι δύο. Πως όμως φτάσαμε στη μέρα όπου μόνο στις ΗΠΑ υπολογίστηκε ότι έγιναν συναλλαγές άνω των 7 δις δολαρίων;

Η Cyber Monday έκανε την εμφάνιση της το κοντινό, τουλάχιστον στο μυαλό μας, 2005 με απόφαση του NRF, ή αλλιώς της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου των ΗΠΑ. Για αρκετά χρόνια η ομοσπονδία είχε παρατηρήσει μία -επαναλαμβανόμενη και συνεπή- μεγάλη αύξηση τόσο στην κίνηση όσο και στις συναλλαγές που πραγματοποιούνταν διαδικτυακά τη πρώτη Δευτέρα ακριβώς μετά την ημέρα των «Ευχαριστιών». Ο λόγος;

 

Ο λόγος…

Η ταχύτητα του Internet και η διακριτικότητα. Ναι οι λόγοι ήταν εντελώς πρακτικοί! Οι ενήλικες, το μεγαλύτερο δηλαδή μέρος του αγοραστικού κοινού αγοράζανε δώρα κυρίως μέσω διαδικτύου. Αυτό δεν ήταν και πολύ εύκολο κάτω από το άγρυπνο βλέμμα των παιδιών και με τις αργές οικιακές συνδέσεις που υπήρχαν τότε, με αποτέλεσμα να τις κάνουν από τους υπολογιστές της δουλειάς τους όπου είχαν τον χρόνο και την ταχύτητα που έψαχναν! Το NRF εξέδωσε δελτίο τύπου λίγες μέρες πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών, το 2005, όπου έκανε το ντεμπούτο της η «Cyber ​​Monday». Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 77% των διαδικτυακών εμπόρων λιανικής πώλησης είδαν τις πωλήσεις τους να «αυξάνονται σημαντικά» εκείνη τη μέρα, ένα χρόνο πριν και αυτό θα εξακολουθούσε να συμβαίνει! Εκείνη τη Δευτέρα, οι διαδικτυακές πωλήσεις τελικά έφτασαν το μισό δισεκατομμύριο δολάρια δηλαδή αύξηση κατά 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Όσο για την Black Friday… Οι αστυνομικοί στη Φιλαδέλφεια συνδέθηκαν πρώτα με τη Μαύρη Παρασκευή με την περίοδο μετά την ημέρα των ευχαριστιών στη δεκαετία του 1950. Μεγάλα πλήθη τουριστών και αγοραστών ήρθαν στην πόλη της Φιλαδέλφειας, την επόμενη μέρα των Ευχαριστιών για έναν αγώνα μεταξύ στρατού και ναυτικού, δημιουργώντας χάος, μποτιλιάρισμα και ευκαιρίες κλοπής. Οι αστυνομικοί στην πόλη δεν μπόρεσαν να πάρουν την άδεια και έπρεπε να κάνουν διπλές βάρδιες για να ελέγξουν την κατάσταση που είχε δημιουργηθεί, χρησιμοποιώντας αργότερα τον όρο «Μαύρη Παρασκευή» όταν αναφέρονταν σε αυτή.

Καθώς το όνομα εξαπλώθηκε σε όλη τη Φιλαδέλφεια, ορισμένοι από τους εμπόρους αντέδρασαν λόγω και κάποιων αρνητικών γεγονότων και προσπάθησαν ανεπιτυχώς να το αλλάξουν σε «Μεγάλη Παρασκευή«.

Ο όρος Black Friday αργότερα έγινε γνωστός σε έντυπη μορφή, μετά τη δημοσίευση μιας διαφήμισης στο περιοδικό The American Philatelist το 1966, που μετέφερε το κλίμα του «χαμού» που θα γινόταν στην αγορά και τις ευκαιρίες που θα υπήρχαν που θα ήταν αντίστοιχες με «κλοπή». Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980, ο όρος ήταν κοινώς γνωστός σε όλες τις ΗΠΑ και οι λιανοπωλητές σύντομα το σύνδεσαν με τις πωλήσεις τους μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών.

 

Η ιστορία της Black Friday & του Cyber Monday….

 

Stamatis Germanos27/11/20

Author: Stamatis Germanos

Post navigation

NextNext post:E-commerce & Covid19

Related Posts

E-commerce & Covid19
19 November 2020
Κάτι… Λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα!
20 May 2020
Instagram Feature
Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;
30 October 2019
Back to Digital School: 4 Tips πριν κλείσει το 2019
20 September 2019
Ένας Υπέροχος Designer
6 September 2019
Open Day Event στην DigitalUp
26 August 2019

Δημιουργία & Προώθηση E-shop και Ιστοσελίδων

grecagreca

Shipping Partner
dhl

Follow us on :

facebook
linkedin
instagram


  • Αλκμήνης 36-38, 11853, Αθήνα,

  • (+30) 210 6771802,

  • info@digitalup.gr