4+1 παραδοχές για τις σχέσεις πελάτη-DigitalUp Αgency
Πολλές είναι οι φορές που υπάρχουν συζητήσεις για διάφορα θέματα σε μια συνεργασία. Εμείς σκεφτήκαμε να σας παρουσιάσουμε τα πράγματα από τη δική μας μεριά. Με μια μικρή δόση χιούμορ…
Οι πελάτες έχουν συχνή επικοινωνία με τον «άνθρωπο τους» στην εταιρεία. Επικοινωνούν τρεις φορές τουλάχιστον μέσα στην εβδομάδα, σκέψεις, προβλήματα, λύσεις αλλά μήπως πρέπει να αποκαλύψουμε πως τα βλέπει όλα αυτά ο marketer;
1) Εννοείται πως ξέρουμε το τηλέφωνο σας απέξω!
Μπορεί να φαίνεται ότι αργούμε να απαντήσουμε τα email, να καθυστερούμε να σηκώσουμε το τηλέφωνο ή ακόμα και να μη μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μια ημέρα.
Η αλήθεια όμως είναι ότι ξέρουμε απέξω το τηλέφωνο που καλεί και ΝΑΙ! ξέρουμε τι αφορά το email που μόλις στείλατε , πριν καν το ανοίξουμε. Το λέτε και…διαίσθηση.
- Μια συνεργασία για να είναι πετυχημένη πρέπει να μπορούμε να μπαίνουμε στα «παπούτσια» του πελάτη και να προσπαθούμε να τον καταλαβαίνουμε. Μέσα από κάθε συζήτηση μαθαίνουμε καλύτερα τον συνεργάτη μας και μπορούμε να φέρουμε καλύτερα αποτελέσματα.
2) Το Newsletter δεν στέλνεται ποτέ χωρίς αλλαγές!
Όχι, κανείς δεν θέλει να τρέχει τελευταία ημέρα με αλλαγές. Όλοι θέλουν να προγραμματίζονται τα πράγματα σωστά αλλά είναι κοινή παραδοχή πια ότι το Newsletter το σωστό, για να πετύχει, πρέπει να θέλει αλλαγές. Μπορεί να είναι απλά το χρώμα στην τιμή.. Δεν πειράζει! Ούτως ή άλλως, ούτε εμάς μας άρεσε αυτό το κίτρινο. Ήταν θέμα χρόνου να αλλάξει! 😊
- Κάθε εταιρεία έχει το δικό της στυλ & ύφος. Εάν καταφέρουμε να καταλάβουμε ακριβώς αυτό που πρεσβεύει μπορούμε να δημιουργήσουμε μοναδικό brand identity που όλοι θα θυμούνται.
3) Τι εννοείς δεν πέτυχε η αλλαγή που κάναμε χθες;
Αποφασίσατε να κάνετε μια αλλαγή, η οποία εφαρμόστηκε στις 17.00. Πηγαίνετε στο γραφείο το πρωί, το διαχειριστικό πάντα ανοιχτό στο πρώτο tab (αυτό τουλάχιστον δεν μπορείτε να το αρνηθείτε), καμία ουσιαστική αλλαγή με χθες. Για αρχή, η λύση στο πρόβλημα είναι η υπομονή. Ναι, ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να περιμένετε κάτι το οποίο σας κοστίζει…
- Τα καλύτερα αποτελέσματα ήρθαν μέσα από συνεργασίες όπου υπάρχει εμπιστοσύνη και υπομονή.
4) Η μάχη με τους Followers
Τo Instagram που όλοι αγαπάμε, εκτός γραφείου, είναι ο μόνιμος πονοκέφαλος μας, στο γραφείο. Εμείς, βέβαια, σας καταλαβαίνουμε! Είναι ωραίο να μπορούν να κάνουν Swipe Up τα οργανικά σας Instagram stories. Αλλά πως θα βρεθούν οι 10.000 followers από τη μια μέρα στην άλλη; Μη νομίζετε πάντως, και εμείς θέλουμε τα εικαστικά που ετοιμάζουμε να τα βλέπουν περισσότεροι followers.
- Δεν είναι όμως το μοναδικό κριτήριο για μια πετυχημένη παρουσία στα social media.
…δεν θα μπορούσε να λείπει,
5) Η ώρα του monthly report
Ας μιλήσουμε ειλικρινά. Το email αυτό στην αρχή του μήνα με τίτλο “Monthly Report” και ένα αρχείο επισυναπτόμενο δεν ανοίγει ποτέ. Εντάξει σας αδικώ! Ανοίγει η πρώτη σελίδα που αφορά το Spent και η τελευταία που αφορά το Revenue. Και για να είμαστε αντικειμενικοί τι σας νοιάζουν εσάς όλα αυτά τα νούμερα που σας αναλύουμε;
- Η λύση είναι να διαβάζουμε όλα τα metrics με τον σωστό τρόπο!
Μετά από όλα αυτά το συμπέρασμα είναι ένα!
Μας αρέσει να μεγαλώνουμε μαζί σας! Οι στόχοι σας είναι τα κίνητρα μας και το άρτιο αποτέλεσμα αποτελεί μονόδρομο για εμάς.
Σας αγαπάμε γιατί μας επιλέξατε!
Comments are closed here.