Blog

A Black Friday Case by DigitalUp

December 14, 2022

-

Ioanna Androniadi

Για εμάς η Black Friday αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία για να αναδείξουμε τις ενιαίες και μοναδικές στρατηγικές που δημιουργούμε μαζί ως μια ομάδα. Τα τμήματα Marketing & Design της DigitalUp επιλέγουν κάθε χρόνο τα ιδανικά concepts και τις καλύτερες καμπάνιες, που ανταποκρίνονται κατάλληλα στις ανάγκες του κάθε brand.

Φέτος, για το αγαπημένο μας Crocodilino, την περίοδο της Black Friday, επιλέξαμε ένα παιχνιδιάρικο concept, εμπνευσμένο από το PAC-MAN. Το συγκεκριμένο concept αντικατόπτριζε το χαρακτήρα του brand, ενώ το κυνήγι του κροκόδειλου με τον PAC-MAN υπενθύμιζαν την επείγουσα ανάγκη να αγοράσει κανείς προτού χαθούν οι Black Friday προσφορές.

Με στόχο την γρήγορη πρόσβαση του χρήστη στις Black Friday προσφορές, δημιουργήσαμε μια Landing Page, η οποία παρέπεμπε σε όλα τα δημοφιλή προϊόντα της συγκεκριμένης περιόδου, αλλά και στις ειδικές προσφορές του Crocodilino.

Φυσικά, για την ενίσχυση της εκπτωτικής περιόδου, αλλά και για την αύξηση των κερδών του brand, η πρότασή μας περιλάμβανε την δημιουργία κάποιων εκπτωτικών κανόνων, την υλοποίηση των οποίων ανέλαβε το τμήμα Development.

Πιο συγκεκριμένα οι τρεις κανόνες που δημιουργήθηκαν στο eshop ήταν οι εξής:

1. Με την προσθήκη δύο προϊόντων στο καλάθι από μια συγκεκριμένη κατηγορία, ο χρήστης κέρδιζε έκπτωση 50% στο δεύτερο προϊόν (1+1 -50%).

2. Η προσθήκη ενός προϊόντος από την κατηγορία «Homewear», εξασφάλιζε την επιλογή ενός ακόμη προϊόντος από την ίδια κατηγορία, ως δώρο (1+1 δώρο).

3. Σε διαφορετικές κατηγορίες του eshop υπήρχαν και διαφορετικοί κανόνες εκπτώσεων, αλλά και coupon codes.

Σε διαφορετικές κατηγορίες του eshop υπήρχαν και διαφορετικοί κανόνες εκπτώσεων, αλλά και coupon codes.Προκειμένου να τονίσουμε τις μοναδικές προσφορές της εκπτωτικής περιόδου, δημιουργήσαμε ξεχωριστά Badges, τόσο για την προσφορά 1+1, όσο και για την προσφορά 1+1 -50%.

Αυτές οι ενέργειες είχαν ως αποτέλεσμα εκτός του να προσεγγίσουμε από τα κανάλια διαφήμισης +148.47% χρήστες στο eshop να αυξήσουμε και το συνολικό τζίρο του online +65.90% σε μια τόσο ανταγωνιστική περίοδο της αγοράς.

Η ανεύρεση καταλλήλων ιδεών και τακτικών για τον κάθε πελάτη, αλλά και για την κάθε δημοφιλή E-Commerce περίοδο, αποτελεί πάντα μια πρόκληση για εμάς. Ωστόσο, η συνεργασία, η εμπιστοσύνη των συνεργατών μας και το πάθος μας για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών στόχων, μας οδηγούν όλους μαζί στην επιτυχία.

Κι αν ακόμη, δεν έχετε ανακαλύψει τις απεριόριστες δυνατότητες του E-Commerce κόσμου, μαζί μπορούμε να θέσουμε τους επιθυμητούς στόχους και να χαράξουμε μια κερδοφόρα πορεία στο digital χώρο.

Comments are closed here.