Blog

Back to Digital School: 4 Tips πριν κλείσει το 2019

September 20, 2019

-

Digital Up

blog_6

Πώς να κάνεις την επιχείρησή σου να ξεχωρίσει στο digital περιβάλλον ενόψει 2020!

Ας το αποδεχθούμε. Το καλοκαίρι τελείωσε και μαζί με το Back to School που μας υποδέχθηκε και απασχόλησε, άλλους λιγότερο και άλλους περισσότερο, σηκώνουμε τα μανίκια και ετοιμάζουμε τις επόμενες ενέργειες για το τελευταίο τρίμηνο του 2019 που θα κρίνει την επιτυχία όλου του χρόνου.

Αντιλαμβανόμενοι την αξία και τη σημασία της επιτυχίας για εσάς στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καταγράψαμε 4 απλές συμβουλές και τάσεις για να ακολουθήσετε τώρα, να θέσετε τις βάσεις για το 2020 και να διακριθείτε πετυχαίνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα, είτε αυτά ονομάζονται παραγγελίες, είτε αιτήσεις συμμετοχής στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργανώνετε.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

  • Let me Automate you

Αν δεν έχετε αξιοποιήσει μέχρι τώρα τις δυνατότητες των αυτοματοποιημένων εργαλείων, που εξοικονομούν χρόνο και απλοποιούν τις διαδικασίες, είναι καιρός να το κάνετε!

Γνωρίζετε πλέον πολύ καλά ότι τα social media είναι απαραίτητα για την παρουσία, την τοποθέτηση και την επαφή με τους πελάτες σας. Σχεδιάστε λοιπόν, και εφαρμόστε αποτελεσματικά το πλάνο σας για το τελευταίο τρίμηνο στα social media (facebook, Instagram, LinkedIn κοκ) και προγραμματίστε τις δημοσιεύσεις (posts) που αφορούν την προβολή των προϊόντων/ υπηρεσιών σας, τις προσφορές σας και τις καμπάνιες σας.

Παράλληλα, αξιοποιήστε τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις όταν ο χρήστης – πελάτης σας στέλνει μήνυμα στο Facebook Messenger εκτός ωρών εργασίας. Υποδεχθείτε τον με ένα Welcome Μessage και αφήστε την πλατφόρμα να τον καθοδηγήσει ανάλογα με την ερώτησή του.

Επίσης, χρησιμοποιήστε το Email Marketing για να αποστείλετε αυτοματοποιημένα email στους χρήστες του eshop σας που έφτασαν μέχρι το checkout, αλλά δεν ολοκλήρωσαν τελικά την παραγγελία τους. Υπενθυμίστε τους ότι το καλάθι τους περιμένει με ένα επιπλέον δωράκι -10% στο Inbox τους.

  • The power of Video

Ένα μέσο που όλοι γνωρίζουμε αλλά διστάζουμε να χρησιμοποιήσουμε για την προβολή των υπηρεσιών μας είναι το YouTube. Και όμως, καθώς το Facebook γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό και το κόστος των διαφημίσεων σ ’αυτό αυξάνεται, έρχεται το YouTube να μας λύσει τα χέρια, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας την απόδοση.

Τα πλεονεκτήματα των YouTube Ads είναι:

  • χαμηλό cost per view, με χρέωση όταν η θέαση διαρκεί τουλάχιστον 30’’.
  • αποτελεσματική στόχευση σε χρήστες που αναζητούν ενεργά σχετικές υπηρεσίες με τις δικές μας ή ακόμη και των ανταγωνιστών μας. Σε συνδυασμό με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν, για παράδειγμα άνδρες ηλικίας 34 – 55 ετών που ζουν στην Καλαμάτα, η στόχευση γίνεται ακόμη πιο αποτελεσματική.
  • οπτικοακουστικό μέσο που εγείρει τις αισθήσεις, δημιουργεί συναισθήματα και μεταφέρει ζωντανά την εμπειρία που θα βιώσει ο χρήστης με το brand μας.
  • ευρεία χρήση του video σε όλες τις διαφημιστικές πλατφόρμες – social media.

Μήπως, είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσετε τώρα και να σχεδιάσετε μια Black Friday καμπάνια με βάση το Video; Σκεφτείτε το!

  • Content is the King

Θα έχετε ακούσει πολλές φορές τους όρους SEO και δημιουργία περιεχομένου. Στην πραγματικότητα, η δημιουργία περιεχομένου είναι μια διαρκής, μακροπρόθεσμη, nonstop διαδικασία που φέρνει αξία, δημιουργεί αυθεντίες στον κλάδο και καλλιεργεί σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τον πελάτη σας.

Αν δεν έχετε ασχοληθεί ακόμα συστηματικά με τη δημιουργία αυθεντικού περιεχόμενου σας προτείνουμε να ξεκινήστε από το site σας δημιουργώντας πυλώνες περιεχομένου οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους.

Για παράδειγμα, αν εμπορεύεστε εργαλεία μπορείτε να αναπτύξετε συμβουλές για τη χρήση εργαλείων κήπου ενώ παράλληλα, να αναφέρετε τις καινοτομίες ενός νέου προϊόντος ή λύσεις που προσφέρετε σε εξοπλισμό κουζίνας συνδυαστικά με συμβουλές διακόσμησης.

Ο πρώτος που θα σας ανταμείψει είναι η Google, αναγνωρίζοντας σας ως expert στον τομέα και κατατάσσοντας την ιστοσελίδα ή το eshop σας ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ταυτόχρονα, ασχοληθείτε με το Blogging και αναδείξτε τον editor που κρύβετε μέσα σας. Είστε ο ειδικός και το ξέρετε! Εκμεταλλευτείτε το και καταγράψτε τις λύσεις που προσφέρουν τα προϊόντα σας, αναφερθείτε στις ανάγκες και μιλήστε στην καρδιά του καταναλωτή σας.

Διαβάστε περισσότερα για τη σπουδαιότητα του blogging εδώ: https://digitalup.gr/blogging-pws-oi-lekseis-ginontai-xrusos/

και αρχίστε το γράψιμο ή… το vlogging.

  • Πολυκαναλικό Μάρκετινγκ & Εμπειρία πελάτη

Ή αλλιώς Omni-channel Marketing. Οι πελάτες σας πλέον έχουν πολλούς διαφορετικούς τρόπους και κανάλια να σας προσεγγίσουν και να μάθουν για την ποιότητα των προϊόντων ή την αξιοπιστία των υπηρεσιών σας.

Επιλέξτε πιο μείγμα καναλιών είναι το καταλληλότερο για την επιχείρησή σας προκειμένου να τους υπηρετήσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να μείνετε πιστοί, τακτικοί και έγκυροι στον τρόπο διάθεσης των προϊόντων σας.

Αξιοποιήστε κάθε σημείο επαφής – ψηφιακό και μη – για να μεγιστοποιήσετε την αξία που τους προσφέρετε, να ικανοποιήσετε τα αιτήματα και τις απορίες τους, να παρέχετε λύσεις και επιλογές άμεσα και να τους εξυπηρετείτε ακόμα και μετά την πώληση.

Έτσι, θα δημιουργήσετε πιστότητα και ειλικρινή σχέση με του πελάτες σας, σχηματίζοντας μια συνολική εμπειρία με το brand σας.

Κλείνοντας, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η οnline παρουσία της επιχείρησής σας είναι μια αέναη διαδικασία και μεταβαλλόμενη, καθώς το digital περιβάλλον εξελίσσεται συνεχώς και δυναμικά. Εφαρμόστε, έξυπνα τις παραπάνω τάσεις για να κλείσετε επιτυχημένα το 2019 και αναβαθμίσετε τις καθημερινές σας εργασίες με γνώμονα την εμπειρία και την εξυπηρέτηση των χρηστών – πελατών σας.

Comments are closed here.