Μέχρι το τέλος του 4ου τριμήνου του 2015, το Facebook αριθμούσε 1,55 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, δηλαδή 1,55 δισεκατομμύρια χρήστες που έχουν λογαριασμό στο Facebook και το χρησιμοποιούν σε μηνιαία βάση.Αυτός ο αριθμός είναι εντυπωσιακός, ειδικά για τους επιχειρηματίες που θέλουν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Facebook για να αναδείξουν όλα τα χαρακτηριστικά και δυνατότητες του brand τους.nΕίναι γεγονός! Μία ελκυστική σελίδα στο Facebook σε συνδυασμό με ένα καλό engagement από τους fans, μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικά ειδικά όταν η εταιρεία σου είναι δύσκολα προσβάσιμη.5 χρήσιμα tips με τα οποία μπορείτε να βελτιώσετε την σελίδα σας στο Facebook :
- Διάλεξε τη σωστή profile picture
Είναι απαραίτητο να διαλέξεις μία φωτογραφία την οποία θα αναγνωρίζουν εύκολα οι fans και οι followers σου. Στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων αυτή η φωτογραφία είναι το logo της εταιρείας σου. Άλλες φορές μπορεί να είναι μία φωτογραφία του CEO ή του ιδιοκτήτη. Είναι στο δικό σου χέρι να καταλάβεις ποια φωτογραφία θα είναι πιο αποτελεσματική και θα αποφέρει άμεση αναγνωρισιμότητα, κάνοντας έτσι τη σελίδα σου πιο αποτελεσματική.Το να είσαι αναγνωρίσιμος στους fans σου είναι ένα από τα πιο βασικά στοιχεία για να βρεθείς και να αποκτήσεις engagement στο Facebook.*Θυμήσου : Η φωτογραφία profile πρέπει να είναι τουλάχιστον 180×180 pixels. Μικρότερες από αυτές δεν θα γίνονται αποδεκτές.
- Διαφοροποιήσου ως προς το περιεχόμενο της σελίδας σου ( φωτογραφίες, video κτλπ)
Η ποσότητα των βίντεο που κοινοποιήθηκαν στο Facebook το 2014 ήταν συγκλονιστική.nΑπό τον Ιούνιο του 2014 έως τον Ιανουάριο του 2015, μετρήθηκαν πάνω από ένα δισεκατομμύριο video views.Είναι ολοφάνερο ότι το βίντεο είναι ένα πολύ ισχυρό μέσο για να προσελκύσεις και να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του κοινού σου, παρ’ όλα αυτά ένας μεγάλος αριθμός των επιχειρήσεων δεν το χρησιμοποιεί. Με την χρήση βίντεο έχεις μία άμεση ευκαιρία να δείξεις στο κοινό σου τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εταιρεία σου. Σεμινάρια και παρουσιάσεις από την ομάδα για ένα καινούργιο προϊόν για παράδειγμα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να εκπαιδεύσεις τους viewers σου και να τους αφήσεις να σε γνωρίσουν.Το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες. Οι “behind the scene” φωτογραφίες από το γραφείο, τα νέα προϊόντα, οι αυθόρμητες φωτογραφίες της ομάδας σου αποτελούν οπτικό υλικό που ενδυναμώνει την προσωπική σύνδεση της εταιρείας σου με το κοινό της. Και γιατί ισχύει αυτό? Γιατί πολύ απλά αυτού του είδους οι φωτογραφίες αφαιρούν την ανωνυμία και δίνουν στους followers σου υλικό για να το συνδέσουν με το εμπορικό σου σήμα. Άλλα είδη περιεχομένου, όπως carousel, link posts και how to (δηλαδή εκπαιδευτικά) προσφέρουν επίσης μεγάλο engangement.
- Σιγουρέψου ότι ηcover photo σου είναι στο σωστό μέγεθος.
Ένα λάθος που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι το ότι διαλέγουν cover photos για τη σελίδα τους που δεν ταιριάζει σωστά στις διαστάσεις που έχει ορίσει το Facebook στο template του. Μπορείς να ξοδέψεις πάρα πολύ ώρα ψάχνοντας να βρεις την ιδανική φωτογραφία που αναδυκνύει και τονίζει το πνεύμα της εταιρίας, αλλά αν οι followers σου δεν μπορούν να τη δουν καθαρά ολόκληρη, η προσπάθειά σου έγινε άδικα. Κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου τις διαστάσεις της cover photo διαλέγοντας την φωτογραφία σου ( 851×351 είναι το ιδανικό ).
- Τοποθέτησε στην cover photo σου call-to-action buttons.
Χρησιμοποίησε αυτήν την πολύ ωραία δυνατότητα που σου δίνει το Facebook να μετατρέψεις την cover photo σου σε ένα ελκυστικό για τους χρήστες call-to-action.nΟι δυνατότητες που έχεις είναι αρκετές όπως «Like Page» (φυσικά) «Αγοράστε τώρα» (που κάνει redirect στο eshop) κτλπ. Έχεις τη δυνατότητα να μετρήσεις και τον αριθμό των viewers που πάτησαν κλικ πάνω στο CTA, το οποίο το κάνει εύκολο στο να καταλάβεις ποια CTAs είναι επιτυχημένα και ποια όχι.
- Πρόσθεσε links στις φωτογραφίες σου
Πρόσθεσε στις profile pictures και cover photos σχετικά links για να ενθαρρύνεις τους followers σου να ασχοληθούν περισσότερο με το brand σου. Έτυχε να ανεβάσετε μία φωτογραφία από την ομάδα σου σε ένα πρόσφατο συνέδριο? Πρόσθεσε το link από τη σελίδα του site σας με τα βιογραφικά της ομάδας.nΈχεις μόλις λανσάρει ένα καινούργιο προϊόν – υπηρεσία? Βάλε τη φωτογραφία του στο Facebook και συνόδεψέ την με το link που θα σας κάνει redirect στη σελίδα με το προϊόν στο site σας. Όλα αυτά είναι πολύ χρήσιμα και απαραίτητα εργαλεία, παρ’ όλα αυτά πολλές επιχειρήσεις δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία και δεν ακολουθούν αυτά τα βήματα για να βελτιστοποιήσουν την σελίδα τους στο Facebook.
Comments are closed here.