Η αυτοματοποίηση του email marketing επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βρίσκονται δίπλα στο κοινό τους, ενημερώνοντας τους και υπενθυμίζοντας την παρουσία τους.
Γιατί να θέλεις να αυτοματοποιήσεις τις email marketing καμπάνιες σου;
Αυτοματοποιώντας τις καμπάνιες email σου βάσει της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών σου, δημιουργείς μια σχέση εμπιστοσύνης και έναν ανοιχτό διάλογο.
Οι πλατφόρμες email marketing προσφέρουν διάφορους τύπους αυτοματοποίησης που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να προσελκύσουν πελάτες και να τους οδηγήσουν στην αγορά.
Οι διάφοροι τύποι αυτοματοποίησης του email marketing είναι:
- Welcome email: Τα welcome email αποστέλλονται σε νέους συνδρομητές αμέσως μόλις εγγραφούν για να λαμβάνουν τα email σας. Αυτά τα email θέτουν τον τόνο για τη σχέση σας με τον χρήστη και τους παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για το brand σας και το τι να αναμένουν από τα email σας. Λειτουργεί ως μια εισαγωγή και μια ευκαιρία να δημιουργήσει μια θετική πρώτη εντύπωση.
- Abandoned cart emails: Τα email για εγκαταλελειμμένα καλάθια αποστέλλονται σε πελάτες που πρόσθεσαν προϊόντα στο καλάθι τους αλλά δεν ολοκλήρωσαν την αγορά. Αυτά τα email υπενθυμίζουν στους πελάτες το εγκαταλελειμμένο καλάθι τους και προσφέρουν κίνητρα όπως έκπτωση ή δωρεάν αποστολή για να τους ενθαρρύνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
- Upsell and cross-sell emails: Τα email για cross-sell και επιπλέον πωλήσεις αποστέλλονται σε πελάτες που ήδη έχουν πραγματοποιήσει μια αγορά. Αυτά τα email προσφέρουν σχετικά ή συμπληρωματικά προϊόντα στον πελάτη, παροτρύνοντάς τον να πραγματοποιήσει μια ακόμα αγορά.
- Birthday Emails: Τι πιο μοναδικό και δημιουργικό από το να στείλεις ένα email γενεθλίων! Αναφέρεται στη διαδικασία αποστολής αυτοματοποιημένων email σε άτομα την ημέρα των γενεθλίων τους. Το σύστημα αυτοματοποίησης ορίζεται έτσι ώστε να ενεργοποιεί την αποστολή email την ημέρα των γενεθλίων του πελάτη, συχνά περιλαμβάνοντας εξατομικευμένους χαιρετισμούς, ειδικές προσφορές ή έκπτωσης.
- Weather Emails: Το αυτοματοποιημένο email με βάση τις καιρικές συνθήκες, ασυνήθιστο και αρκετά συναρπαστικό. Αυτή η μέθοδος αυτοματοποίησης χρησιμοποιείται συχνά από επιχειρήσεις στους τομείς ταξιδιών, φιλοξενίας ή e-commerce. Για παράδειγμα, ένα ξενοδοχείο μπορεί να στείλει ένα email σε πελάτες σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία όταν η πρόγνωση του καιρού προβλέπει ηλιόλουστο καιρό, προωθώντας δραστηριότητες στον ανοικτό χώρο ή κρατήσεις last-minute. Τα email προσαρμόζονται στις καιρικές συνθήκες για να παρέχουν στους αποδέκτες σχετικές και έγκαιρες προσφορές ή πληροφορίες.
- Post-purchase emails: Τα email μετά την αγορά αποστέλλονται σε πελάτες αφού πραγματοποιήσουν μια αγορά. Αυτά τα email στοχεύουν να παρέχουν στους πελάτες μια θετική εμπειρία μετά την αγορά, ευχαριστώντας τους για την αγορά τους, παρέχοντας λεπτομέρειες παραγγελίας και προσφέροντας υποστήριξη αν χρειαστεί.
Η αυτοματοποίηση του email marketing παρέχει μια ισχυρή λύση για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επικοινωνήσουν με το κοινό τους με προσαρμοσμένα εικαστικά newsletter και αυτοματοποιημένα μηνύματα. Με τη χρήση των email automation, οι επιχειρήσεις χτίζουν έναν διάλογο με το κοινό τους και έτσι δημιουργούν σχέσεις και ενισχύουν το loyal κοινό τους.
Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να παραμένουν ενεργές, προσφέροντας εξατομικευμένο και έγκαιρο περιεχόμενο στους πελάτες τους.
Κάνε λοιπόν τους πελάτες σου να πιστεύουν ότι τους σκέφτεσαι ακόμη και όταν δεν αλληλεπιδρούν με την επιχείρηση σου, με τον πιο εύκολο και αυτοματοποιημένο τρόπο.
Ξεκίνησε σήμερα τα email marketing automations στην επιχείρηση σου, επικοινωνώντας μαζί μας!
Comments are closed here.