Newsletter: Απλός Οδηγός για Πετυχημένες Αποστολές
Το newsletter είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο digital marketing. Απευθύνεστε σε ήδη πελάτες σας ή ενδιαφερόμενους, επομένως είναι πολύ αποτελεσματικό και με μικρό κόστος για εσάς.
Πολλές φορές όμως φτιάχνοντας ένα newsletter μπορεί να νιώθετε ότι «χάνεστε» στη διαδικασία ή ότι δε ξέρετε ποιο είναι το επόμενο βήμα που πρέπει να κάνετε. Ακολουθήστε λοιπόν τα παρακάτω βήματα για να κάνετε τη δουλειά σας λίγο πιο εύκολη!
Επιλέξτε το στόχο του newsletter
Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε το περιεχόμενο του newsletter θα πρέπει πρώτα να έχετε αποφασίσει ποιος θα είναι ο στόχος του. Θα είναι η ενημέρωση, η συμπλήρωση μιας φόρμας, η επίσκεψη σε μια ορισμένη σελίδα ή οι πωλήσεις;
Επιλέξτε το περιεχόμενο
Με βάση το στόχο που έχετε θέσει, συγκεντρώστε το περιεχόμενο που θα περιλαμβάνεται στην αποστολή που έχετε προγραμματίσει.
Σχεδιάστε το εικαστικό
Το template που χρησιμοποιείτε μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το στόχο και το περιεχόμενο κάθε newsletter. Αποφασίστε τη μορφή που ταιριάζει καλύτερα και λάβετε υπόψιν σας ότι ο τρόπος που εμφανίζεται είναι διαφορετικός για desktop και κινητά.
Προσθέστε τις επιπλέον πληροφορίες
Ολοκληρώστε τη δημιουργία του επόμενου newsletter σας βάζοντας τα απαραίτητα κείμενα, buttons, footer κλπ.
Επιλέξτε τη λίστα αποστολής
Κάθε αποστολή που κάνετε μπορεί να μην απευθύνεται σε ολόκληρη τη λίστα subscribers που έχετε μαζέψει. Στείλτε τα newsletters σας στοχευμένα στο σωστό segment για να πετύχετε καλύτερο Open Rate και περισσότερα Clicks άρα και αποτελέσματα, χωρίς να γίνεστε κουραστικοί.
Δημιουργήστε ένα ενδιαφέρον subject line
Ποια φράση είναι αυτή που θα παρακινήσει περισσότερο τους πελάτες σας να ανοίξουν και να διαβάσουν το newsletter που θέλετε να στείλετε; Προσθέστε emoji (με μέτρο φυσικά) ώστε να τραβήξετε την προσοχή και κρατήστε το μέγεθος του θέματος μικρό ώστε να χωράει σε όλες τις οθόνες (desktop & mobile).
Βρείτε το σωστό χρόνο
Η μέρα και ώρα που θα κάνετε την αποστολή σας είναι εξίσου σημαντικές με το περιεχόμενο. Μετά από μερικές απόπειρες θα πρέπει να ξέρετε ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να στείλετε το newsletter σας ώστε να μη χαθεί στο πλήθος εισερχομένων που λαμβάνουμε καθημερινά.
Στείλτε το newsletter σας!
Προγραμματίστε την αποστολή σας ή στείλτε το απευθείας. Φυσικά μην ξεχάσετε να δείτε τα αποτελέσματα του και να μετρήσετε τα δεδομένα που θα σας δώσει για να κάνετε τα μελλοντικά σας newsletter ακόμα πιο αποτελεσματικά!
Comments are closed here.