Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει παρουσιάσει σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του ELTRUN και του ΣΕΛΠΕ, το 85% των ερωτηθέντων απάντησε ότι κάνει πάνω από το 80% των online αγορών του από Ελληνικά eshop, ενώ το 2016 το ποσοστό αυτό ήταν μόλις στο 60%.
Αν λοιπόν έχετε eshop, σίγουρα έχετε αναρωτηθεί πόση σημασία έχουν ενέργειες όπως η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που έγινε από τον GR.EC.A. για την εβδομάδα 04-11 Μαρτίου.
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα παρουσίασε ανάπτυξη της τάξης του 15-20% μέσα στο 2018, όμως μόλις το 1% ξεκίνησε τις online αγορές του αυτή τη χρονιά. Ενέργειες όπως η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποσκοπούν στο να αυξήσουν τις παραγγελίες των χρηστών αυτών, αλλά και να προσεγγίσουν αυτούς που δεν έχουν ακόμα εμπιστευτεί τα eshop για τις αγορές τους.
Μέσα από μια συντονισμένη προώθηση υπό την αιγίδα ενός αξιόπιστου οργανισμού (όπως είναι ο GR.EC.A), δίνεται η ευκαιρία στο κοινό που είναι ακόμα επιφυλακτικό να ξεκινήσει τις αγορές του online.
Τί σημαίνει αυτό για το δικό σας eshop;
Δωρεάν Traffic! Παράλληλα με τις δικές σας δημοσιεύσεις και διαφημίσεις, η προώθηση των eshop που συμμετέχουν στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου από τον GR.EC.A, σας παρέχει δωρεάν traffic, άρα και πωλήσεις και πιο ενισχυμένο κοινό για remarketing στη συνέχεια.
Οι προβλέψεις για την Ελληνική Αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι θετικές για το 2019. Όμως ο ανταγωνισμός συνεχώς αυξάνεται αφού τα eshop όλο και πληθαίνουν. Επομένως για να έχετε την καλύτερη δυνατή απόδοση, πρέπει να αξιοποιείτε κάθε μέσο και ευκαιρία και να φροντίσετε να προβάλλεστε συνεχώς στο αγοραστικό κοινό.
Comments are closed here.