Tsagrinos

Industry: Υφάσματα

Η εταιρεία Tsagrinos δραστηριοποιείται στον χώρο των υφασμάτων από το 1970, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία γυναικείων υφασμάτων, κουρτινών, υφασμάτων επίπλωσης και λευκών ειδών. Με έδρα την Κυψέλη και εμπειρία πάνω από 50 χρόνια, η εταιρεία εισάγει υφάσματα από όλο τον κόσμο, καλύπτοντας ανάγκες τόσο ιδιωτικών πελατών όσο και επαγγελματικών χώρων, όπως θέατρα, σχολές χορού, ξενοδοχεία και εταιρικές εκδηλώσεις. Στόχος του Tsagrinos είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς, συνδυάζοντας παράδοση και καινοτομία.

About the project

Από την αρχή της συνεργασίας μας, η DigitalUp ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός νέου, σύγχρονου eshop βασισμένου στην πλατφόρμα Magento 2, με ενσωματωμένο σύστημα επιβράβευσης πελατών (loyalty system) για την ενίσχυση της πελατειακής πιστότητας.

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

Η DigitalUp στήριξε το brand με στοχευμένες ψηφιακές ενέργειες marketing, που περιλάμβαναν Social Media Content, καμπάνιες Meta Ads και Google Ads, SEO, email marketing και blog, αναβαθμίζοντας την ψηφιακή του παρουσία και διευρύνοντας την εμπορική του δυναμική.

01/
Design & Development

Στη DigitalUp σχεδιάσαμε και αναπτύξαμε έναν σύγχρονο και λειτουργικό ιστότοπο σε πλατφόρμα Magento 2, με ενσωματωμένο σύστημα επιβράβευσης πελατών (https://tsagrinos.gr/loyalty-system) που προσφέρει επιπλέον κίνητρα και τονώνει την επαναληπτική αγοραστική συμπεριφορά. Ο σχεδιασμός επικεντρώθηκε στην ευχρηστία και στην εύκολη πλοήγηση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες τόσο των ιδιωτών όσο και των επαγγελματιών πελατών του Tsagrinos.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Η στρατηγική marketing για το Tsagrinos σχεδιάστηκε με βάση ανάλυση του κοινού και των αναγκών του brand. Στόχος μας η αύξηση της επισκεψιμότητας, η βελτίωση των πωλήσεων και η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας.Το πλάνο περιλάμβανε δημιουργία περιεχομένου για Social Media, καμπάνιες Meta Ads και Google Ads, στρατηγικό SEO και Email Marketing με στοχευμένα newsletters. Παράλληλα, το μηνιαίο Blog ενίσχυσε την οργανική παρουσία του brand και υποστήριξε τη συνολική εικόνα, χτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό.

Goals & Vision

Η συνεργασία μας με το Tsagrinos επικεντρώθηκε στη δημιουργία ενός σύγχρονου και λειτουργικού eshop, ικανού να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες του σημερινού καταναλωτή και να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών, τόσο για ιδιώτες όσο και για επαγγελματίες. Παράλληλα, βασική μας επιδίωξη ήταν η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και η σταδιακή του εξέλιξη σε ηγετική παρουσία στον κλάδο των υφασμάτων online. Η στρατηγική περιλαμβάνει διαρκή βελτιστοποίηση των ψηφιακών καναλιών, ενίσχυση της σχέσης με το κοινό και αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων marketing, με στόχο τη συνεχή αύξηση της επισκεψιμότητας, των πωλήσεων και της πιστότητας των πελατών.

 

Channels

Για την υποστήριξη των στόχων του project, χρησιμοποιήθηκε συνδυασμός εργαλείων όπως Social Media, Meta Ads, Google Ads, στρατηγικό SEO, Email Marketing και θεματικό Blog. Κάθε κανάλι ενσωματώθηκε σε ένα ενιαίο πλάνο, ώστε να μεγιστοποιηθεί η απόδοση και να επιτευχθεί σταδιακή ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας.

Results

Από την έναρξη της συνεργασίας, τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

 

The Success Story

+9.06% ROAS

+32.3% Revenue

+9.06% New users