Blog

S.A.V.E. Your Budget: Αυξήστε το Κέρδος Διατηρώντας την Πελατεία σας!

September 13, 2018

-

Digital Up

customer-retention-1200x600

S.A.V.E. Your Budget: Αυξήστε το Κέρδος Διατηρώντας την Πελατεία σας!

Στο προηγούμενο άρθρο μας μιλήσαμε για το πως θα κρατήσετε χαμηλά το κόστος απόκτησης νέων πελατών στις online διαφημιστικές σας καμπάνιες. Όμως όσο χαμηλό και αν είναι το CPA σας, το πραγματικό κέρδος για εσάς έρχεται από τη διατήρηση της πελατείας σας.

Σύμφωνα με την έρευνα του Frederick Reichheld για λογαριασμό της Bain & Company, μια αύξηση του Customer Retention Rate της τάξης του 5%, οδηγεί σε αύξηση κερδών από 25% έως και 95%!

Είναι σαφές λοιπόν πως για να μεγιστοποιήσετε το κέρδος σας σαν επιχείρηση δεν αρκεί μόνο να αποκτάτε πελάτες με χαμηλό κόστος, αλλά πρέπει και να μπορέσετε να τους διατηρήσετε και να έχετε επαναληψιμότητα μετατροπών, το λεγόμενο customer loyalty.

Πως όμως μπορείτε να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών παρά τον ανταγωνισμό; Η απάντηση είναι πολύ απλή. Στοχεύστε σε μια στρατηγική προσέγγισης με πελατοκεντρικό χαρακτήρα αντί για προϊοντικό, ξεπεράστε το 4P’s marketing mix και χρησιμοποιήστε το S.A.V.E.

 

Solution – Γίνετε η λύση στο πρόβλημα

Αντί να προσπαθείτε να δημιουργήσετε ανάγκες για να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, σχεδιάστε τα ώστε να εξυπηρετούν τις ήδη υπάρχουσες ανάγκες τους. Αν δώσετε λύση στο πρόβλημα τους θα αναζητούν από μόνοι τους αυτό που προσφέρετε.

Access – Επικοινωνήστε με κάθε μέσο

Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας με κάθε δυνατό τρόπο, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στον τρόπο επικοινωνίας που προτιμούν οι ίδιοι. Δώστε βάρος στις ιδανικές πλατφόρμες για εσάς και τους πελάτες σας αλλά φροντίστε να έχετε παρουσία και σε όλες τις υπόλοιπες. Ενσωματώστε πλατφόρμες απευθείας επικοινωνίας, όπως το messenger, στην ιστοσελίδα σας για να μη χάνετε καμία ευκαιρία.

Value – Προσφέρετε αξία

Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό, επενδύοντας σε ενέργειες branding. Εντοπίστε τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε, τι προσφέρετε σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά και χρησιμοποιήστε το για να χτίσετε μια δυνατή brand image. Το κέρδος αν το καταφέρετε αυτό είναι διπλό, όχι μόνο το brand σας αποτυπώνεται πιο εύκολα στο μυαλό των καταναλωτών, αλλά επίσης χτίζετε μια βαθιά σχέση με αυτούς που ταυτίζονται με την εικόνα σας.

Educate – Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας

Η απλή προώθηση δεν αρκεί για να ξεχωρίσετε όταν καθημερινά ο καταναλωτής «βομβαρδίζεται» από διαφημίσεις. Εστιάστε στην εκπαίδευση του καταναλωτή παρέχοντας πληροφορίες σχετικές με αυτό που προσφέρετε, με τα δικά τους ενδιαφέροντα αλλά και το στάδιο που βρίσκονται στο customer life cycle.

 

Ακολουθείστε την πελατοκεντρική στρατηγική που χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως και αυξήστε το customer lifetime value και συνεπώς τα κέρδη σας, αντί να κυνηγάτε συνεχώς καινούριους πελάτες που σας κοστίζουν ακριβά!

Comments are closed here.