Blog

Μιλήστε στην καρδιά των πελατών σας με 5 πρακτικές μάρκετινγκ για τον Άγιο Βαλεντίνο!

February 2, 2022

-

Digital Up

blog_image_2

Ερωτευμένοι με το άλλο μισό ή το άλλο ολόκληρο, ερωτευμένοι με τη ζωή, με τον ύπνο ή με οτιδήποτε άλλο επιθυμεί ο καθένας, υπάρχουν τρόποι να μιλήσετε στην καρδιά των πελατών σας την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου!

Ανεξάρτητα από τον τομέα που δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας… ρίξτε τα βέλη της αγάπης σας προς τους πελάτες σας και πετύχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε!

1. Κάντε τη ζωή των ερωτευμένων πελατών σας εύκολη με Gift Guide!

Δείξτε στους πελάτες σας τον τρόπο να κατακτήσουν την καρδιά που επιθυμούν, φτιάχνοντας έναν οδηγό με ιδέες και προτάσεις για δώρα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε ποικιλία προϊόντων που να καλύπτουν τόσο τις προτιμήσεις τους, όσο και το budget τους.

2. Δώστε λίγη έξτρα αγάπη, με μοναδικές προσφορές!

Φέρτε τους πελάτες σας ένα βήμα πιο κοντά σε απόφαση για αγορά, κάνοντάς τους να αισθανθούν μοναδικοί! Στείλτε τους έναν μοναδικό κωδικό έκπτωσης που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην αγορά τους για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου! Αξιοποιήστε τόσο το κανάλι του email marketing, όσο και SMS ή Viber, ανάλογα πάντοτε και με τα δεδομένα και στόχους που έχετε θέσει, και κάντε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου… ξεχωριστή, τόσο για εσάς όσο και για εκείνους!

3. Δημιουργήστε έναν διαγωνισμό! Ποιος δεν λατρεύει τα δώρα;

Ναι! Και οι πελάτες σας θα χαρούν από την αγάπη που θα τους δείξετε! Πόσο μάλλον αν τους δώσετε την ευκαιρία να κερδίσουν κάτι από εσάς! Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι ιδανική, γι’ αυτό και μπορείτε να την αξιοποιήσετε προτρέποντας τους πελάτες σας να συμμετέχουν σε έναν διαγωνισμό! Μάλιστα, είτε ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τους followers σας, είτε να αυξήσετε τη λίστα των leads σας, τώρα είναι η στιγμή που τα βέλη σας θα… έχουν επιτυχία!

4. Ενώστε ακόμη περισσότερο τα ζευγάρια!

Ναι, ναι, μπορείτε να το καταφέρετε! Αξιοποιήστε τα κανάλια σας και κάντε ενέργειες που θα ωφελήσουν και εσάς, αλλά θα κάνουν και τους πελάτες σας να νιώσουν ξεχωριστοί. Για παράδειγμα αν η επιχείρησή σας είναι εστιατόριο, δείξτε στους πελάτες σας ότι μπορείτε να ετοιμάσετε ένα τέλειο δείπνο γι’ αυτούς και επιπλέον χαρίστε τους κάποια ειδική έκπτωση που θα τους κάνει σίγουρα να θέλουν να γιορτάσουν στον χώρο σας! Ακόμη, αν έχετε κάποιο γυμναστήριο, οργανώστε για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου κάποιο ειδικό workout μόνο για ζευγάρια και δώστε κίνητρο να σας γνωρίσουν ακόμη και όσοι δεν έχουν ακόμη κάνει εγγραφή.

5. Πάντα υπάρχουν πελάτες της τελευταίας στιγμής!

Ναι, σκεφτείτε και αυτούς που θυμούνται την τελευταία στιγμή το αμόρε τους και βοηθήστε τους να αποφασίσουν για το δώρο που θέλουν να χαρίσουν! Σε αυτό φυσικά θα πρέπει να υπολογίσετε και τον χρόνο που θα χρειαστεί για να παραλάβουν το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμούν! Οπότε, ελέγξτε τα κανάλια σας και τον στόχο που θέλετε να πετύχετε, και δημιουργήστε εύστοχα μηνύματα που θα τους προτρέψουν να αγοράσουν, ακόμη κι αν… είναι της τελευταίας στιγμής!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *