Blog

Αξίζει να συνδυάζετε Online & Offline Ενέργειες Marketing για την επιχείρησή σας;

December 27, 2021

-

Andriana Politi

blog

H επιτυχία σήμερα σίγουρα βρίσκεται online για κάθε επιχείρηση. Είναι όμως μόνο αυτό αρκετό για την απόλυτη επιτυχία;
Ή το success story μίας επιχείρησης βρίσκεται τελικά στην προώθηση των online ενεργειών Marketing και στον offline κόσμο;

Πώς μπορείτε να φτάσετε την επιτυχία;

Οι online ενέργειες Marketing μπορούν εύκολα να προωθήσουν και το φυσικό σας κατάστημα, αλλά και να προτρέψουν τον χρήστη να το επισκεφτεί. Πώς;

Διοργανώστε ένα event που θα προωθήσετε μέσω διαφήμισης και θα λάβει χώρα στο κατάστημά σας, προσελκύστε περισσότερους χρήστες με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, ακολουθώντας μια κοινή ιδέα και αισθητική.

Η βάση της προώθησής σας είναι σημαντικό να έχει ένα συγκεκριμένο concept στο οποίο θα στηρίξετε όλη την Στρατηγική σας Marketing, τα δημιουργικά στοιχεία του, αλλά και τον χώρο του φυσικού σας καταστήματος.

Ένα ιδιαίτερο παράδειγμα είναι η δημιουργία ενός concept με αφορμή την Black Friday για το e-shop john-andy που στηρίχτηκε στην viral σειρά Squid Game. Διαφημιστικά αυτό έγινε με το δημιουργικό στοιχείο, ενώ offline έγινε με την εξυπηρέτηση των πελατών με μάσκες εμπνευσμένες από την σειρά.

johnandy

Αυτό, δεν αφορά φυσικά μόνο τον σχεδιασμό και την αισθητική του e-shop, αλλά και το φυσικό κατάστημα μίας επιχείρησης όπως προαναφέρθηκε.

Μπορεί το e-shop μιας επιχείρησης να είναι η εικόνα της online, αλλά το φυσικό κατάστημά της είναι η εικόνα της offline και για την επιτυχία, ναι είναι εξίσου σημαντικά και τα δύο.

Γιατί είναι λοιπόν τελικά σημαντική η προώθηση των online ενεργειών και offline;

1) Ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.

Εάν ξεχωρίζετε online και offline, τότε ένα είναι σίγουρο..ξεχωρίζετε μέσα στον ανταγωνισμό και είναι πιο πιθανό να κερδίσετε τελικά τον αγοραστή και να επιλέξει εσάς.

2) Αυξάνεται το brand awareness της επιχείρησής σας.

Ο συνδυασμός αυτός, συμβάλλει επίσης και στο brand awareness της επιχείρησής σας, το οποίο είναι ο τρόπος να κάνετε τον καταναλωτή να σας εμπιστευτεί είτε online είτε offline και να σας επιλέξει ξανά και ξανά.

3) Αυξάνονται οι πωλήσεις σας.

Σύμφωνα με έρευνα της HubSpot το 86% των καταναλωτών σήμερα επιλέγουν προϊόντα από brands που εμπιστεύονται και που έχουν ενεργή παρουσία online.

H επιλογή ενός έμπειρου Digital Agency μπορεί να σας βοηθήσει να διαμορφώσετε ένα concept και μία αισθητική που ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση, με στόχο την επιτυχία.

Squid Games in stores
Black-Friday

Leave a Reply

Your email address will not be published.