Blog

Back to School Marketing: Πάρε Α+ στην επιχείρησή σου

August 26, 2022

-

Ioanna Androniadi

Καθώς το καλοκαίρι τελειώνει, η επιχείρησή σου γυρίζει σελίδα και φέτος στοχεύει στο Α+ μέσω της Back to School marketing στρατηγικής. Η επιστροφή στα θρανία, σηματοδοτεί για κάθε ιδιοκτήτη eshop μια εξαιρετική ευκαιρία για να προσελκύσει στο eshop ένα μεγάλο ποσοστό του κοινού, καθώς και για να αυξήσει τις πωλήσεις του.

Με την κατάλληλη προετοιμασία μπορείς φυσικά κι εσύ να κάνεις την επιχείρησή σου να αριστεύσει! Παρακάτω θα βρεις ιδέες, tips κι όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για να πετύχεις τους προωθητικούς στόχους σου.

1.  Ξεκινάμε έγκαιρα

Δεδομένου ότι τα σχολεία ξεκινούν μέσα Σεπτεμβρίου, η καλύτερη κι αποδοτικότερη περίοδος για να ξεκινήσουν οι προωθητικές ενέργειες είναι τον Αύγουστο. Ωστόσο, πρέπει πάντα να έχουμε υπόψιν πως μέχρι και Σεπτέμβρη θα υπάρχουν αγορές τελευταίας στιγμής. Οφείλουμε λοιπόν να συνεχίσουμε τις ενέργειες έως και την ημέρα που χτυπάει το πρώτο σχολικό κουδούνι.

2. Back to School Deals

Για την προσέλκυση περισσότερων γονέων, εφήβων ή φοιτητών, δημιουργούμε κάποια deals, τα οποία σίγουρα θα φέρουν την επιθυμητή επιτυχία στο eshop μας. Κάποια από αυτά τα deals θα μπορούσαν να είναι: εκπτώσεις, εκπτωτικά κουπόνια, ειδικές προσφορές & flash promotions.

3. Back to school newsletters

Το email marketing έχει τη δύναμη να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό το κοινό και να επιφέρει μεγάλα κέρδη στην επιχείρηση. Δημιουργούμε λοιπόν newsletters με πρωτότυπο περιεχόμενο, τα οποία παρέχουν στο χρήστη sneak peaks, προτάσεις και promo κωδικούς.

4. Content Marketing

Προσφέροντας στο κοινό χρήσιμο content, οι ενέργειες μας μπορούν να αποβούν ακόμη πιο αποδοτικές. Μέσα από τη δημιουργία blog & οδηγών shopping, αλλά και μέσα από διαγωνισμούς & polls στα social media, μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το κοινό και να το ενημερώσουμε για τα δικά μας προϊόντα και τις υπηρεσίες.

5. Influencer Marketing

Πολλοί καταναλωτές αναζητούν τις προτάσεις των αγαπημένων τους influencers, προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά. Ένας influencer, ωστόσο μπορεί να συμβάλλει στην μεγαλύτερη αναγνώριση ενός brand, να αυξήσει την αξιοπιστία του, καθώς και να μεγιστοποιήσει τα κέρδη μας.

Προτού χτυπήσει το κουδούνι λοιπόν, εμείς ετοιμαζόμαστε για το άριστα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.