Η Black Friday 2025 έρχεται στις 28 Νοεμβρίου. Αν διαχειρίζεσαι eshop, ξέρεις ότι αυτή η μέρα μπορεί να καθορίσει την πορεία των εσόδων σου για το τελευταίο τρίμηνο. Δεν πρόκειται για τυχαία επιτυχία, πρόκειται για σχεδιασμό και εκτέλεση.
Ξεκίνα Τώρα
Η προετοιμασία ξεκινά σήμερα. Ξεκίνα με ανάλυση των δεδομένων από πέρυσι: ποια προϊόντα είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση, ποια ώρα της ημέρας είχες την υψηλότερη επισκεψιμότητα, από ποιο κανάλι προήλθαν οι περισσότερες παραγγελίες. Κάθορισε μετρήσιμους στόχους, όχι γενικόλογα “περισσότερες πωλήσεις”, αλλά συγκεκριμένα νούμερα όπως αύξηση του AOV ή προσέλκυση νέων πελατών.
Website που Αντέχει
Η ταχύτητα του site σου δεν είναι τεχνική λεπτομέρεια, είναι παράγοντας κερδοφορίας. Χρησιμοποίησε το Google PageSpeed Insights για έλεγχο. Στόχος: κάτω από 2 δευτερόλεπτα loading, ειδικά για κινητά όπου γίνεται η πλειοψηφία των αγορών. Δοκίμασε το checkout flow πολλές φορές και βεβαιώσου ότι λειτουργούν όλα τα payment gateways. Έχε backup επιλογές και ένα CDN για να αντέξεις τα traffic spikes.
Απόθεμα και Προσφορές
Σύμφωνα με έρευνες του κλάδου, τα stockouts στοιχίζουν δισεκατομμύρια ετησίως σε χαμένες πωλήσεις. Ανάλυσε ποια προϊόντα τελείωσαν γρήγορα πέρυσι και φρόντισε επαρκές απόθεμα. Ενεργοποίησε ειδοποιήσεις για χαμηλό stock.
Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν κάτι παραπάνω από το “-30%”, θέλουν να νιώσουν ότι παίρνουν κάτι ιδιαίτερο!
Δημιούργησε:
- Early access για τους πιστούς πελάτες (24-48 ώρες προβάδισμα)
- Bundles που αυξάνουν το AOV
- Countdown timers που δημιουργούν το αίσθημα urgency
Αυτές οι τακτικές εκμεταλλεύονται το FOMO (Fear of Missing Out) χωρίς να χειραγωγούν.
Email Marketing και Checkout
Το email marketing για την Black Friday ξεκινά εβδομάδες νωρίτερα. Δύο εβδομάδες πριν στείλε teasers που χτίζουν anticipation. Μία εβδομάδα πριν, αποκάλυψε τις προσφορές. Κατά τη διάρκεια της Black Friday, reminder emails με countdown και SMS για τις τελευταίες ώρες είναι απαραίτητα.
Στο checkout, κάθε δυσκολία κοστίζει. Πρόσφερε guest checkout, ενεργοποίησε Apple Pay και Google Pay και δείξε τα shipping costs από την αρχή. Αν μπορείς να προσφέρεις δωρεάν επιστροφές, κάντο ορατό, είναι κρίσιμος παράγοντας εμπιστοσύνης.
Μετά την Black Friday
Η Black Friday φέρνει μεγάλο κύμα νέων πελατών. Το success story είναι να τους κρατήσεις. Στείλε thank you email με προτάσεις συμπληρωματικών προϊόντων. Μία εβδομάδα μετά, ζήτησε review και πρόσφερε μικρή έκπτωση για την επόμενη αγορά. Ένα μήνα μετά, κάνε nudge προς το loyalty program.
Ανάλυσε τα δεδομένα: τι δούλεψε, ποιο channel έφερε το καλύτερο ROI. Αυτή η γνώση είναι το θεμέλιο για το 2026.
Είσαι Έτοιμος;
Η Black Friday είναι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού. Στη DigitalUp, βοηθάμε eshops να μετατρέψουν αυτή την ευκαιρία σε μηχανή ανάπτυξης. Από την κατασκευή του eshop μέχρι τις καμπάνιες που φέρνουν αποτελέσματα, είμαστε εδώ για κάθε βήμα.
by
Comments are closed here.