Blog

E-commerce & Covid19

November 19, 2020

-

Digital Up

blog_3

Το ταξίδι του καταναλωτή κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

To 2020 ήταν μια χρονιά ανατρεπτική για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ένα παγκόσμιο γεγονός, στην περίπτωσή μας, μια πανδημία που απειλεί κάθε κοινωνία και οικονομία σε κάθε γωνιά του πλανήτη, έρχεται να καθορίσει και να μεταμορφώσει το σκηνικό όσον αφορά και το ecommerce. Έτσι, αλλαγές ή συνήθειες που προβλέπονταν να ξεκινήσουν σε βάθος 5ετίας, παρατηρούμε ότι παίρνουν σάρκα και οστά ήδη μέσα σε ένα -ελάχιστο- χρονικό διάστημα διάρκειας 8 εβδομάδων, όπως παραδείγματος χάριν η τηλεργασία ή η αύξηση των οnline παραγγελιών σε συγκεκριμένες κατηγορίες όπως π.χ. τα είδη γυμναστικής. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξάνονται κατά 18% το 2020, ένα πράγμα είναι σαφές: το digital διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο στην επιρροή της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Οι καταναλωτές πλέον σκέφτονται πρώτα από όλα ψηφιακά , είτε αν έχουν σκοπό να ψωνίσουν στο διαδίκτυο είτε στο φυσικό κατάστημα. Αυτό θα επηρεάσει την επερχόμενη περίοδο και αυτή των διακοπών πολύ περισσότερο από ότι στο παρελθόν. Στις ΗΠΑ, σχεδόν το 75% των αγοραστών σχεδιάζουν να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο περισσότερο αυτήν την περίοδο των διακοπών από ό, τι στο παρελθόν. Η κατανόηση και παρακολούθηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών είναι λοιπόν πιο σημαντική από ποτέ. Θέματα όπως η σχέση τιμής – ποιότητας, η εποχικότητα και η συνοδευτική εκπτωτική πολιτική, το απόθεμα και η ποικιλία, αλλά και οι σωστά καθορισμένες και στοχευμένες ενέργειες digital marketing & brand awareness, όπου η επαφή του καταναλωτή με το προϊόν σε κάθε κανάλι θα κρίνεται αδιάκοπα, είναι βασικά κριτήρια επιτυχίας για τα eshop.

Το ταξίδι του καταναλωτή προβλέπεται να είναι πιο περίπλοκο από ποτέ. Σε μια μελέτη της Ipsos που ανατέθηκε από την Google, ανακαλύφθηκε ότι το 32% των ατόμων έχουν πραγματοποιήσει αγορές με ένα νέο κατάστημα λιανικής (ONLINE SHOP) από την έναρξη του COVID-19. Αυτό δείχνει, πόσο σημαντικό είναι τελικά να βρισκόμαστε μπροστά στην οθόνη του πελάτη, σε όλη τη διαδρομή του και να αδράξουμε την ευκαιρία να προβάλλουμε τα προϊόντα-υπηρεσίες μας καλύπτοντας μια ανάγκη του καλύτερα μάλιστα από τον ανταγωνισμό. Αυτά τα brands, που θα προσαρμοστούν και θα αντιδράσουν εγκαίρως, θα είναι και οι Νικητές!

 

Comments are closed here.