Η γραμμούλα φορτώνει… και ξαναφορτώνει και αν αργήσει … «φορτώνει» o χρήστης!
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, ναι, γι’ αυτό κι εμείς σας βάλαμε απευθείας στο θέμα. Έτσι και η πρώτη επαφή του πελάτη με το site ή το e-shop
σας είναι πολύ σημαντική. Όλοι ξέρουμε αυτή τη λεπτή μπλε γραμμή, πάνω από κάθε σελίδα, που εμφανίζεται όταν φορτώνει το site, όλοι επίσης ξέρουμε ότι δεν θα περιμένουμε να φτάσει στην άλλη άκρη της σελίδας, αν διαρκέσει αυτό παραπάνω από το «κανονικό».
Κανονικό; Ναι σωστά… κάπου εδώ πρέπει να μιλήσουμε με αριθμούς. Ένας χρήστης όταν περιηγείται στο Internet ή στα Social Media και τελικά, μπει στο site σας, είτε γιατί του κίνησε το ενδιαφέρον, είτε γιατί έψαχνε κάτι συγκεκριμένο, ο μέσος χρόνος που θα περιμένει να φορτώσει «η μπλε γραμμή» ή πιο απλά να φορτώσει η σελίδα σας είναι, 8 sec. Ναι, μόνο 8 δευτερόλεπτα.
Μέσα στην τρελά της καθημερινότητας, αλλά και την τεχνολογία που εξελίσσεται και κάνει τα πράγματα να γίνονται αυτόματα, αστραπιαία, εύκολα μόνο ένα κλικ(!), ο χρήστης έχει μάθει να να είναι ανυπόμονος, και θα περιμένει κάτι λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα. Σκεφτείτε το λίγο… Περιμένετε στην αναμονή, για να σας συνδέσουν με κάποιον στο τηλέφωνο, ή περιμένετε το φανάρι να γίνει πράσινο. Μέσα σε αυτά τα δευτερόλεπτα, που μπορεί να είναι κάτι λιγότερο από 8sec, δεν σας περνάει από το μυαλό, «Θα το κλείσω!», ή αντίστοιχα -και χειρότερα- «θα το περάσω!»; Πιθανολογώ πως, ναι.
Eίναι μόνο θέμα βιασύνης; Όχι! Είναι ότι ο χρήστης έχει πολλές επιλογές, και μπορεί να περιηγηθεί σε οποιοδήποτε άλλο site, που μπορεί να μην έχει το περιεχόμενο σας, αλλά, που φορτώνει με μόλις ένα κλικ. Για αυτό κάντε όλες τις απαραίτητες αλλαγές στoν ιστότοπό σας, ώστε να είναι γρήγορος και με σύντομες επιλογές , με μόλις ένα κλικ ο χρήστης να βρίσκεται εκεί που επιθυμεί.
Ελπίζουμε να κατανοήσατε για πιο λόγο είναι σημαντική μια γρήγορη και λειτουργική σελίδα για τον χρήστη.
Comments are closed here.