Η περίοδος των εκπτώσεων είναι η ιδανική ευκαιρία για κάθε επιχείρηση να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες, να αυξήσει τις πωλήσεις, να ενισχύσει το όνομα και την παρουσία της στην αγορά. Αυτό φυσικά δεν γίνεται σε μια νύχτα, αλλά απαιτείται να γίνει μια οργανωμένη και σωστή προετοιμασία. Παρακάτω, μπορείτε να πάρετε μια Digital-γεύση με βήματα που θα βοηθήσουν να Up-ογειώσετε την επιχείρησή σας σε περιόδους εκπτώσεων.
Marketing Plan: Το πρώτο βήμα στην προετοιμασία σας είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου Marketing Plan. Ο σχεδιασμός χρονοδιαγράμματος από την περίοδο των Mid Season Sales μέχρι τη Black Friday ή τα Χριστούγεννα, είναι σημαντικός γιατί καθορίζει στρατηγικούς στόχους, μετρά την απόδοση και διασφαλίζει την αποτελεσματικότητα και την επιτυχία της προώθησης. Εάν, λοιπόν θέλετε να δημιουργήσετε ένα πλάνο που σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο, τότε είμαστε εδώ για εσάς!
Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας:
Γρήγορο, Φιλικό και Απλό! Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται το e-shop σας την συγκεκριμένη περίοδο. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι γρήγορη και μπορεί να διαχειριστεί πιθανή αύξηση επισκεψιμότητας, αλλά και ότι η διαδικασία αγοράς είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και γρήγορη για τον χρήστη. Ακόμη, η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι φιλική προς τον χρήστη και, κυρίως, βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές, καθώς οι περισσότερες αγορές πραγματοποιούνται πλέον από κινητά τηλέφωνα.
Βελτιστοποίηση SEO:
Ήρθε η ώρα για ανανέωση! Ενημερώστε τις περιγραφές προϊόντων, τους τίτλους και τα meta tags για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
ΣΕ-καλύπτουμε με SEO, γιατί το ‘Ο’ είναι σημαντικό.
Δημιουργία Ελκυστικού Περιεχομένου:
Κρατήσετε τους πελάτες σας ενήμερους και συντονισμένους για την περίοδο των εκπτώσεων σε διάφορα Κανάλια Επικοινωνίας. Το email marketing είναι ένας τέτοιος τρόπος. Μπορείτε να στείλετε καμπάνιες με σκοπό την επικοινωνία προσφορών μέχρι και να τους υπενθυμίσετε ότι έχουν αφήσει προϊόντα στο καλάθι. Επιπλέον, δημιουργήστε buzz γύρω από τα προϊόντα σας. Πως; Αξιοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα (Ιnstagram, Facebook, Tik Tok) με αναρτήσεις, ιστορίες και reels. Μην ξεχνάτε ότι τα Social Media είναι μια μεγάλη ευκαιρία προβολής για την επιχείρησης σας για την περίοδο των εκπτώσεων, αρκεί να την αξιοποιήσετε με τον σωστό τρόπο.
Χορηγούμενες διαφημίσεις:
Διαφημιστείτε και ενισχύστε τις πωλήσεις σας! Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες των ψηφιακών διαφημίσεων σε πλατφόρμες όπως Google, Facebook και Instagram για να στοχεύσετε τους καταναλωτές με σχετικές προσφορές και προϊόντα. Φυσικά, μην τους ξεχάσετε (όπως εκείνοι μπορεί να ξεχάσουν τα προϊόντα σας στο καλάθι τους), επαστοχεύσετε τους και θυμίστε τους την παρουσίας σας.
Ανάλυση και Προσαρμογή Στρατηγικής:
Έχετε τα μάτια σας ανοιχτά! Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, είναι αρκετά σημαντικό να γίνεται σωστή παρακολούθηση της απόδοσης των ενεργειών, σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνουν προσαρμογές στην στρατηγική, αλλά και βελτιώσεις.
Είστε έτοιμοι να κάνετε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει σε αυτές τις κορεσμένες περιόδους; Εμπιστευτείτε την ομάδα της DigitalUp για να σας καθοδηγήσει από την προετοιμασία μέχρι την εκτέλεση και να σας δώσει την ώθηση που χρειάζεστε για να κάνετε τις περιόδους των εκπτώσεων να σας ωφελήσουν στο μέγιστο.
Comments are closed here.