Για την DigitalUp και τα στελέχη της, ο εχθρός του καλού δεν είναι το καλύτερο, είναι το “εξαίρετο”! «Good to Great» by Jim Collins..
Στη συνεχή προσπάθεια βελτιστοποίησης του στόχου που θέτουμε με τους συνεργάτες-πελάτες μας, ποτέ δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Συνεχής βελτίωση, είναι ο στόχος και στόχος είναι οι περισσότεροι πελάτες. Εφαρμόζουμε τεχνικές AB Test & Split Test, δημιουργούμε και βελτιστοποιούμε μοναδικές Landing Pages.
Στη DigitalUp μετράμε με όλα τα σύγχρονα εργαλεία που μας προσφέρει η τεχνολογία, το κάθε τι, προκειμένου να σας προσφέρουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα. Επιπλέον θέτουμε πάντοτε ξεκάθαρους και μετρήσιμους στόχους.
01/
“What’s measured improves” Peter Drucher
- Εγγραφή σε λίστες
- Εξατομικευμένη προσφορά προϊόντος ή υπηρεσίας
- Μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης (bounce rate) σελίδων προορισμού, κ.α.
02/
Γιατί εμάς;
Με κάθε συλλογή στοιχείων και δεδομένων, χρησιμοποιούμε μαθηματικά μοντέλα και στατιστικές, που μεθοδικά ανανεώνονται συνεχώς για να ξεχωρίσουμε τις αληθινές επιπτώσεις από τα τυχαία γεγονότα.