C.R.O.

Digital Marketing

pie chart

C.R.O.

Για την DigitalUp και τα στελέχη της, ο εχθρός του καλού δεν είναι το καλύτερο, είναι το “εξαίρετο”! «Good to Great» by Jim Collins..

Στη συνεχή προσπάθεια βελτιστοποίησης του στόχου που θέτουμε με τους συνεργάτες-πελάτες μας, ποτέ δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Συνεχής βελτίωση, είναι ο στόχος και στόχος είναι οι περισσότεροι πελάτες. Εφαρμόζουμε τεχνικές AB Test & Split Test, δημιουργούμε και βελτιστοποιούμε μοναδικές Landing Pages.

Στη DigitalUp μετράμε με όλα τα σύγχρονα εργαλεία που μας προσφέρει η τεχνολογία, το κάθε τι, προκειμένου να σας προσφέρουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα. Επιπλέον θέτουμε πάντοτε ξεκάθαρους και μετρήσιμους στόχους.

01/

“What’s measured improves” Peter Drucher

  • Εγγραφή σε λίστες
  • Εξατομικευμένη προσφορά προϊόντος ή υπηρεσίας
  • Μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης (bounce rate) σελίδων προορισμού, κ.α.

02/

Γιατί εμάς;

Με κάθε συλλογή στοιχείων και δεδομένων, χρησιμοποιούμε μαθηματικά μοντέλα και στατιστικές, που μεθοδικά ανανεώνονται συνεχώς για να ξεχωρίσουμε τις αληθινές επιπτώσεις από τα τυχαία γεγονότα.