Skip to content
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners – DigitalUp
(English) Digital Marketing
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUpΔημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Θέλετε να Συνεργαστούμε;
menu
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En

Η Προσωπικότητα Μετράει! Ποια η Σημασία του Brand Identity?

Έχουμε μιλήσει στα προηγούμενα άρθρα μας για το πως περιλαμβάνοντας το Storytelling στις στρατηγικές σας και χρησιμοποιώντας το Content Marketing σαν βασικό πυλώνα των ενεργειών σας, ενισχύετε την εταιρική ταυτότητα σας. Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα ενός καθορισμένου Brand Identity και με ποιους άλλους τρόπους μπορείτε να το επιτύχετε αυτό;

Οφέλη του Ισχυρού Brand Identity

  • Χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στη σχέση σας με τον πελάτη.
  • Βοηθάει τον πελάτη να ταυτιστεί με το brand σας.
  • Οδηγεί στο Customer Loyalty & Retention.

Πως να Δημιουργήσετε το Εταιρικό Προφίλ σας

  • Προσδιορίστε την προσωπικότητα που θέλετε να προβάλλετε με την εταιρική ταυτότητα σας.
  • Στη συνέχεια δώστε σημασία στα συναισθήματα που δημιουργείτε στον πελάτη με το προφίλ σας.
  • Χρησιμοποιήστε τη ήδη υπάρχουσα ιστορία σας, ή κατασκευάστε την αν το brand σας είναι καινούριο, για να ενισχύσετε την εικόνα σας.
  • Φροντίστε η προσωπικότητα που έχετε δημιουργήσει να συμφωνεί με το λογότυπο, την επωνυμία και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά στοιχεία της εταιρίας σας.
  • Χρησιμοποιείτε το προφίλ σας σε όλα τα μέσα επικοινωνίας με τους πελάτες σας.

Τι Πρέπει να Προσέξετε;

  • Μη δημιουργήσετε ένα πολύ σύνθετο προφίλ. Κρατήστε το απλό με βασικά χαρακτηριστικά που είναι εύκολο να συνδεθεί ο πελάτης μαζί τους.
  • Λάβετε υπόψιν το αντικείμενο σας, τους πελάτες που έχετε και τους πελάτες που θέλετε, όχι μόνο την εικόνα που θέλετε να χτίσετε για προσωπικούς σας λόγους.
  • Σημαντικό ρόλο παίζει και η αγορά στην οποία απευθύνεστε, μπορεί να χρειαστεί να κάνετε μικρές ή μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις σε τοπικό επίπεδο.

Όσο νωρίτερα καθορίσετε το Brand Identity σας τόσο το καλύτερο για εσάς και την κερδοφορία της επιχείρησης σας. Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να κερδίσετε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε βάθος χρόνου. Κάντε ευκολότερη την προσέγγιση νέων πελατών αλλά και τη διατήρηση αυτών που ήδη σας γνωρίζουν.

«Corporate Identity is Expensive. No Corporate Identity is Even More Expensive!» – Ben Bos

Markella Kritikou16/11/18

Author: Markella Kritikou

Post navigation

PreviousPrevious post:Τα 3 Πνεύματα του Χριστουγεννιάτικου Marketing!NextNext post:Blogging: Πως οι Λέξεις Γίνονται Χρυσός!

Related Posts

Black Friday & Cyber Mondey
27 November 2020
E-commerce & Covid19
19 November 2020
Κάτι… Λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα!
20 May 2020
Instagram Feature
Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;
30 October 2019
Back to Digital School: 4 Tips πριν κλείσει το 2019
20 September 2019
Ένας Υπέροχος Designer
6 September 2019

Δημιουργία & Προώθηση E-shop και Ιστοσελίδων

grecagreca

Shipping Partner
dhl

Follow us on :

facebook
linkedin
instagram


  • Αλκμήνης 36-38, 11853, Αθήνα,

  • (+30) 210 6771802,

  • info@digitalup.gr