Avvento, all about shoes!

Industry: Επώνυμα Υποδήματα & Αξεσουάρ

Επώνυμα brands και own labels μοναδικής ποιότητας χαρακτηρίζουν την πλούσια συλλογή υποδημάτων και αξεσουάρ της Avvento.

Η αλυσίδα καταστημάτων & franchise που ξεκίνησε το 2010 με το πρώτο κατάστημα στην Ηλιούπολη, μεταφέρθηκε online το 2016 με τη δημιουργία του e-shop ολοκληρώνοντας το όραμα της να βρίσκεται κοντά στον καταναλωτή σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Το 2019 εκπληρώνεται ένας ακόμα στόχος για την Avvento, με το λανσάρισμα του δεύτερου own label γυναικείων υποδημάτων A.NI.MA. Η ενίσχυση του brand name αλλά και των labels είναι πλέον ζωτικής σημασίας και στηρίζεται από ένα πλάνο ενεργειών, παράλληλα πάντα με των εμπλουτισμό της συλλογής με αγαπημένα Ελληνικά και διεθνή brands.

About the project

Συμπληρώνοντας 10 χρόνια επιτυχίας στον χώρο, το 2020 ανανεώνεται η διαδικτιακή παρουσία της Avvento με το redesign του e-shop.

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

Ένα project που ήρθε να συνεχίσει την ήδη επιτυχημένη συνεργασία της DigitalUp με την ομάδα της Avvento. Για το project αυτό η συνεργασία μεταξύ Developers, Designers και Marketeers είχε ως αποτέλεσμα ένα σύγχρονο e-shop με μοντέρνα αισθητική και λειτουργικότητα που εξυπηρετούν την εμπειρία του χρήστη καθιστώντας την ολοκλήρωση αγοράς εύκολη και γρήγορη.

01/
Design & Development

Υλοποιημένο σε Magento 2 το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα Avvento Shoes, παρέχει στον επισκέπτη μία γρήγορη και εξαιρετικά εύκολη εμπειρία πλοήγησης. Υλοποιώντας διασύνδεση της πλατφόρμας του Magento με το σύστημα λογισμικό OptiPlan, πετύχαμε την άμεση ενημέρωση δεδομένων για τον επισκέπτη για περισσότερα από 20.000 προϊόντα γνωστών brands γυναικείας και ανδρικής υπόδησης καθώς και αξεσουάρ. Μέσω της custom υλοποίησης, βελτιστοποιήσαμε τη διαχείριση των παραγγελιών της εταιρείας μέσω της αυτόματης έκδοσης voucher κατά την έκδοση της απόδειξης από το erp.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο, όπως είναι το fashion industry, η παρακολούθηση του ανταγωνισμού και των trends παίζει καθοριστικό ρόλο. Η ομάδα marketing της DigitalUp μέσα από έρευνα για τις τελευταίες τάσεις και τον προγραμματισμό για τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ενέργειες δημιουργεί το πλάνο που ακολουθείται, φροντίζοντας η παρουσία της Avvento να είναι δυνατή και συνεχής σε όλα τα κύρια κανάλια διαφήμισης (Facebook, Instagram, Google). Η ανάλυση των δεδομένων από τις τρέχουσες ενέργειες, αλλά και των προηγούμενων χρόνων, καθορίζει τις βελτιστοποιήσεις των διαφημιστικών λογαριασμών και τις τροποποιήσεις για το πλάνο μας.

Η εικόνα ενός multi-brand επώνυμων υποδημάτων είναι απαιτητική. Η προβολή των επιμέρους brand γίνεται σε σύμπνοια με την αισθητική της εταιρείας, η οποία είναι ενιαία σε κάθε σημείο προβολής. Έτσι δίνεται υπόσταση στο brand identity της Avvento, που αποκτά χαρακτήρα όσον αφορά το content και αναγνωρίσιμο look and feel στα digital κανάλια, όπως τα social media, τα newsletter και το e-shop.

Results

Έχοντας κλείσει 1 χρόνο με το καινούριο redesign του e-shop, τα αποτελέσματα προδιαγράφουν μια ακόμα πιο επιτυχημένη πορεία!

The Success Story

43.05% TRANSACTIONS

42.61% INVESTMENT INCOMES

12.11% CONVERSION RATE