City Link

Industry: Εμπορικό Συγκρότημα

City Link, σημείο ορόσημο για την πόλη!

Το City Link, στην καρδιά της Αθήνας, είναι το μοναδικό διατηρητέο οικοδομικό τετράγωνο με ‘χαρακτήρα’ εμπορικού κέντρου. Το στοιχείο το οποίο το καθιστά έναν ολοκληρωμένο προορισμό είναι, εκτός από την εξαιρετική του τοποθεσία, το tenant mix. Αποτελείται, δηλαδή, από εμπορικά καταστήματα, όπως η Replay και η Kalogirou, από εκλεπτυσμένα καφέ και εστιατόρια, όπως το Clemente και το Pasaji, αλλά και από τις μεγαλύτερες θεατρικές σκηνές, όπως είναι αυτές των Παλλάς και του θεάτρου Αλίκη. Θεωρείται, λοιπόν, ένας εξαιρετικός συνδυασμός όλων όσων ψάχνουν οι καταναλωτές κάνοντας μία βόλτα στο κέντρο της πόλης.

Αναφερόμενοι στο City Link, δεν θα μπορούσαμε να μην σημειώσουμε την εξαιρετική αρχιτεκτονική που δεσπόζει στη Στοά Σπυρομήλιου, αλλά και τη γλυπτική εγκατάσταση ‘Πέρασμα’, ένα από τα μεγαλύτερα υπαίθρια έργα τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη. Το στοιχείο αυτό της τέχνης σχετίζεται με την ιστορικότητα που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο σημείο, καθώς πολλά από τα κτίρια που το συνθέτουν υπάρχουν ήδη από τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ωστόσο, αργότερα διαμορφώθηκαν ανάλογα με τις επιταγές των εποχών, διατηρώντας πάντα τον ιστορικό χαρακτήρα τους ως ειδοποιό διαφορά.

Έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του στον ψηφιακό κόσμο το 2018, με σύμμαχο τη Digital Up. Ο στόχος και των δύο πλευρών, μέσα από τη δημιουργία αυτής της ψηφιακής παρουσίας, ήταν να αναδειχτεί το κύρος που εκπέμπει το City Link, όχι μόνο από ιστορικής άποψης, αλλά και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο κοσμικά σημεία συνάντησης της Αθήνας. Το έναυσμα, λοιπόν, για την ομάδα της Digital Up ήταν η προβολή της μεγαλοπρέπειας του City Link, κάτι το οποίο θεωρήθηκε από εμάς μία μεγάλη πρόκληση για να ξεκινήσουμε να σκεφτόμαστε δημιουργικά. Εν τέλει, το εγχείρημα αυτό στέφθηκε με επιτυχία και το City Link εμφανίζεται ως μια επιβλητική σελίδα στο Διαδίκτυο.

About the project

Το project του City Link ξεκίνησε σε ένα πλαίσιο ιδιαίτερα υψηλών προδιαγραφών, καθώς στόχος της ομάδας του Marketing, του Design, αλλά και του Development, μέσα από τα κείμενα, την επιλογή των φωτογραφιών και τον τρόπο κατασκευής του site, ήταν να αναδειχτεί η ιστορικότητα του και όλα όσα συνδυάζει το συγκεκριμένο οικοδομικό τετράγωνο στο κέντρο της Αθήνας. Εν ολίγοις, όλες οι ομάδες της Digital Up έλαβαν υπόψιν όλες τις προϋποθέσεις για ένα εύχρηστο site, φιλικό προς το χρήστη, που με τον τρόπο δομής του καθιστά κατανοητό τι είναι το City Link και ποια εμπειρία μπορεί κανείς να βιώσει αν το επισκεφθεί. Βασικός στόχος, τόσο της ομάδας του City Link, όσο και της Digital Up είναι ένας ικανοποιημένος χρήστης κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του στο εν λόγω site, αλλά και πλήρως ενημερωμένος σχετικά με το City Link. Με άλλα λόγια, η παροχή μιας όσο το δυνατόν καλύτερης εμπειρίας χρήστη.

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

Με σεβασμό στο χαρακτήρα του City Link, το 2018 πραγματοποιήθηκε η κατασκευή του site.

01/
Design & Development

Φιλικό στην περιήγηση και εύκολα προσβάσιμο ως προς την αναζήτηση της πληροφορίας, το website του City Link, σχεδιάστηκε από την ομάδα της DigitalUp για να προσφέρει στον επισκέπτη συνεχή πληροφόρηση στον επισκέπτη σχετικά με τις δράσεις και τις εκδηλώσεις που διοργανώνονται στον χώρο όλη τη διάρκεια του έτους.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Το site του City Link έχει κατασκευαστεί και σχεδιαστεί με γνώμονα τη δημιουργία μιας εύκολης στη χρήση και ευχάριστης ιστοσελίδας, την οποία τελικά θα αγαπήσουν οι χρήστες. Κινούμενοι γύρω από αυτό τον άξονα, το site δημιουργήθηκε έχοντας μία αρκετά γρήγορη ταχύτητα, ενώ δομήθηκε με βάση τους πυλώνες που συνθέτουν το City Link, όπως το Shopping, το Living και το Culture, αλλά και πληροφορίες που αφορούν τα διάφορα events που διοργανώνονται κατά καιρούς.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, της ανάδειξης όλων των tenants, αλλά και της γενικότερης κομψότητας που το διακρίνει, έχουν επιλεγεί εντυπωσιακές φωτογραφίες που κοσμούν την ιστοσελίδα, οι οποίες σε συνδυασμό με την κίνηση που υπάρχει, την καθιστούν πολύ ιδιαίτερη.

Goals & Vision

Συνοδοιπόρος της Digital Up στο έργο της παρουσίασης και προβολής του City Link είναι το περιεχόμενο που δημιουργείται στα social media (Facebook, Instagram). Ο κυριότερος στόχος για εμάς μέσα από την κάθε ανάρτηση και το λεκτικό που τη συνοδεύει είναι να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες, να αυξήσουμε τους followers και γενικά το engagement. Αυτή η προσπάθεια πραγματοποιείται με σεβασμό στο ύφος και στην αισθητική των tenants, αλλά και στη λογική της δόμησης ενός concept, ανάλογα με αυτά που προσφέρει.

Με βάση αυτήν την οπτική, προέκυψε και η αναφορά που υπάρχει τόσο στο site, όσο και στα social media, ‘your link to the city’s finest’. Παράλληλα, διατηρείται ένα σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας & προγραμματισμού περιεχομένου μεταξύ των δύο συνεργατών.
Συγκρίνοντας τα metrics αυτής της περιόδου με του προηγούμενου χρόνου, παρατηρούμε την ανοδική πορεία του site.

The Success Story

+77.37% Users

+76.64% New Users

+78.22%Sessions