Crocodilino

Industry: Παιδικά υποδήματα, ρούχα, αξεσουάρ και παιχνίδια

Crocodilino Shoes For Kids: Σταθερά Νο1 στο Παιδικό Παπούτσι για περισσότερο από 40 χρόνια.

Γνωστό σε όλους, το brand Crocodilino ξεκινάει στην Ελλάδα το 1956 κατασκευάζοντας και διαθέτοντας παιδικά παπούτσια. Το πρώτο κατάστημα ανοίγει το 1986 και πολύ γρήγορα η εταιρεία γνωρίζει μεγάλη επιτυχία και αγάπη από γονείς και παιδιά καταλαμβάνοντας ηγετική θέση στην αγορά παιδικού παπουτσιού. Η τεχνολογία crocodilino, η αξιοπιστία και η ποιότητα των προϊόντων, ο αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, η τήρηση υψηλών προδιαγραφών στην κατασκευή και η έγκριση παιδοορθοπεδικού είναι οι λόγοι που κατατάσσουν το brand στην κορυφή. Το δίκτυο καταστημάτων και συνεργατών ολοένα και μεγαλώνει με αποτέλεσμα σήμερα να συναντάμε καταστήματα σε πολλές πόλεις και περιοχές της χώρας.

Το 2017 το ηλεκτρονικό κατάστημα www.crocodilino.com είναι γεγονός. Η προϊοντική γκάμα επεκτείνεται και εκτός από υψηλής ποιότητας και αισθητικής βρεφικά και παιδικά παπούτσια, μπορεί κανείς πλεόν να συναντήσει και άλλα παιδικά είδη όπως ρούχα, αξεσουάρ, backpacks, μαγιό, πυζάμες, εσώρουχα από 100 και επώνυμα παιδικά brands. Πρόσφατα, το eshop φιλοξενεί και διαθέτει και τα παιδικά παιχνίδια της Stanley Junior Toys προάγοντας τη δημιουργική μάθηση και απασχόληση των παιδιών.

Η φιλοσοφία και ο στόχος της εταιρείας Crocodilino παραμένουν πάντα τα ίδια με επίκεντρο την άνεση, τη φροντίδα και την υποστήριξη του κάθε παιδιού σε κάθε στιγμή του, από τα πρώτα του βήματα, την βόλτα, το σχολείο, το party, το παιχνίδι.

project main image ss23 crocodilino 1 1

About the project

Το 2018 οι δύο εταιρείες Crocodilino και Digital Up συναντιούνται και θέτουν ως στόχο και κοινή αποστολή να δυναμώσουν την ψηφιακή παρουσία του brand, να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς στον ανταγωνιστικό χώρο του ecommerce και να επεκτείνουν τη δραστηριότητα της εταιρείας.

What we did

01. Digital Marketing & Social Media Presence

Οι 3 βασικοί πυλώνες αφορούν τη βελτίωση της λειτουργικότητας και ευχρηστίας της πλατφόρμας CMS Magento του eshop, τη δημιουργία μακροχρόνιας στρατηγικής digital marketing με αξιοποίηση νέων καναλιών και δημιουργία περιεχομένου για το brand καθώς και τη γραφιστική ανάπτυξη σύμφωνα με τις προδιαγραφές του brand.

Digital Marketing_2

01/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Ανταποκρινόμενοι πρώτοι στις νέες τάσεις και εξελίξεις, η ομάδα Marketing της DU αξιοποίησε νέους τρόπους προβολής για το brand (πχ. smart shopping campaigns ή video ads) πετυχαίνοντας βελτίωση και αύξηση τόσο σε ποιοτικούς όσο και σε ποσοτικούς δείκτες του eshop. Δημιουργώντας μια συνολική στρατηγική και παρακολουθώντας σε μηνιαίο και ετήσιο επίπεδο το πλάνο και τα βασικά KPIs (budget, κόστος ανά πώληση, απόδοση διαφήμισης σε σχέση με έξοδα), σχεδιάζουμε καμπάνιες με βάση την εποχικότητα, τη ζήτηση, τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τα βασικά events του χρόνου όπως εκπτώσεις, προσφορές, Black Friday, Χριστούγεννα, Back to School, Πάσχα.

Μια σημαντική συμβολή της DigitalUp αφορά στον τρόπο που προσεγγίζει αυτή τη συνεργασία, με στόχο την ανάπτυξη του business πολυ-επίπεδα. Προτάσεις και συζητήσεις στα καθιερωμένα μηνιαία meetings των δύο συνεργατών αφορούν τα παραδοσιακά μέσα προβολής, την αξιοποίηση brand ambassadors στα social media, τη φωτογράφιση των προϊόντων, το packaging και την οπτική ταυτότητα στα φυσικά καταστήματα, τη σημασία της εξυπηρέτησης και τον τρόπο παράδοσης των προϊόντων εν μέσω πανδημίας.

Results

Σε ορίζοντα 3 χρόνων, το eshop έφτασε να διπλασιάζει το τζίρο (+98%).

The Success Story

92% TRANSACTIONS

38% INVESTMENT INCOMES

70% CONVERSION RATE