John Andy

Industry: Επώνυμη Ένδυση

John-Andy, ένας προορισμός με διάσημα fashion brands!

Η γυναικεία και ανδρική επώνυμη ένδυση βρίσκεται σε έναν προορισμό, στον John-Andy. Από το 1959 η δραστηριοποίηση στη μόδα τον καθιστά μία διαχρονική επιλογή και σήμερα συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων διατηρώντας πέρα από το φυσικό του κατάστημα, ψηφιακή παρουσία δίνοντας παγκόσμια εμβέλεια στο brand John-Andy. Σε διάστημα δύο ετών κυρίαρχη είναι η αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ της Digital Up και του John-Andy. Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι η κινητήριος δύναμη που μας κάνει να εξελισσόμαστε σαν ομάδα, γιατί η δική τους επιτυχία είναι και δικιά μας.

Από πλευράς branding, κρίθηκε απαραίτητη η διατήρηση της ταυτότητας του brand John-Andy υπογραμμίζοντας πάντα την εξελικτική του πορεία που είναι σύμφωνη με τις εξελίξεις. Στη συνέχεια, η εταιρική υπόσχεση (brand promise) ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα συμπλέει τόσο με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών όσο και με την παροχή επωνυμιών που το κοινό του έχει αγαπήσει.

About the project

Με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, το 2021 πραγματοποιήθηκε redesign στο site.

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

Το project, βασισμένο σε προδιαγραφές διάσημων sites του εξωτερικού στέφθηκε από επιτυχία καθώς η συνεργασία μεταξύ των Developers, του Δημιουργικού και του Marketing δημιούργησαν όλες τις προϋποθέσεις για ένα site εύχρηστο από το διαχειριστή λαμβάνοντας ωστόσο πάντα υπόψη την αγοραστική εμπειρία.

01/
Design & Development

Στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασίας μας με την εταιρεία John Andy, αναλάβαμε το redesign της του multi-brand ηλεκτρονικού καταστήματος σε Magento, αξιοποιώντας όλες τις σύγχρονες λειτουργίες που διαθέτει η πλατφόρμα με έμφαση στο mobile first σχεδιασμό και την ολοκλήρωση των αγορών σε μία μόνο σελίδα. Oι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν εύκολα και γρήγορα και να επιλέξουν προϊόντα από τα πιο γνωστά brand της αγοράς!

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Γνωρίζοντας ότι οι πελάτες πλέον είναι πιστοί σε μία εμπειρία και όχι σε ένα brand, χτίζουμε τη στρατηγική βασισμένοι σε πρακτικές που στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι ο καταναλωτής μέσα από online και offline ενέργειες.

Goals & Vision

Για να διευκρινιστεί το όραμα και η αποστολή του brand, πραγματοποιείται online competitors’ analysis από την οποία εξάγονται δεδομένα για την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής, την εύρεση του κοινού μας αλλά και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.

Βασικός στόχος ήταν η αύξηση των χρηστών που επισκέπτονται το site, η αύξηση στο conversion rate, των συναλλαγών και του revenue. Λαμβάνοντας υπόψη τον κλάδο, επιλέχθηκαν προσεκτικά οι σύγχρονες τακτικές digital marketing που θα επέτρεπαν την επίτευξη των στόχων μας στοχεύοντας σε μακροπρόθεσμη ανοδική πορεία.

Channels

Σύμμαχος στην παρουσίαση ενός μοντέρνου multi-brand retailer store είναι το περιεχόμενο στα social media (Instagram, facebook και pinterest). Διατηρώντας content calendars, το υλικό αναρτάται τις ώρες που η απόδοση θα είναι η βέλτιστη ενώ η αισθητική δόμηση τους είναι υψίστης σημασίας. Με τις κατάλληλες Performance Marketing ενέργειες διασφαλίζουμε την ανάδειξη των ανταγωνιστικών κατηγοριών του βάσει seasonality, ύστερα και από Keyword Research που πραγματοποιείται. Αξιοποιώντας το e-mail marketing δημιουργήσαμε automation flows, πετυχαίνοντας αμεσότητα και αύξηση του CTR.

Results

Σε βάθος 2 ετών τα metrics εξακολουθούν να σημειώνουν ανοδική πορεία με βλέψεις για ένα ακόμη πιο κερδοφόρο μέλλον.

The Success Story

16.79% TRANSACTIONS

17.40% INVESTMENT INCOMES

15.52% CONVERSION RATE