JBK Kounelis Power Tools Center

Industry: Εργαλεία

Η εταιρεία “JBK Kounelis Power Tools Center” ιδρύθηκε το 1989. Η JBK δραστηριοποιήθηκε στην επισκευή και συντήρηση ηλεκτρικών εργαλείων.

Η δραστηριότητα της εταιρείας τα πρώτα χρόνια στον τομέα της επισκευής και συντήρησης είχε ως αποτέλεσμα να προχωρήσει και στο εμπόριο, καθώς και την εισαγωγή εργαλείων.

Έχοντας την εμπειρία του service, η εταιρεία εισάγει και εμπορεύεται εργαλεία από τις πιο αξιόπιστες μάρκες, όπως η Bosch, Dewalt, Makita, Ridgid, Rems, Eibenstock και πολλά άλλα. Το αποτέλεσμα ήταν η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας στον τομέα των πωλήσεων, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

About the project

“Στόχος μας η εξυπηρέτηση των πελατών, επαγγελματιών και ιδιωτών, στο καλύτερο δυνατό επίπεδο εντός και εκτός συνόρων.”

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της JBK δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη της ιστοσελίδας της εταιρείας (μία από τις πιο μοντέρνες και σύγχρονες ιστοσελίδες όσον αφορά τα εργαλεία), να ενημερωθούν για τα νέα προϊόντα, για τη διαθεσιμότητα, καθώς και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε εργαλείου, με αναλυτικές περιγραφές καθώς και με επίσημα βίντεο της κάθε αντιπροσωπείας.

Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας οποιουδήποτε εργαλείου. Ο πελάτης μπορεί χωρίς κόπο να παραγγείλει τον κωδικό της αρεσκείας του και να παραλάβει το εργαλείο του άμεσα, είτε βρίσκεται στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.

01/
Design & Development

To e-shop της εταιρείας «JBK Kounelis Power Tools Center», σχεδιασμένο από την DigitalUp, προσφέρει μια βελτιωμένη εμπειρία πλοήγησης στον τελικό καταναλωτή από όλα τα είδη συσκευών όπως laptop, tablet και κινητά τηλέφωνα.

Προσφέρουμε προηγμένους τρόπους αναζήτησης χρησιμοποιώντας την φωνητική αναζήτηση, μια εφαρμογή που κάνει πιο φιλικό κάθε e-shop και ειδικότερα όσα έχουν εκατοντάδες προϊόντα.
Μέσω του συστήματος επιβράβευσης των πελατών, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικά προϊόντα και εκπτώσεις και φυσικά επιβραβεύονται για κάθε παραγγελία που πραγματοποιούν στο e-shop, δημιουργώντας έτσι πιστούς πελάτες!

Ο καταναλωτής μπορεί άμεσα, ευκολά και γρήγορα να συγκρίνει πάνω από δύο εργαλεία προκειμένου να βρει την καλύτερη λύση για αυτόν και να επιλέξει γρήγορα περισσότερα από ένα προϊόντα με την έξυπνη λειτουργία προσθήκης σχετικών προϊόντων στο καλάθι, με αυτά που βλέπει εκείνη την ώρα real time!

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Οι πωλήσεις μόνο τυχαία δεν έρχονται, καθώς μέσω άλλων καναλιών, παρακολουθούμε την απόδοση των προϊόντων ανά περίοδο, τη ζήτηση του κόσμου, και τα αποτελέσματα προηγούμενων μηνών ή ετών ώστε να φέρουμε μεγαλύτερη κίνηση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αλλά και τους “σωστούς” χρήστες, χρήστες δηλαδή που θα είναι ποιοτικοί και θα βελτιώσουν τους ποιοτικούς μας δείκτες.

Πρωταρχικός στόχος είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας σε αρχικό στάδιο ώστε να έχουμε αύξηση των πωλήσεων μέσω του eshop. Για να έχουμε αποτέλεσμα πρέπει να βρούμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών και να τα εκθέσουμε, αλλά και να βρούμε τα σωστά προϊόντα από την τεράστια ποικιλία που προσφέρουμε, σε αντιστοιχία με την εποχή.

Goals & Vision

Η αγορά των εργαλείων επηρεάζεται άμεσα από την εποχή, τις έκτακτες αλλαγές του καιρού, την περίοδο και τις εργασίες που είτε θέλουν κατάλληλες συνθήκες είτε γίνονται σε συγκεκριμένους μήνες.
Όλα αυτά σε συνάρτηση πάντα με την προσφορά, τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό.

Channels

Η πώληση επιτυγχάνεται μέσα από μηχανές αναζήτησης (Google) αλλά και μέσα από τα Social Media (Facebook). Χρησιμοποιούμε όλες τις πλατφόρμες που μπορούν να μας δώσουν είτε άμεση πώληση είτε να μας δώσουν υποβοηθούμενες πωλήσεις.

Ταυτόχρονα μέσω των Social media ενδυναμώνουμε την εικόνα του brand ώστε να βοηθήσουμε τις πωλήσεις και μέσω τρίτων sites, και τηλεφωνικά αλλά και μέσω του φυσικού μας καταστήματος. Η υπενθύμιση του Brand και των λύσεων έρχεται μέσω των Newsletter ενώ όλα τα παραπάνω μετρώνται και εξετάζονται μέσω των Analytics προκειμένου να βρεθεί η βέλτιστη μελλοντική μας στρατηγική και οι ιδανικές για την αγορά κινήσεις μας!

The Success Story

Τα αποτελέσματα αφορουν τη σύγκριση του 1ου εξαμήνου του έτους 2020 και του 2021, ως δείγμα, με ίδια επίπεδα Budget

+4.90% Revenue

+21.48% Ecommerce Conversion Rate

+5.20%Transactions