Με τρία φυσικά καταστήματα και πλέον το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, το Paradis γίνεται ο αγαπημένος προορισμός των γονέων, νονών, θείων αλλά και των μικρών φίλων.
Η μοναδική ποιότητα των ρούχων, η υψηλή αισθητική σε προσιτές τιμές, οι καλύτεροι ευρωπαϊκοί οίκοι παιδικής και βρεφικής ένδυσης, η προσεκτική επιλογή όλων των διαθέσιμων ειδών και το κοινωνικό προφίλ της εταιρείας, διακρίνουν το Paradis που διατηρεί κάθε σεζόν αυτά τα standards.
About the project
To Σεπτέμβριο του 2020, το καινούριο eshop στην πλατφόρμα CMS του Shopify είναι Live. Ακολουθώντας τις προτιμήσεις της εταιρείας και κατόπιν μελέτης και έρευνας σχεδιάζετε το νέο eshop και αναλαμβάνεται η προώθησή του μέσω digital ενεργειών.
Πρωταρχικοί στόχοι αποτελούν το brand awareness, ο εντοπισμός του κατάλληλου και πιο αποδοτικού κοινού στο χαμηλότερο δυνατό κόστος αλλά και η ανάπτυξη και προώθηση των πιο ανταγωνιστικών κατηγοριών ανάλογα με τη ζήτηση.
Ελκυστικά designs, έξυπνο περιεχόμενο & blogs, εβδομαδιαία newsletter, micro-influencing είναι μερικές μόνο από τις ενέργειες που έφεραν τα πρώτα άμεσα αποτελέσματα. Βασικό επίτευγμα, η αύξηση των αναζητήσεων των χρηστών με το όρο “paradis” από τον τρίτο μήνα. Το τμήμα μάρκετινγκ και των δύο εταιρειών, δέκα μήνες μετά, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία και συνεργάζεται καθημερινά προκειμένου να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του κλάδου και να εφεύρει νέους τρόπος προβολής και επικοινωνίας.
What we did
01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence
Ένα από τα έργα που δημιούργησε η ομάδα της DigitalUp στην πλατφόρμα e-commerce της Shopify για λογαριασμό του ανερχόμενου brand Paradis.
01/
Design & Development
Το multi-brand e-shop της εταιρείας Paradis παρέχει στον επισκέπτη δυνατότητα εύκολης επιλογής του προϊόντος που αναζητά μεταξύ δεκάδων παιδικών ρούχων και αξεσουάρ μέσω του εύχρηστου mega menu και της κατηγοριοποίησης των κωδικών ανά ηλικία. Αυτά τα δύο στοιχεία κρίθηκε σημαντικό να χρησιμοποιηθούν, μετά από μελέτη του τρόπου ψάχνουν οι καταναλωτές στη συγκεκριμένη κατηγορία ρούχων.
02/
Digital Marketing & Social Media Presence
Performance
Ο ανταγωνιστικός κλάδος της παιδικής ένδυσης έφερε προκλήσεις αλλά και ποικίλες, φρέσκες ιδέες τόσο όσον αφορά την προσέλκυση νέων μαμάδων με σκοπό τη δημιουργία νέου πελατολογίου, όσο και τη δημιουργία κινήτρων του υπάρχοντος πελατολογίου προκειμένου να προβεί σε online αγορές ειδικά εν καιρώ πανδημίας.
Διακρίνοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά μας, όπως η ποικιλία ξεχωριστών brands, εντοπίσαμε κενά στην αγορά, όπου με καμπάνιες αναζήτησης μέσω Google καλύψαμε με επιτυχία. Με ποικίλες καμπάνιες αύξησης της απήχησης και της επισκεψιμότητας, με video ads και δυναμικούς καταλόγους προϊόντων τονώσαμε την αναγνωρισιμότητα του brand με αποτέλεσμα την αύξηση των αναζητήσεων (+125% Δεκέμβρη 2020).
Με την ενεργοποίηση έξτρα καναλιών π.χ. Skroutz, απολαμβάνουμε νέους τρόπους αύξησης των πωλήσεων από νέο αλλά και remarketing κοινό.
The Success Story
+17,23% Revenue
+9,20% Transactions
+6,46% Εcommerce Conversion Rate