Project Soma

Industry: Fashion Brand

Το 2019, το αισθητικό όραμα 2 γυναικών της ελληνικής showbiz: της Συνατσάκη και της Οικονομάκου αποκτά υπόσταση σε ένα brand που ονομάζεται Project Soma.

Με έμπνευση το γυναικείο σώμα, και θέλοντας το ηχηρό μήνυμα της γυναικείας αλληλεγγύης να ακουστεί παντού, ξεκίνησε μία συνεργασία που έχει πολλά να προσφέρει στο κόσμο της μόδας. Μία συνεργασία σαν αυτή, στόχο έχει την προσφορά ρούχων από εκλεκτά υφάσματα που κατασκευάζονται σε ελληνικά εργοστάσια χωρίς να λησμονείται στιγμή η οικολογική ευαισθησία και η ταυτότητα του Project Soma. Ένα brand από δυναμικές γυναίκες για τις σύγχρονες γυναίκες.

Το καλό κλίμα υπό το οποίο το brand έγινε πραγματικότητα, λειτούργησε θετικά στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες της και με τη Digital Up. Χτίζοντας σχέσεις βασισμένες στον ειλικρινή σεβασμό και εκτιμώντας τη δυναμική και τις δυνατότητες του νεοσύστατου brand, η Digital Up καθ’ όλη τη συνεργασία αποτελεί έναν αξιόπιστο συνοδοιπόρο στην επιτυχημένη πορεία του brand.

About the project

Γνωρίζοντας το brand από τα πρώτα του βήματα, η Digital Up έθεσε τις βάσεις που θα το οδηγήσουν στην κορυφή.

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

Οι ανταγωνιστικές πτυχές του Project Soma (διάσημες -στο κοινό- designers, ξεχωριστές δημιουργίες, οικολογικός χαρακτήρας) λήφθηκαν όλες υπόψη προκειμένου το project να στεφθεί από απόλυτη επιτυχία, ξεπερνώντας τις προσδοκίες του πελάτη και κάνοντάς το να ξεχωρίζει. Η μοναδική αισθητική, οι προηγμένες λειτουργίες και οι ενέργειες για τη βέλτιστη προβολή είναι αποτέλεσμα της αδιάκοπης αρμονικής συνεργασίας μεταξύ των ομάδων του Development, του Design και του Marketing.

01/
Design & Development

To πάθος μας για το ηλεκτρονικό εμπόριο συνάντησαν την boho αισθητική και τη ρομαντική διάθεση της Αθηνάς Οικονομάκου και της Μαίρης Συνατσάκη, σε ένα μοντέρνο και πλήρως λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Στο τελευταίο retouch το 2021, η χρήση φλούο χρωμάτων και η γραμμική τυπογραφία ακολουθούν τα τελευταία design trends ενώ η χρήση συγκεκριμένων γραφιστικών στοιχείων και εικονιδίων δίνουν έμφαση στο ethical ecommerce και στη χρήση βιολογικού δέρματος στα προϊόντα που πωλούνται.

To ηλεκτρονικό κατάστημα σχεδιάστηκε mobile first και υλοποιήθηκε σε Magento δίνοντάς μας την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε αρκετές αυτόματες λειτουργίες στη στρατηγική marketing όπως το abandoned cart e-mail και η επιβράβευση πελατών μέσω birthday date και επετείους.

Παράλληλα, ενισχύσαμε και την εμπορική δραστηριότητα του brand project soma μέσα από τη διασύνδεση του Magento με το λογισμικό SoftOne, παρέχοντας ενημέρωση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για την εταιρεία αλλά και για τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Το Project Soma εμπιστεύθηκε τη DigitalUp τόσο στο κομμάτι της Digital στρατηγικής του όσο και στη συμβουλευτική ιδεών πάνω στο marketing μέσα από online & offline προτάσεις και ενέργειες.

Goals & Vision

Ξέροντας τη δυναμική του Brand στόχος μας ήταν όχι απλά να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα του αλλά και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό μέσα από digital ενέργειες. Πρόκληση μας ήταν να καταφέρουμε να υπάρχει συνεχόμενη αύξηση των πωλήσεων και του conversion rate, προερχόμενα κυρίως από την αγάπη του κόσμου προς το brand και την ποιότητα των προϊόντων.

Channels

Παρόλο η προβολή του Brand προέρχεται σε μεγάλο μέρος από τις δημιουργούς του, για να πετύχουμε όλους τους στόχους που είχαμε θέσει ήταν αναπόσπαστο κομμάτι η χρήση όλων των digital καναλιών.

Έχοντας στα χέρια μας ένα λειτουργικό eshop με πολλές δυνατότητες και μια οπτική 360 προβολής πάνω στο brand μας δίνεται η δυνατότητα να σκεφτούμε και να υλοποιήσουμε ενέργειες είτε με στόχο τη πώληση είτε με στόχο την εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Ευαισθητοποιημένοι προς την ΕΚΕ την περίοδο των Χριστουγέννων (2020) το brand θέλησε να αφήσει πίσω το κομμάτι της κερδοφορίας και να συμβάλλει δυναμικά σε φιλανθρωπικό σκοπό. Η ιδέα γεννήθηκε μέσα σε ένα Meeting και έτσι με πολύ αγάπη και θετική ενέργεια για προσφορά προς το συνάνθρωπο το «Project Love» πήρε σάρκα και οστά. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν θεαματική καθώς μια ενέργεια με στόχο να τρέξει μια εβδομάδα, μέσα σε μόλις λίγες ώρες είχε ολοκληρωθεί!

The Success Story

320/320 sleeping bags

4.6% conversion rate

20Kusers launch day