Skip to content
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners – DigitalUp
(English) Digital Marketing
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUpΔημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Θέλετε να Συνεργαστούμε;
menu
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En

Τα 3 Πνεύματα του Χριστουγεννιάτικου Marketing!

Οι γιορτινοί στολισμοί έχουν ήδη κάνει την εμφάνιση τους και έχει έρθει η ώρα να καταστρώσετε το Χριστουγεννιάτικο Digital Marketing Plan σας. Αν μάθαμε κάτι από την Black Friday που μας πέρασε, είναι πως η σωστή και έγκαιρη προετοιμασία είναι το μυστικό της επιτυχίας! Οι προσφορές από μόνες τους δεν αρκούν, είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι και περισσότερο, να γίνονται οι σωστές κινήσεις στο χρόνο που πρέπει.

Αφήστε λοιπόν τα πνεύματα του Χριστουγεννιάτικου Μάρκετινγκ να σας επισκεφθούν! Έχουν να σας δώσουν κάποια tips ώστε να προετοιμάσετε κατάλληλα το εορταστικό πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας σας…

Πνεύμα των Παρελθοντικών Χριστουγέννων

Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα περασμένων ετών από Google Analytics. Τα χρειάζεστε για να βρείτε τα σημεία που αξίζει να επικεντρωθείτε στη στρατηγική marketing που θα ακολουθήσετε. Εντοπίστε τα δυνατά προϊόντα ή κατηγορίες σας και στηρίξτε τις ενέργειες σας πάνω σε αυτά.

Μην κάνετε τα ίδια λάθη. Κάντε πλάνο με τα post, τις διαφημίσεις και τα newsletter που θα κάνετε, ώστε να έχετε τον απαραίτητο χρόνο για την υλοποίηση και τον προγραμματισμό τους. Το να τρέχετε τελευταία στιγμή οδηγεί σε παραλήψεις, λάθη και μέτρια αποτελέσματα.

Πνεύμα των Τωρινών Χριστουγέννων

Η γιορτινή περίοδος είναι η ιδανική στιγμή να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Εκμεταλλευτείτε την αυξημένη καταναλωτική τάση προς όφελος σας και στοχεύστε νέα target group για να αυξήσετε την πελατεία σας.

Χρησιμοποιήστε γιορτινές διαφημίσεις και μηνύματα για προσφορές ή προτάσεις δώρων και κάντε τις αντίστοιχες τροποποιήσεις στα εικαστικά και τα κείμενα του site σας. Δώστε στο καταναλωτικό κοινό αυτό που ψάχνει ώστε να κερδίσετε την προτίμηση του και να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση.

Πνεύμα των Μελλοντικών Χριστουγέννων

Προνοήστε και σκεφτείτε από τώρα πως μπορείτε να διευκολύνετε τις επόμενες ενέργειες σας. Μαζέψτε όλα τα δεδομένα που θα χρειαστείτε και καταγράψτε την αγοραστική συμπεριφορά των δικών σας πελατών. Επιπλέον, δημιουργήστε λίστες remarketing που θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε μελλοντικά αυξάνοντας τα έσοδα σας!

Ξεκινήστε από σήμερα κιόλας, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, τις απαραίτητες ενέργειες για τα γραφιστικά και τις διαφημίσεις που θα τρέξετε στη διάρκεια των γιορτών. Φτιάξτε αναλυτικά το πλάνο σας, το οποίο θα ακολουθήσετε σε κάθε βήμα, ώστε να μη χρειάζεται να παίρνετε αποφάσεις υπό πίεση. Χαρείτε τα φετινά Χριστούγεννα και δείτε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας να ανεβαίνουν!

Markella Kritikou29/11/18

Author: Markella Kritikou

Post navigation

PreviousPrevious post:Personalized Marketing: Όταν το Θέμα Γίνεται Προσωπικό!NextNext post:Η Προσωπικότητα Μετράει! Ποια η Σημασία του Brand Identity?

Related Posts

Black Friday & Cyber Mondey
27 November 2020
E-commerce & Covid19
19 November 2020
Κάτι… Λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα!
20 May 2020
Instagram Feature
Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;
30 October 2019
Back to Digital School: 4 Tips πριν κλείσει το 2019
20 September 2019
Ένας Υπέροχος Designer
6 September 2019

Δημιουργία & Προώθηση E-shop και Ιστοσελίδων

grecagreca

Shipping Partner
dhl

Follow us on :

facebook
linkedin
instagram


  • Αλκμήνης 36-38, 11853, Αθήνα,

  • (+30) 210 6771802,

  • info@digitalup.gr