R.O.I.

Digital Marketing

R.O.I.

Τι είναι το ROI; Είναι το ακρωνύμιο του Return on Investment (Απόδοση της Επένδυσης).

Προκύπτει από το εξής κλάσμα:

ROI= (Έσοδα μιας επένδυσης – Κόστος της επένδυσης)/Κόστος της επένδυσηςΠρέπει πάντα να είναι θετικό και μεγαλύτερο της μονάδας.

Ένας Δείκτης Που Επηρεάζει Θετικά Το ROI, Είναι Ο Κύκλος Ζωής Ενός Πελάτη.

Στη DigitalUp μας ενδιαφέρει όλος ο κύκλος ζωής ενός πελάτη που περιλαμβάνει 6 στάδια:

01/

Υποψήφιος πελάτης:

Πιθανοί πελάτες από έρευνα ή από λίστες

02/

Νέοι πελάτες:

Πελάτες που αγοράζουν για πρώτη φορά

03/

Ενεργοί πελάτες:

Πελάτες που αγοράζουν προϊόντα-υπηρεσίες

04/

Επαναλαμβανόμενοι πελάτες:

Πελάτες που θέλουμε να τους διατηρήσουμε

05/

Περιστασιακοί πελάτες:

Εποχιακοί πελάτες, πελάτες μη επαναλαμβανόμενοι

06/

Πρώην πελάτες:

Πελάτες που έχουν σταματήσει να συνεργάζονται μαζί μας

Επιπλέον, στη DigitalUp εξετάζουμε το ROAS:

Return on Ad Spead, το οποίο δείχνει πόση είναι η απόδοση κάθε ενέργειας της επιχείρησης, όπως το κόστος απόκτησης νέου πελάτη.