Τι είναι το ROI; Είναι το ακρωνύμιο του Return on Investment (Απόδοση της Επένδυσης).
Προκύπτει από το εξής κλάσμα:
ROI= (Έσοδα μιας επένδυσης – Κόστος της επένδυσης)/Κόστος της επένδυσηςΠρέπει πάντα να είναι θετικό και μεγαλύτερο της μονάδας.
Τι είναι το ROI; Είναι το ακρωνύμιο του Return on Investment (Απόδοση της Επένδυσης).
Προκύπτει από το εξής κλάσμα:
ROI= (Έσοδα μιας επένδυσης – Κόστος της επένδυσης)/Κόστος της επένδυσηςΠρέπει πάντα να είναι θετικό και μεγαλύτερο της μονάδας.
Στη DigitalUp μας ενδιαφέρει όλος ο κύκλος ζωής ενός πελάτη που περιλαμβάνει 6 στάδια:
Επιπλέον, στη DigitalUp εξετάζουμε το ROAS: Return on Ad Spead, το οποίο δείχνει πόση είναι η απόδοση κάθε ενέργειας της επιχείρησης, όπως το κόστος απόκτησης νέου πελάτη.