Το Google Merchant Center είναι η πλατφόρμα της Google που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ανεβάζουν και να διαχειρίζονται τα προϊόντα τους, ώστε να εμφανίζονται σε καμπάνιες Google Shopping, Performance Max και άλλες διαφημιστικές μορφές.
01/
Πώς Βοηθά την Επιχείρησή σας
Χρησιμοποιώντας το Google Merchant Center, τα προϊόντα σας γίνονται ορατά σε εκατομμύρια χρήστες που αναζητούν ενεργά προϊόντα σαν τα δικά σας, σε κανάλια όπως:
- Google Shopping Ads (Διαφημίσεις Αγορών)
- Δωρεάν καταχωρήσεις προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης
- Google Images & YouTube
- Δίκτυο Αναζήτησης & Δίκτυο Προβολής
02/
Τι έιναι το Product Feed;
Η βάση κάθε επιτυχημένης διαφήμισης προϊόντων στο Google είναι το Product Feed. Πρόκειται για ένα αρχείο που περιλαμβάνει πληροφορίες για τα προϊόντα σας, όπως:
- Τίτλος & Περιγραφή (με SEO βελτιστοποίηση)
- Εικόνες Υψηλής Ποιότητας
- Τιμή & Διαθεσιμότητα
- Brand, Κατηγορία & GTIN
- Εκπτώσεις & Προσφορές
Η Google χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να εμφανίζει τα προϊόντα σας στις σωστές αναζητήσεις, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό.
03/
Γιατί είναι Σημαντική η Διαχείριση του Feed;
Ένα σωστά ρυθμισμένο και ενημερωμένο product feed κάνει τη διαφορά στις διαφημιστικές σας επιδόσεις.
- Αυξάνει τις εμφανίσεις & τα clicks
- Εξασφαλίζει τη σωστή στόχευση κοινού
- Μειώνει το κόστος διαφήμισης & αυξάνει το ROAS
Στη DigitalUp, αναλαμβάνουμε: Στήσιμο & Βελτιστοποίηση του Product Feed, Ενοποίηση με eCommerce πλατφόρμες (Shopify, WooCommerce, Magento κ.ά.), Συνεχή παρακολούθηση & βελτίωση των προϊόντων στο Google Merchant Center, Διαχείριση απορρίψεων & συμμόρφωση με τις πολιτικές της Google