Bazaropolis

Industry: Επώνυμα Ανδρικά & Γυναικεία Αξεσουάρ

Η ιστορία του Bazaropolis ξεκινάει στα μέσα της δεκαετίας του ‘80, με την κατασκευή δερμάτινων χειροποίητων ειδών. Αυτό που κάποτε ξεκίνησε ως μια μικρή βιοτεχνία, με το πέρασμα των ετών εδραιώνεται πια στην ελληνική αγορά και στο ελληνικό εμπόριο, ενισχύοντας το πλήθος των προϊόντων του και αυξάνοντας την συνεργασία του brand με διάσημους οίκους, όπως Samsonite, Chesterfield, Caterpillar, Polo, Calvin Klein, Polo Club Beverly Hills κ.α. Η φιλοσοφία του Bazaropolis αποτυπώνεται ως εξής: η καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη προσιτή τιμή.

C  Users USER Desktop project main image ss23 bazaropolis

About the project

Μετά από 7 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας του www.bazaropolis.gr, η εταιρεία Bazaropolis ανέθεσε για μία ακόμα φορά στην DigitalUp τον σχεδιασμό του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος αναβαθμίζοντας την πλατφόρμα από το Magento 1 σε Magento 2. Η ομάδα μας υλοποίησε ένα φρέσκο, δυναμικό design με στόχο τη βελτιωμένη εμπειρία πλοήγησης του επισκέπτη, την προσέλκυση νέων επισκεπτών και την επαναστόχευση του υπάρχοντος πελατολογίου.

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

01/
Design & Development

Με έμπνευση από τη φιλοσοφία του flat design, σχεδιάσαμε το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Bazaropolis. Απλή, flat γραμματοσειρά, ghost buttons  και έντονες χρωματικές λεπτομέρειες που ζωντανεύουν το τελικό εικαστικό αποτέλεσμα. Από πλευράς λειτουργιών, η φωνητική αναζήτηση, το multi-filtering και η αυτόματη προβολή προτάσεων προϊόντων βάσει αλγορίθμων στη σελίδα προϊόντος και στο καλάθι είναι μόνο λίγες από τις λειτουργίες που υλοποίησε η ομάδα του development για την εταιρεία Bazaropolis.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Η τεράστια ποικιλία προϊόντων από διάσημα brands που διαθέτει το Bazaropolis αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα για το ίδιο το brand. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός που υπάρχει σε έναν κλάδο όπως αυτός δεν παύει να υπάρχει. Προκειμένου, λοιπόν, να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση αυτή, εντοπίσαμε τις αναζητήσεις των χρηστών που σχετίζονται με τα ανδρικά και γυναικεία επώνυμα αξεσουάρ, ενώ ακόμη φροντίσαμε να δώσουμε έμφαση στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του brand σε όλες τις καμπάνιες μας, μέσω των κατάλληλων εικαστικών και λεκτικών που συνόδευαν τις καμπάνιες.  Οι λεπτομερείς στοχεύσεις του κοινού, που πραγματοποιήσαμε στις online καμπάνιες συνέβαλαν φυσικά στο να αυξηθούν τα κέρδη κατά μεγάλο ποσοστό. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των εσόδων και των πωλήσεων διαδραμάτισε η Performance Max, η οποία συνέβαλε στο να προωθηθούμε σε πολλαπλά κανάλια της Google, όπως Gmail, Search, Display, Discovery κ.α. Τέλος, ένα ακόμη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αποτέλεσε το νέο e-shop του Bazaropolis, το οποίο προσφέρει στο χρήστη εύκολη και γρήγορη πλοήγηση.

Goals Vision

Αναγνωρίζοντας τα δυνατά σημεία του κάθε brand, στόχος μας αποτελεί πάντα η μεγαλύτερη ανάδειξή τους και φυσικά η ενίσχυση της αποστολής και του οράματος του ίδιου του brand. Ο σκοπός που αναλάβαμε αναφορικά με το Bazaropolis, σχετίζονταν αρχικά με την καλύτερη δυνατή πλοήγηση των χρηστών στο e-shop. Δημιουργήσαμε, λοιπόν, ένα sitemap, το οποίο εξυπηρετεί κατά το μέγιστο την εμπειρία εκείνου που επισκέπτεται το Bazaropolis και διευκολύνει την αγορά των προϊόντων. Η δημιουργία ενός νέου e-shop δεν μείωσε απλά το bounce rate, αλλά αύξησε το ποσοστό του μέσου καλαθιού και φυσικά προκάλεσε μεγαλύτερο traffic στο Bazaropolis.

Channels

Η χρήση πολλαπλών καναλιών marketing συμβάλλει στην επίτευξη των μεγαλύτερων δυνατών κερδών, καθώς ο χρήστης ενημερώνεται διαρκώς κι από πολλές διαφορετικές πλευρές για τα προϊόντα, τις ενέργειες και τις δυνατότητες που προσφέρει το Bazaropolis στο κοινό του. Για το συγκεκριμένο brand επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το κανάλι της Google, ώστε να προβληθεί σημαντικά το brand και να προσελκύσουμε τους χρήστες που είναι πιο πιθανό να καταλήξουν σε αγορά, μέσω της λεπτομερούς στόχευσης. Οι καμπάνιες του Facebook & του Instagram κατέφεραν να προσελκύσουν επίσης αρκετούς χρήστες, καθώς είχαν δημιουργηθεί με βάση τις τάσεις της εποχής και των ίδιων των χρηστών. Μέσω του e-mail marketing, επιτυγχάνεται η τακτική επαφή και ενημέρωση των πελατών του brand, πράγμα το οποίο αποτελεί βασικό ζητούμενο για το Bazaropolis, που λόγω της ιστορικότητας του έχει φροντίσει να διατηρήσει την εμπιστοσύνη του κοινού του..

The Success Story

+97,48% Εcommerce Conversion Rate

+60,42% transactions

+83,58%revenue