Το site του HiCare αποτελεί τον ηλεκτρονικό φίλο για την περιποίηση και την υγεία όλης της οικογένειας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Hicare.Shop είναι η διαδικτυακή εξέλιξη του φαρμακείου «Φουράκης Θεόδωρος», το οποίο ιδρύθηκε το 1989 στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Με 30 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της Υγείας και Ομορφιάς, παρέχει αξιόπιστα προϊόντα και υπηρεσίες με τη βοήθεια εξειδικευμένων συνεργατών, προσφέροντας τη δυνατότητα στους πελάτες του να ψωνίζουν εύκολα και γρήγορα online.
Στο Hicare.Shop θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία καλλυντικών, προϊόντων αισθητικής, ομορφιάς και περιποίησης. Η ιστοσελίδα είναι σχεδιασμένη για εύκολη πλοήγηση και γρήγορη αναζήτηση των προϊόντων, με δυνατότητες φιλτραρίσματος που διευκολύνουν την επιλογή των προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη. Επιπλέον, προσφέρει συνεχή ενημέρωση για προσφορές και δυνατότητες συλλογής πόντων για ακόμα πιο οικονομικές αγορές.

About the project
Digital Marketing & Website Optimization
What we did
01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence
Η ομάδα της DigitalUp ανέλαβε τον πλήρη σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος hicare.shop, ενός σύγχρονου φαρμακείου που θέλει να προσφέρει μια άμεση, εύχρηστη και εμπορικά αποδοτική εμπειρία στους χρήστες του. Η προσέγγισή μας επικεντρώθηκε στη λειτουργικότητα, την ταχύτητα και τη βελτιστοποίηση για πωλήσεις, με στόχο να υποστηρίξουμε τόσο την καθημερινή λειτουργία του eShop όσο και τις ειδικές προωθητικές ενέργειες.






01/
Design & Development
Για την ενίσχυση του urgency και την αύξηση των μετατροπών, υλοποιήσαμε custom χρονόμετρο σε κάθε προϊοντική σελίδα, που ενημερώνει τον χρήστη για το χρονικό όριο αποστολής εντός της επόμενης ημέρας. Μια διακριτική αλλά αποτελεσματική λειτουργία για την ενίσχυση του conversion rate.
Αναπτύξαμε πλήρως παραμετροποιήσιμες landing pages για συγκεκριμένες καμπάνιες όπως Black Friday, Dreamy Offers και πολλές ακόμη.
Οι σελίδες υποστηρίζουν ευέλικτα layouts με banners, ενότητες φίλτρων και έμφαση στο conversion-driven περιεχόμενο.
Ο συνδυασμός UX βελτιστοποίησης, marketing εργαλείων και custom λύσεων προσφέρει στον τελικό χρήστη μια ξεκάθαρη εμπειρία αγορών και στον διαχειριστή ένα σύγχρονο εργαλείο πωλήσεων.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence
Για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και την προσέγγιση νέου κοινού, εφαρμόσαμε στρατηγικές διαφήμισης σε Google Ads και Meta Ads. Η στρατηγική μας επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της σχέσης με το υπάρχον loyal κοινό του HiCare και στην προσέλκυση νέων πελατών μέσω στοχευμένων καμπανιών. Παράλληλα, αναδείξαμε τα βασικά χαρακτηριστικά του brand στα Social Media για να ενισχύσουμε τη σύνδεση με το κοινό, με διαρκή ενημέρωση και προσφορές που παρακινούσαν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το brand. Επίσης, εφαρμόσαμε στρατηγική Email Marketing, παρέχοντας εξατομικευμένες προσφορές και ενημερώσεις για τα προϊόντα, αυξάνοντας την αφοσίωση των πελατών και την πιθανότητα επαναλαμβανόμενων αγορών.




Performance:
Με την εφαρμογή των Google Ads, Meta Ads και της στρατηγικής Email Marketing, παρατηρήσαμε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων του e-shop. Χρησιμοποιώντας στρατηγικές επαναστόχευσης, καταφέραμε να αυξήσουμε το μέσο όρο παραγγελίας και να προσελκύσουμε νέους χρήστες, ενώ ενισχύσαμε την αφοσίωση του υπάρχοντος κοινού.
Στη διάρκεια των πρώτων μηνών, οι στόχοι για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας στην Κρήτη και την προώθηση του Click & Collect επιτεύχθηκαν με μεγάλη επιτυχία. Μόλις ένα μήνα μετά την έναρξη της καμπάνιας, παρατηρήσαμε αύξηση 24% στις παραλαβές από το κατάστημα, ενώ το conversion rate του site αυξήθηκε στο 11.73% μέσα στις πρώτες 15 μέρες.
Goals & Vision
Οι κύριοι στόχοι του HiCare ήταν η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους στην περιοχή της Κρήτης και η προώθηση της υπηρεσίας Click & Collect. Στρατηγικά, επιδιώξαμε την αύξηση του conversion rate και τη βελτίωση της επισκεψιμότητας του site μέσω στοχευμένων διαφημίσεων και εξειδικευμένων προσφορών.
Με την εφαρμογή αυτών των στρατηγικών, το site σημείωσε σταθερή αύξηση στις πωλήσεις και στην επισκεψιμότητα, με τα πρώτα αποτελέσματα να ξεπερνούν τις προσδοκίες μας, δείχνοντας τη συνεχιζόμενη επιτυχία της καμπάνιας.
Channels
Για την επίτευξη των στόχων μας, χρησιμοποιήσαμε έναν συνδυασμό από πληρωμένες διαφημίσεις, email marketing και οργανική στρατηγική SEO. Οι διαφημίσεις προσαρμόστηκαν στις ανάγκες και τις εποχικές τάσεις του κοινού, εξασφαλίζοντας συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων και της αφοσίωσης των χρηστών.
The Success Story
+19.67% SESSIONS
+12.85% TRANSACTIONS
+19.19% REVENUE