ΘΕΤΙΚΟ User Experience (UX) – Πώς μεταφράζεται;
Η διαδικτυακή επιχειρηματικότητα, όπως θα έχετε διαπιστώσει τα τελευταία χρόνια, γνωρίζει τεράστια άνθιση. Αυτό σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο ολοένα και πυκνώνει. Επομένως, αυτό που πραγματικά κάνει τη διαφορά στη διαμόρφωση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος είναι το θετικό UX.
To θετικό UX απορρέει κυρίως από το βαθμό ποιότητας και αποδοχής της Χρηστικότητας (Usability). Για να φτάσουμε στο στάδιο ενός επιτυχημένου «Usability» πρέπει:
- Να βελτιώσουμε και κατόπιν να συντηρήσουμε σε θετικό πρόσημο το Βrand Ιmage και Αwareness
- Να αυξήσουμε τα Conversion Rates
- Να ελαχιστοποιήσουμε τα κόστη εξυπηρέτησης πελατών χωρίς όμως να ρισκάρουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας (customer support quality of services)
- Ο απώτερος σκοπός είναι να πετύχουμε συνδυαστικά Brand Awareness – Brand Image – Brand Perception που με τη σειρά τους θα οδηγήσουν σε Customer Satisfaction & Loyalty.
Συνοψίζοντας, αν θέλετε να προβάλετε το site ή το e-shop σας και να προωθήσετε επικερδώς τα προϊόντα/υπηρεσίες σας, τότε θα πρέπει να είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να αποφέρει μέγιστο δυνατό Θετικό UX, το οποίο κυρίως να βασίζεται στην ουσιαστική και εύκολη στην κατανόηση Χρηστικότητα. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να δημιουργήσετε σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να μεγιστοποιήσετε την προβολή και κερδοφορία της διαδικτυακής επιχείρησής σας.