Τι είναι το ROI; Είναι το ακρωνύμιο του Return on Investment (Απόδοση της Επένδυσης).
Προκύπτει από το εξής κλάσμα:
ROI= (Έσοδα μιας επένδυσης – Κόστος της επένδυσης)/Κόστος της επένδυσηςΠρέπει πάντα να είναι θετικό και μεγαλύτερο της μονάδας.
Ένας Δείκτης Που Επηρεάζει Θετικά Το ROI, Είναι Ο Κύκλος Ζωής Ενός Πελάτη.
Στη DigitalUp μας ενδιαφέρει όλος ο κύκλος ζωής ενός πελάτη που περιλαμβάνει 6 στάδια:
01/
Υποψήφιος πελάτης:
Πιθανοί πελάτες από έρευνα ή από λίστες
02/
Νέοι πελάτες:
Πελάτες που αγοράζουν για πρώτη φορά
03/
Ενεργοί πελάτες:
Πελάτες που αγοράζουν προϊόντα-υπηρεσίες
04/
Επαναλαμβανόμενοι πελάτες:
Πελάτες που θέλουμε να τους διατηρήσουμε
05/
Περιστασιακοί πελάτες:
Εποχιακοί πελάτες, πελάτες μη επαναλαμβανόμενοι
06/
Πρώην πελάτες:
Πελάτες που έχουν σταματήσει να συνεργάζονται μαζί μας
Επιπλέον, στη DigitalUp εξετάζουμε το ROAS:
Return on Ad Spead, το οποίο δείχνει πόση είναι η απόδοση κάθε ενέργειας της επιχείρησης, όπως το κόστος απόκτησης νέου πελάτη.