Χρησιμοποιούμε το Google Remarketing καθώς έχει την δυνατότητα να προσεγγίσει ξανά τους χρήστες που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα μας αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ενέργεια – στόχο (πχ αγορά, τηλέφωνο κτλ).
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι μας δίνεται η ευκαιρία να προσεγγίσουμε ξανά τους χρήστες αυτούς και να τους δείξουμε σχετικές διαφημίσεις με προσωποποιημένα μηνύματα, έχοντας βασικό στόχο να συνεχίσουν την ενέργεια που δεν ολοκλήρωσαν.
Όταν για παράδειγμα, ένας επισκέπτης μπαίνει σε ένα e-shop και δει κάποια προϊόντα ή φτάσει στο καλάθι αγορών αλλά τελικά δεν ολοκληρώσει την αγορά του, τότε έχουμε την δυνατότητα να τον ακολουθήσουμε στα διάφορα sites του δικτύου της Google που θα επισκεφτεί. Εκεί του υπενθυμίσουμε την παρουσία μας δείχνοντάς του στοχευμένες διαφημίσεις με συγκεκριμένα προϊόντα αλλά και το κατάλληλο μήνυμα προκειμένου να τον προτρέψουμε να ολοκληρώσει την αγορά του.
Το πόσες φορές και για ποιο διάστημα θα εμφανίσουμε την διαφήμιση, εξαρτάται από την κατηγορία του πελάτη που έχουμε αναλάβει να του κάνουμε Google Remarketing. Είναι στοχευμένη διαφήμιση γιατί ακολουθεί πελάτες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Μια σωστά στημένη καμπάνια Google Remarketing μπορεί να αυξήσει το ROI.