S.E.O.

Digital Marketing

S.E.O.

pie chart

Στο δύσκολο δρόμο της κατάκτησης της διαδικτυακής πρωτιάς με τη χρήση SEO(Search Engine Optimization).

Το διαδίκτυο θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως μια αρένα παγκοσμίων διαστάσεων, όπου πραγματικά επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας, δηλαδή ο δυνατότερος κι εξυπνότερος επιβιώνει και τα λάθη δε συγχωρούνται.

Με τους ρυθμούς δημιουργίας ιστοσελίδων και των e-shop να αυξάνονται ραγδαία με γεωμετρική πρόοδο, το να ξεχωρίσει κανείς από τον ανταγωνισμό καταφέρνοντας η ιστοσελίδα ή το e-shop του να βρίσκεται στις υψηλότερες θέσεις επισκεψιμότητας ή κατάταξης (κοινώς να προωθείται σωστά / η σωστή προώθηση ιστοσελίδων) είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα το οποίο σαφώς απαιτεί ευελιξία, αμεσότητα και φυσικά know-how.

Επομένως, η βελτιστοποίηση ιστοσελίδας ή e-shop αναλόγως του τι έχει ο καθένας, είναι αναγκαία πρακτική για ανάδειξη στο σκληρό κόσμο του, ασύμμετρου πολλές φορές, παγκόσμιου ανταγωνισμού.

Τι είναι το Seo on Site

Τι είναι το Seo off Site

01/

Θέλεις Να Βρίσκει Το Site Ή Το E-Shop Σου Η Google, Και Μάλιστα Στα Αποτελέσματα Αναζήτησης Να Εμφανίζεται Από Τα Πρώτα;

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να το «αγαπούν» οι δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης! Με απλά λόγια: Οι περισσότεροι δίνουν έμφαση στην επιλογή των πιο δημοφιλών keywords (λέξεις και φράσεις κλειδιά) που χρησιμοποιούν οι χρήστες και σχετίζονται με το εκάστοτε site ή e-shop, στις αναζητήσεις που κάνουν στο διαδίκτυο. Ωστόσο η όλη διαδικασία είναι πιο περίπλοκη από όσο μπορεί να φαντάζεστε. Με απλά λόγια, η Google, όπως άλλωστε και κάθε δημοφιλής/αξιόπιστη μηχανή αναζήτησης, ακολουθεί ένα πολυδιάστατο πλαίσιο κανόνων που πρέπει να τηρεί το κάθε site ή e-shop. Σε όσο περισσότερους κανόνες ανταποκρίνεται, τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει στις αναζητήσεις. Επομένως, η SEO προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας και πλήρους αφάνειας! Όπως καταλαβαίνετε πρέπει να είστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί σε ποιον/ποιους εμπιστεύεστε τη SEO προώθηση της ιστοσελίδας σας!

02/

Δεν Αρκεί Να Εμφανίζεστε Στα Αποτελέσματα Της Google! Γιατί Πολύ Απλά Ο ΠΡΩΤΟΣ Έχει Άλλον «Αέρα»!

Αν δεν καταφέρετε να είστε στην πρώτη σελίδα αναζητήσεων, σύμφωνα φυσικά με τα keywords που επιλέξατε να συσχετισθούνε με το site ή το e-shop σας, τότε ανταγωνιστικά μιλώντας δεν έχετε καταφέρει και πολλά πράγματα. Και αυτό συμβαίνει, γιατί αποδεδειγμένα η μέγιστη πλειοψηφία των χρηστών αρκείται στην πρώτη σελίδα εμφάνισης αναζητήσεων, άντε και λίγο στη δεύτερη. Από εκεί και ύστερα, η πλήρης αφάνεια στα λεγόμενα «διαδικτυακά σκουπίδια»!Η δύσκολη μάχη της πρώτης σελίδας, απαιτεί όχι μόνο ορθή επιλογή και χρήση των keywords (λέξεις και φράσεις κλειδιά), αλλά γενικότερα μια σειρά ενεργειών που μόνο οι σωστοί και εξελίξιμοι ειδικοί του χώρου μπορούν να σας προσφέρουν.Η προώθηση ιστοσελίδων ή αλλιώς βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης είναι επιστήμη και συνάμα τέχνη που ελάχιστοι μπορούν να διακριθούν!

03/

1η Σελίδα ή Τίποτα!

Μια θέση στην 1η σελίδα στις μηχανές αναζήτησης σαφώς και είναι το όνειρο κάθε επιχειρηματία που θέλει να διακριθεί στο μαγικό κόσμο του διαδικτύου. Για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα, απαιτείται η ορθή και πλήρης (πολλές φορές μάλιστα και ευφάνταστη) εκμετάλλευση όλων των υπερ-πολύτιμων εργαλείων που υπάρχουν για τη δημιουργία μιας διακεκριμένης online παρουσίας.

04/

1η Σελίδα = Προβολή Σε Σαφώς Περισσότερους Χρήστες!

Αν μη τι άλλο, ο βασικός κανόνας που κάνει μια επιχείρηση ή ένα event να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι σίγουρα η δημιουργία ενός δυνατού brand awareness (αναγνωρισιμότητα προιόντος / υπηρεσίας). Όσον αφορά το διαδίκτυο, η εμφάνιση ενός site ή e-shop στην 1η σελίδα, μέσω ορθής και επαγγελματικής προώθησης ιστοσελίδων, είναι ένδειξη ότι το site η το e-shop έχει τάσεις για ολοένα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, καθώς η επαγγελματική προώθηση ιστοσελίδων ενισχύει το image και το brand awareness των προϊόντων και υπηρεσιών σας.

05/

Περισσότερα Κλικ = Περισσότερες Πωλήσεις Και Κέρδη!

Η ολοένα και μεγαλύτερη ροή επισκεπτών, καθώς και η ολοένα μεγαλύτερη ροή κλικ που σχετίζονται με το site ή e-shop σας, σημαίνει πρακτικά και σε βάθος χρόνου δυνατό brand loyalty (πιστοί πελάτες / θαυμαστές του προϊόντος / υπηρεσίας) που με τη σειρά τους θα επεκτείνουν περαιτέρω τη διαφημιστική σας δυναμική. Ουσιαστικά το δύσκολο εγχείρημα είναι να «ξεκολλήσει ο τροχός από την λάσπη’» και κατόπιν ο «τροχός θα επιταχύνει» με γεωμετρική πρόοδο. Περισσότερα κλικ ισοδυναμούν με περισσότερη επισκεψιμότητα, περισσότερη επισκεψιμότητα ισοδυναμεί με μεγαλύτερες πιθανότητες πωλήσεων και κέρδους και σαφώς μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.

DigitalUp – Εμπιστευτείτε Τους Πρωτοπόρους Σε Θέματα SEO

Στην DigitalUp βασικός πυλώνας μιας ουσιαστικής και εν τέλει κερδοφόρας καμπάνιας προώθησης ιστοσελίδων (SEO) είναι σαφώς η λεπτομερής και μεθοδική ανάλυση και εκτίμηση του ανταγωνισμού. Γνωρίζοντας το προϊόν / υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε και γνωρίζοντας ταυτόχρονα ποιους έχετε να αντιμετωπίσετε (ανάλυση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων / μειονεκτημάτων, PEST Analysis, κτλ), αναλόγως επιλέγετε και οργανώνετε την κατάλληλη καμπάνια προώθησης ιστοσελίδων (SEO). O εντοπισμός και η σωστή αξιοποίηση των πλέον κατάλληλων keywords (λέξεις αλλά και φράσεις κλειδιά) είναι μια πολύ σημαντική στρατηγική, αλλά δεν είναι η μόνη. Οι λεπτομέρειες και η γνώση εις βάθος του αντικειμένου είναι που κάνει τη διαφορά και αποτελεί εγγύηση για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που θα έχουν αποτέλεσμα!

Οι στόχοι σου αξίζουν τη σωστή ψηφιακή στρατηγική.

Μαζί θα σχεδιάσουμε τη λύση που σου ταιριάζει.

Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Τι είναι το SEO και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή μου;

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας ώστε να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη προβολή, περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα και τελικά αύξηση των πωλήσεων.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δω αποτελέσματα από το SEO;

Συνήθως απαιτούνται 4–6 μήνες για να φανούν οι πρώτες σημαντικές αλλαγές στις κατατάξεις και την επισκεψιμότητα, ανάλογα με τον ανταγωνισμό, το ιστορικό του domain και την ποιότητα του περιεχομένου.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ SEO και Google Ads;

Το SEO φέρνει οργανική (δωρεάν) επισκεψιμότητα μακροπρόθεσμα, ενώ τα Google Ads είναι επί πληρωμή διαφημίσεις με άμεσα αποτελέσματα, αλλά διαρκούν όσο πληρώνετε.

Πώς μετράτε την επιτυχία του SEO;

Παρακολουθούμε KPIs όπως αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας, κατάταξη λέξεων-κλειδιών, ποσοστό μετατροπής και αναφορές από εργαλεία όπως το Google Search Console και GA4

Πώς επηρεάζει το SEO η χρήση εργαλείων όπως το ChatGPT και τα LLMS;

Τα LLMs (Large Language Models) όπως το ChatGPT, πλέον αντλούν πληροφορίες από “πλούσιες” και καλά δομημένες ιστοσελίδες. Το SEO που εστιάζει σε ερωτήσεις/απαντήσεις, structured data και θεματική εξειδίκευση μπορεί να ενισχύσει την ορατότητα και σε αυτά τα νέα κανάλια πληροφόρησης.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο On-Page και το Off-Page SEO;

On-Page SEO είναι όλα όσα γίνονται εντός του site σας (περιεχόμενο, meta tags, URLs, δομή). Off-Page SEO αφορά εξωτερικούς παράγοντες όπως backlinks, αναφορές σε άλλα sites και σήματα εμπιστοσύνης.

Είναι το SEO μια υπηρεσία που κάνω μία φορά ή χρειάζεται συνεχή υποστήριξη;

Το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία. Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης αλλάζουν συχνά και το περιεχόμενο πρέπει να προσαρμόζεται, να παρακολουθείται και να ενισχύεται διαρκώς.