Η Χριστίνα Κοντοβά οραματίστηκε και δημιούργησε ένα brand που συνδυάζει την κομψότητα με τη minimal αισθητική, μέσα από ρούχα που αγκαλιάζουν αρμονικά τη γυναικεία φιγούρα και προσαρμόζονται σε κάθε στιγμή της ημέρας από το πρωί στο γραφείο έως τις βραδινές εξόδους. Με καθαρές γραμμές, διακριτικές λεπτομέρειες και έμφαση στην άνεση, κάθε δημιουργία της ckontova κολακεύει το σώμα, προσφέροντας μια αίσθηση προσιτής πολυτέλειας που συνοδεύει ιδανικά τη σύγχρονη γυναίκα στην καθημερινότητά.
Από το 2018, η DigitalUp συνεργάζεται στρατηγικά με το brand ckontova, χτίζοντας μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και δημιουργικής εξέλιξης. Πέρα από την τεχνική υποστήριξη, η DigitalUp έχει σταθεί ως πολύτιμος συνοδοιπόρος στην ανάπτυξη της ψηφιακής παρουσίας του brand, συμβάλλοντας στην ανάδειξη της αισθητικής ταυτότητας και της εμπορικής του δυναμικής. Με συνέπεια, όραμα και βαθιά κατανόηση του χώρου της μόδας, ενίσχυσε την εικόνα του ckontova σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, προσδίδοντας του την απαραίτητη σταθερότητα και προβολή για να ξεχωρίσει.

About the project
Πιάνοντας τον παλμό του brand, το project διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές international designers’ brands.
What we did
01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence
Στη DigitalUp, πιστεύουμε ότι κάθε brand έχει τη δυνατότητα να ξεχωρίσει. Δημιουργήσαμε για το ckontova έναν ιστότοπο που όχι μόνο ακολουθεί, αλλά ξεπερνά τα διεθνή πρότυπα της μόδας, συνδυάζοντας εντυπωσιακό design με άψογη λειτουργικότητα. Από την περιήγηση μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς, στόχος μας ήταν να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία χρήστη. Η ομάδα μας, με εξειδίκευση στον χώρο της μόδας και αποτελούμενη από σχεδιαστές, προγραμματιστές και marketers, δημιούργησε μια πλατφόρμα που ενδυναμώνει την ταυτότητα του brand και ενισχύει τη θέση του στην αγορά.





01/
Design & Development
Το νέο e-shop του ckontova αποπνέει minimal πολυτέλεια και επισημαίνει την κομψότητα της σχεδιάστριας Χριστίνας Κοντοβά μέσα από καθαρές γραμμές και μια ουδέτερη χρωματική παλέτα. Η ομάδα της DigitalUp ανέπτυξε έναν ιστότοπο που συνδυάζει δυναμικές εικόνες και videos για να αναδείξει τις δημιουργίες του brand, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί την αισθητική και ταυτότητα του ckontova. Η ιδιαίτερη χρήση της τυπογραφίας βοηθά στη βελτιστοποίηση της παρουσίασης των εμπορικών πληροφοριών, χωρίς να χάνεται η λεπτομέρεια του brand. Η ιστοσελίδα αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα Magento 2 και περιλαμβάνει διασύνδεση με το σύστημα SoftOne για την ενίσχυση της εύρυθμης λειτουργίας και ανάπτυξης της εμπορικής παρουσίας του brand. Αυτό το κομμάτι αναφέρεται και στα βασικά χαρακτηριστικά του e-shop, όπως τον responsive σχεδιασμό, την έμφαση στην εμπειρία χρήστη (UX), και την εμπορική απόδοση με διατήρηση της high-end αισθητικής.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence
Performance
Η στρατηγική marketing που ακολουθήσαμε για το ckontova βασίστηκε στη σωστή κατανόηση του brand και του κοινού του. Μέσα από εκτεταμένη έρευνα και A/B testing, καταφέραμε να ορίσουμε την Persona του brand και να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα καθώς και την αγοραστική δύναμη του ckontova. Στη συνέχεια, εφαρμόσαμε εξειδικευμένες καμπάνιες Meta Ads και Google Ads που ενίσχυσαν την παρουσία του brand στο digital τοπίο και υποστήριξαν την ανάπτυξή του στην αγορά. Ο στόχος ήταν να διασφαλίσουμε τη συνέπεια της επικοινωνίας και να αναδείξουμε τη μοναδική ταυτότητα του brand μέσω των social media και των διαφημιστικών καμπανιών.
Goals & Vision
Το όραμά μας ήταν να ενισχύσουμε τη δυναμική και την αναγνωρισιμότητα του brand ckontova, βασισμένοι στην υψηλή ποιότητα των δημιουργιών της Χριστίνας Κοντοβά και στην επικοινωνία αυτών ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Στόχος μας η αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και των πωλήσεων μέσω σύγχρονων digital marketing στρατηγικών, αξιοποιώντας εικόνες και βίντεο για τη σύνθεση υλικού που ξεχωρίζει και ανταποκρίνεται σε διεθνή πρότυπα.
Channels
Για την επίτευξη των στόχων πραγματοποιήθηκε ολοκληρωμένη ανάλυση στα digital κανάλια (Social Media, Google Ads), εντοπίζοντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτίωσης του ROAS. Εφαρμόστηκαν στρατηγικές remarketing με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, του κέρδους και την ανάπτυξη loyal κοινού.
Για την ενίσχυση του Content Marketing και της εικόνας του brand, δημιουργήθηκε το ειδικό section “UNTOLD”, το οποίο συνδυάζει fashion προτάσεις με προϊόντα από κάθε συλλογή της σχεδιάστριας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες.
Results
Από τον Σεπτέμβριο του 2018 έως σήμερα, τα αποτελέσματα της συνεργασίας μας με το ckontova είναι εντυπωσιακά.
Αυτά τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν την επιτυχημένη στρατηγική μας και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μας στον ψηφιακό χώρο.
The Success Story
71.09% Transactions
103.53% Revenue
107.58%Users