Mystis

Industry: Γυναικεία Ρούχα και Κουστούμια

Ρούχα που προσαρμόζονται στην καθημερινότητα της σύγχρονης γυναίκας δίνοντας της αυτοπεποίθηση σε ό,τι και αν φορέσει. Ένα πρότυπο γυναίκας που σέβεται και εκτιμά τον εαυτό της, ενώ ταυτόχρονα διοχετεύει τα συναισθήματα και τις ιδέες της στον κόσμο με μια λαμπερή λάμψη με το ρούχα MYSTIS.

Η Ράνια Αγγελάκου, ξεκίνησε το 2021 να χαράσσει τη δική της μοναδική πορεία στο χώρο της μόδας.

Ερχόμενη σε επαφή, από πολύ μικρή ηλικία, με τα υφάσματα, τις μοναδικές και διαφορετικές υφές τους, τις μικρές κλωστές, τις όμορφες κορδέλες και τα ξεχωριστά χρώματα, η ίδια ξεκίνησε να μαγεύεται και να εμπνέεται από τις άπειρες σχεδιαστικές δυνατότητες που αυτά προσέφεραν. Η σχεδίαση ρούχων αποτέλεσε για εκείνη ένα ευφάνταστο και συναρπαστικό παιχνίδι, το οποίο έπειτα μετατράπηκε σε μια ιδιαίτερη αγάπη για τη μόδα και τη δημιουργία ρούχων.

Το brand MYSTIS εκπέμπει τη φρέσκια νέα αισθητική του brand, δίνοντας έμφαση στα χειροποίητα κεντητά και την ειδικότητα της εταιρείας στα κοστούμια και στην ραπτική τεχνογνωσία που προωθεί την ασυμβίβαστη αγάπη της για την δυναμικότητα των γυναικών.

About the project

Η ομάδα της DigitalUp ανέλαβε να αποτυπώσει το δυναμισμό και την έντονη προσωπικότητα της σχεδιάστριας μόδας Ράνιας Αγγελάκου στο νέο ηλεκτρονικό της κατάστημα το οποίο υπόσχεται να «μυήσει» στις μοναδικές της δημιουργίες ακόμα και τις πιο απαιτητικές γυναίκες που έχουν μία και μόνο επιθυμία, να ξεχωρίζουν με τις μοναδικές δημιουργίες που φοράνε.

What we did

01. Design & Development
02. Digital Marketing & Social Media Presence

01/
Design & Development

Το brand λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά με την FW22 συλλογή, με έμπνευση από τη ζωή της γυναίκας στη σύγχρονη πόλη που βρίσκεται πάντα on-the-go, αλλά θέλει να ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος φορώντας δημιουργίες που αποπνέουν το δυναμισμό της. Η DigitalUp οραματίστηκε το concept της φωτογράφισης, δίνοντας στο brand ένα τολμηρό χαρακτήρα και ένα εικαστικό αποτέλεσμα φρέσκο και ξεχωριστό.

Η τυπογραφία και οι σχεδιαστικές γραμμές παραμένουν διακριτικές ώστε να αναδείξουν το εντυπωσιακό φωτογραφικό υλικό. Στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της Mystis η φωτογραφία και το video έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η αυστηρότητα και η απλότητα στο σχεδιασμό αποτελούν τη βάση της παρουσίασης των προϊόντων και έχουν στόχο την εύκολη διαδικασία αγοράς τους.

02/
Digital Marketing & Social Media Presence

Performance

Μια προσέγγιση 360ο χρησιμοποιήθηκε από όλα τα τμήματα για την επίτευξη μιας αξιόπιστης σχέσης με τον πελάτη προς ένα νεοσύστατο brand και eshop. Συμβουλεύοντας το από τη στρατηγική του κατάλληλου περιεχομένου στο  e-shop, την φωτογράφιση, το σχέδιο τιμολόγησης των προϊόντων έως και το guideline για το brand identity της MYSTIS, καταφέραμε την επίτευξή των πρώτων μας εμπορικών στόχων σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Goals Vision

Οι στόχοι μας για το brand MYSTIS τέθηκαν πάνω σε ποιοτικά και ποσοτικά KPIs.

Ο πρωταρχικός στόχος της ομάδας marketing ήταν το brand awareness, για τη προσέγγιση νέων χρηστών στο eshop, που φτάσανε τους 6,933 από τις πρώτες μόλις δεκαπέντε ήμερες που βγήκε live. Όσο αφορά το στόχο των πωλήσεων πετύχαμε τους επιθυμητούς τζίρους από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας και διαφήμισης του νέου e-shop.

Channels

Σύμμαχός μας για να φτάσουμε στο επιθυμητό σημείο ήταν τα κανάλια της πληρωμένης διαφήμισης καθώς και τα social media όπου με την σωστή συχνότητα και ώρα προβολής καταφέραμε να χτίσουμε ένα engaged κοινό.

Προβάλλοντας την εταιρική ταυτότητα του Brand μέσα από video και φωτογραφίσεις στόχος ήταν αλλά και είναι να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καναλιών ώστε να πετύχουμε τόσο την απόκτηση νέων πελατών όσο και διατήρηση των ήδη υπαρχόντων.

The Success Story

16,180 users

70 transactions

9,615.10 revenue