Skip to content
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners – DigitalUp
(English) Digital Marketing
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En
Δημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUpΔημιουργία eshop και ιστοσελίδων. Digital Marketing. Πιστοποιημένοι Google Partners - DigitalUp
Θέλετε να Συνεργαστούμε;
menu
  • Αρχική
  • Προφίλ
  • Δημιουργία E-Shop
  • Κατασκευή Web Sites
  • Digital Marketing
  • Blog
  • Πελατολόγιο
  • Θέσεις Εργασίας
  • Επικοινωνία
  • El
  • En

Personalized Marketing: Όταν το Θέμα Γίνεται Προσωπικό!

Το personalized marketing είναι η μεγαλύτερη τάση των τελευταίων χρόνων στο digital marketing. Το πιο τρανταχτό στοιχείο είναι το πλήθος των εταιρειών που έχουν υιοθετήσει ήδη αυτήν την πρακτική. Από τις ετικέτες στα μπουκάλια της Coca Cola μέχρι τις προτεινόμενες σειρές στο λογαριασμό σας στο Netflix, τα παραδείγματα είναι αμέτρητα.

Ο λόγος που τόσες διαφορετικές εταιρείες επιλέγουν το personalized marketing είναι ένας. Η προσωποποιημένη επικοινωνία και αγοραστική εμπειρία είναι εξαιρετικά σημαντικές για κάθε καταναλωτή. Ποια είναι όμως τα σημαντικότερα οφέλη για την επιχείρηση σας;

Καλύτερο Customer Service

Εξετάζοντας την περίπτωση κάθε πελάτη ξεχωριστά και λαμβάνοντας υπόψιν το ιστορικό του, μπορείτε να παρέχετε μια πραγματικά εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Πιο Αποδοτική Διαφήμιση

Γνωρίζοντας τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, μπορείτε να επενδύσετε στα σωστά κανάλια και να δημιουργήσετε τις σωστές προσφορές που θα σας φέρουν το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Περισσότερο Κέρδος

Προσωποποιημένη διαφήμιση και αγοραστική εμπειρία σημαίνει ότι οι πελάτες σας βρίσκουν προϊόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Επομένως είναι και πιο πιθανό να κάνουν αγορά, ή να κάνουν μεγαλύτερη αγορά από αυτή που είχαν αρχικά κατά νου.

Με ποιους τρόπους μπορείτε να βάλετε το προσωποποιημένο marketing στις ενέργειες σας;

Personalized E-Mail Marketing

Δημιουργείστε segmentations στις λίστες σας με βάση δεδομένα που έχετε μαζέψει από φόρμες (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα κλπ.) και το αγοραστικό ιστορικό των εγγραφών σας. Κάντε ξεχωριστές καμπάνιες για την κάθε λίστα, προσαρμοσμένες αντίστοιχα.

Google Analytics Remarketing Lists

Δημιουργήστε κατηγοριοποιημένες λίστες Remarketing στο Google Analytics με βάση τα κριτήρια που επιθυμείτε. Τις λίστες αυτές μπορείτε να στη συνέχεια να τις χρησιμοποιήσετε για στοχευμένες ενέργειες.

Personalized Product Recommendations

Αξιοποιήστε τα δεδομένα που έχετε από τις αναζητήσεις και αγορές των πελατών ώστε τα προτεινόμενα προϊόντα να είναι πάντα σχετικά με αυτό που τους αφορά πραγματικά.

Τι θα πρέπει να προσέξετε;

Κάνοντας τις ενέργειες και την επικοινωνία σας πάρα πολύ προσωποποιημένες, οι πελάτες σας ενδέχεται να νιώσουν ανασφάλεια όσον αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα. Κρατήστε την απαιτούμενη ισορροπία και μην υπερβάλλετε! Το μυστικό είναι κάθε στοιχείο που χρησιμοποιείτε να προσθέτει αξία στην εμπειρία τους.

Markella Kritikou13/12/18

Author: Markella Kritikou

Post navigation

PreviousPrevious post:Instagram: 4+1 Tips για να μην Ακολουθείς Μόνο!NextNext post:Τα 3 Πνεύματα του Χριστουγεννιάτικου Marketing!

Related Posts

Black Friday & Cyber Mondey
27 November 2020
E-commerce & Covid19
19 November 2020
Κάτι… Λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα!
20 May 2020
Instagram Feature
Σε τι βαθμό αξιοποιείτε το Instagram για την επιχείρησή σας;
30 October 2019
Back to Digital School: 4 Tips πριν κλείσει το 2019
20 September 2019
Ένας Υπέροχος Designer
6 September 2019

Δημιουργία & Προώθηση E-shop και Ιστοσελίδων

grecagreca

Shipping Partner
dhl

Follow us on :

facebook
linkedin
instagram


  • Αλκμήνης 36-38, 11853, Αθήνα,

  • (+30) 210 6771802,

  • info@digitalup.gr